Problem chyba z termostatem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 22:47

no wlasnie ten co zaznaczyles i teraz do czego on jest? nie czasem do wskaznika na desce rozdzielczej?



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » śr sty 16, 2008 22:48

dzieki damcio151 :grin: ale mi sie wydaje ze 114 stopni przy takiej pogodzie na postoju to i tak za duzo. norma to chyba przynajmie tam mialem przed tygodniem 86-90 stopni olej.a teraz woda i olej mi szaleje jutro podjade na VAGa jak nie zatre silnika to sie odezwe.


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 16, 2008 22:49

Itor pisze:no wlasnie ten co zaznaczyles i teraz do czego on jest? nie czasem do wskaznika na desce rozdzielczej?
no pisze przecież :P
przełącznik termiczny dla pojazdów z układem wybiegu wentylatora



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 22:51

damcio151 pisze:no pisze przecież
no widze tylko czym on steruje?


Kupie golfa II/JETTA 5D 1.6 lub 1.8 benzyna moze byc LPG. Kontakt na PW/GG 3897209. tel. 501 419 453

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 16, 2008 22:52

Itor pisze:no widze tylko czym on steruje?
coś z wentylatorem :P



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » śr sty 16, 2008 22:55

hmm to moze ja mam ten czujnik tez walniety. ciekawe czy VAG pokaze a mozna sprawdzic go jakos miernikiem ??


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 22:56

damcio151 pisze:
Itor pisze:no widze tylko czym on steruje?
coś z wentylatorem :P
no wlasnie i teraz ogolnie to juz nie wiadomo za ktory sie wziac ten kolo chlodnicy czy ten ostatni:)



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 16, 2008 23:02

ten co pokazałeś to wg. mnie na razie olej



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 23:04

damcio151 pisze:ten co pokazałeś to wg. mnie na razie olej
ale opisany jest jako przelacznik termiczny dla pojazdow z ukladem wybiegu wentylatora:)



horacjuszz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 23:02
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: horacjuszz » śr sty 16, 2008 23:14

Witam jestem juz po podobnych przejściach. U mnie sie okazało że jednocześnie padł i termostat i dwa czujniki ten na chłodnicy i ten na silniku... śmieszne ale prawdziwe normalny łańcuszek szczęścia zaczęło sie od przegrzewania do 110 st. i tak po kolei pytanie przez co?? otóż wymieniałem płyn w całym układzie po wlaniu ekstraktu z glikolu wszystko padło na drugi dzień :).. poparzyłem sie przy badaniu co i jak ;) ale teraz problem powraca wskazówka pokazuje 80 stopni a wiatraki chodzą jak głupie i co?? i w ciemno termostat wymienię i czujnik temp na silniku. Zaczął świrować po większych mrozach silnik sie nie dogrzewał objaw termostat.. a wskazanie świadczy o drugim ;) może kolega też coś grzebał i nie świadomie naruszył święty spokój układu chłodzenia ;)



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 23:22

horacjuszz pisze:Witam jestem juz po podobnych przejściach. U mnie sie okazało że jednocześnie padł i termostat i dwa czujniki ten na chłodnicy i ten na silniku... śmieszne ale prawdziwe normalny łańcuszek szczęścia zaczęło sie od przegrzewania do 110 st. i tak po kolei pytanie przez co?? otóż wymieniałem płyn w całym układzie po wlaniu ekstraktu z glikolu wszystko padło na drugi dzień :).. poparzyłem sie przy badaniu co i jak ;) ale teraz problem powraca wskazówka pokazuje 80 stopni a wiatraki chodzą jak głupie i co?? i w ciemno termostat wymienię i czujnik temp na silniku. Zaczął świrować po większych mrozach silnik sie nie dogrzewał objaw termostat.. a wskazanie świadczy o drugim ;) może kolega też coś grzebał i nie świadomie naruszył święty spokój układu chłodzenia ;)
no wlasnie chyba nie grzebalem:)



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » śr sty 16, 2008 23:52

damcio151
Itor pisze:ale opisany jest jako przelacznik termiczny dla pojazdow z ukladem wybiegu wentylatora:)
wez sie za ten ostatni czujnik bo ten przy chlodnicy (3pinowy) jest tylko wlacznikiem 1 i drugiego biegu wentylatora ja dzisaij taki zmienialemu siebie koszt 25 PLN


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sty 16, 2008 23:56

slimak20 pisze:damcio151
Itor pisze:ale opisany jest jako przelacznik termiczny dla pojazdow z ukladem wybiegu wentylatora:)
wez sie za ten ostatni czujnik bo ten przy chlodnicy (3pinowy) jest tylko wlacznikiem 1 i drugiego biegu wentylatora ja dzisaij taki zmienialemu siebie koszt 25 PLN
tylko ze ten o ktorym ty piszesz jest opisany w intercarsie jako - Lampka ostrzegawcza temp. płynu chłodzącego



Awatar użytkownika
slimak20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: śr maja 09, 2007 22:27
Lokalizacja: PL
Kontakt:

Post autor: slimak20 » czw sty 17, 2008 00:00

ja pisalem o czyjniku (wlaczniku )wentylatora chlodnicy przy chlodnicy po prawej stronie 3-piny na klucz chyba 30 !!


VW=bezawaryjność>>szyk>>styl;)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości