Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
iggypl
- Nowicjusz

- Posty: 21
- Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
- Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: iggypl » śr sty 16, 2008 17:52
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr sty 16, 2008 21:23
lepiej uporaj sie z wyciekiem
zimering walka rozrzadu (stawiam na to) koszt ok 10 zl + wymiana i odrazu kup nowy pasek a kola dokladnie wymyj
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
iggypl
- Nowicjusz

- Posty: 21
- Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
- Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: iggypl » śr sty 16, 2008 22:49
maciek88 pisze:z tym kolego nie ma zartów to jest nawet cos wiecej niz pocenie zrób to odrazu a wyciek masz raczej z zimeringu albo z pod pokrywy zaworów bardzo czesto uszczelka lubi się załamać na wałku jak ktos nieumiejetnie wsadza wiem bo przerabiałem to samo także ja bym kupił jedno i drugie lepiej dać 40 zł niz pózniej lamentoiwać jak silnik szlak trafi dlaczego ja tego nie zrobiłem
ok to mi wyjasnilo jedną rzecz a co tym stukaniem może juz ktoś spotkał się z tym ??
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » śr sty 16, 2008 22:52
Jak pisze Adamm to uszczelniacz walka rozrzadu. Przeszedlem przez to, od wymiany juz prawie 2 lata i sucho.. przy okazji juz wymien uszczelki pod korkami na pokrywie zaworow (tylko kup podwojne, czyli w sumie 6szt, jedne zaklada sie od spodu, drugie z wierzchu pokrywy), sprawa groszowa..
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » śr sty 16, 2008 23:36
Gitner pisze:Jak pisze Adamm to uszczelniacz walka rozrzadu. Przeszedlem przez to, od wymiany juz prawie 2 lata i sucho.. przy okazji juz wymien uszczelki pod korkami na pokrywie zaworow (tylko kup podwojne, czyli w sumie 6szt, jedne zaklada sie od spodu, drugie z wierzchu pokrywy), sprawa groszowa..
tylko ze tam ida 2 rodzaje gumek
jedne sa wieksze pod te talerzyki metalowe od gory, a drugie mniejsze nakladane na szpile uchwytu walka

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
Gitner
- VW Baron

- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Post
autor: Gitner » czw sty 17, 2008 00:20
Adamm pisze:tylko ze tam ida 2 rodzaje gumek
Zgadza sie.. czy ja pisalem inaczej? W wielu sklepach sprzedaja tylko te nakladane od gory, dlatego uprzedzilem kolege ze w komplecie musi byc 6 uszczelek.
Ostatnio zmieniony czw sty 17, 2008 00:21 przez
Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw sty 17, 2008 01:25
tak tylko napisales kup podwojnie wiec jesli ktos nie wie ze sa 2 rodzaje to kupi 6 takich samych

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
iggypl
- Nowicjusz

- Posty: 21
- Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
- Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: iggypl » czw sty 17, 2008 08:23
ok dzięki panowie

już wiem co jest grane. Jeszcze jedno czy dużo jest z tym roboty i czy mam szykować się na większe kszta ??
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » czw sty 17, 2008 09:52
iggypl pisze:ok dzięki panowie

już wiem co jest grane. Jeszcze jedno czy dużo jest z tym roboty i czy mam szykować się na większe kszta ??
roboty tryche jest
wiem sam robiłem u siebie w TD miałem podobny No jakby nie było pokrywe zaworów 3a zddjąć plus ściągnąć pasek rozrządu
Nie wiem jak jest tam koło na wałku usadowione czy na klinie czy nie ale tez musisz je ściągnąć i dopiero wtedy zabrać sie za wymiane zimeringu

Koszta no trzeba liczyć wiecej niz cena za wymiane rozrządu u was
-
Adamm
- V.I.P.

- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » czw sty 17, 2008 10:44
tak jak
To_mas, pisze
zdjecie pokrywy zaworow (3 sruby)
zdjecie kola zebatego walka rozrzadu (jedna sruba)
zdjecie podpory walka rozrzadu (w nakretki)
wymiana zimeringu (banal)
zalozenie podpory
zalozenie kola zebatego
zalozenie paska + ustawienie rozrzadu
zalozenie pokrywy

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
iggypl
- Nowicjusz

- Posty: 21
- Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
- Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: iggypl » czw sty 17, 2008 11:42
a pasek muszę wymienić bo był wymieniany 6 tyś temu czy go tylko oczyścić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości