pocenie sie w okolicy rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

iggypl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
Kontakt:

pocenie sie w okolicy rozrządu

Post autor: iggypl » śr sty 16, 2008 17:52

Witam wszystkich dzisiaj zauważyłem że mam lekko zapoconą osłone rozrządu. Zdjąłem ją żeby zobaczyć o co chodzi. Widać że mokro jest w okolicy górnego kola wałka rozrządu. Pytanie czy można z tym jezdzić czy lepiej zrobić żeby np. pasek nie przeskoczył albo coś innego sie stało ? :axe:
poniżej zamieszczam fotki:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jeszcze jedno pytanko jak jadę tak 4 , 5 bieg przyspieszam to czuje lekkie pukanie i które czuć na kierownicy jak puszcze kierownice są widoczne lekkie drgania ale tylko jak przyspieszam jak jade równo ale puszcze noge z gazu to jest ok wrażenie jak bym pociągiem jechał co to może być półoś ?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 16, 2008 21:23

lepiej uporaj sie z wyciekiem

zimering walka rozrzadu (stawiam na to) koszt ok 10 zl + wymiana i odrazu kup nowy pasek a kola dokladnie wymyj


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

iggypl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: iggypl » śr sty 16, 2008 22:49

maciek88 pisze:z tym kolego nie ma zartów to jest nawet cos wiecej niz pocenie zrób to odrazu a wyciek masz raczej z zimeringu albo z pod pokrywy zaworów bardzo czesto uszczelka lubi się załamać na wałku jak ktos nieumiejetnie wsadza wiem bo przerabiałem to samo także ja bym kupił jedno i drugie lepiej dać 40 zł niz pózniej lamentoiwać jak silnik szlak trafi dlaczego ja tego nie zrobiłem
ok to mi wyjasnilo jedną rzecz a co tym stukaniem może juz ktoś spotkał się z tym ??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr sty 16, 2008 22:52

Jak pisze Adamm to uszczelniacz walka rozrzadu. Przeszedlem przez to, od wymiany juz prawie 2 lata i sucho.. przy okazji juz wymien uszczelki pod korkami na pokrywie zaworow (tylko kup podwojne, czyli w sumie 6szt, jedne zaklada sie od spodu, drugie z wierzchu pokrywy), sprawa groszowa..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sty 16, 2008 23:36

Gitner pisze:Jak pisze Adamm to uszczelniacz walka rozrzadu. Przeszedlem przez to, od wymiany juz prawie 2 lata i sucho.. przy okazji juz wymien uszczelki pod korkami na pokrywie zaworow (tylko kup podwojne, czyli w sumie 6szt, jedne zaklada sie od spodu, drugie z wierzchu pokrywy), sprawa groszowa..

tylko ze tam ida 2 rodzaje gumek :P

jedne sa wieksze pod te talerzyki metalowe od gory, a drugie mniejsze nakladane na szpile uchwytu walka :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw sty 17, 2008 00:20

Adamm pisze:tylko ze tam ida 2 rodzaje gumek
Zgadza sie.. czy ja pisalem inaczej? W wielu sklepach sprzedaja tylko te nakladane od gory, dlatego uprzedzilem kolege ze w komplecie musi byc 6 uszczelek.
Ostatnio zmieniony czw sty 17, 2008 00:21 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 17, 2008 01:25

tak tylko napisales kup podwojnie wiec jesli ktos nie wie ze sa 2 rodzaje to kupi 6 takich samych :) :pub:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

iggypl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: iggypl » czw sty 17, 2008 08:23

ok dzięki panowie :pub: już wiem co jest grane. Jeszcze jedno czy dużo jest z tym roboty i czy mam szykować się na większe kszta ??



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 17, 2008 09:52

iggypl pisze:ok dzięki panowie :pub: już wiem co jest grane. Jeszcze jedno czy dużo jest z tym roboty i czy mam szykować się na większe kszta ??
roboty tryche jest
wiem sam robiłem u siebie w TD miałem podobny No jakby nie było pokrywe zaworów 3a zddjąć plus ściągnąć pasek rozrządu
Nie wiem jak jest tam koło na wałku usadowione czy na klinie czy nie ale tez musisz je ściągnąć i dopiero wtedy zabrać sie za wymiane zimeringu :)
Koszta no trzeba liczyć wiecej niz cena za wymiane rozrządu u was



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 17, 2008 10:44

tak jak To_mas, pisze

zdjecie pokrywy zaworow (3 sruby)
zdjecie kola zebatego walka rozrzadu (jedna sruba)
zdjecie podpory walka rozrzadu (w nakretki)

wymiana zimeringu (banal)
zalozenie podpory
zalozenie kola zebatego
zalozenie paska + ustawienie rozrzadu
zalozenie pokrywy :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

iggypl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob lis 17, 2007 15:48
Lokalizacja: Poznań - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: iggypl » czw sty 17, 2008 11:42

a pasek muszę wymienić bo był wymieniany 6 tyś temu czy go tylko oczyścić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 91 gości