zimnyItor pisze:a ten dolny waz to przy 50-60 stopniach powinien byc cieply, goracy czy zimny?
[ Dodano: Sro Sty 16, 2008 16:36 ]
czy letni ... w każdym bądź razie nie ma być ciepły/gorący
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wiec tak zmierzylem czujnik cieczy, gotowalem go w garku tak zeby nie dotykal spodu tylko byl w powietrzu, oto pomiary:damcio151 pisze:pewniak jest z czujnikiem na chłodnicy .... jeżeli załącza wiatrak przy dosyć małej temperaturze to jest do wymiany ... na razie kup ten czujnik i sprawdź co z tym dolnym wężemItor pisze:kurde ale to az 3 rzeczy naraz sie popsuly to nie fair
sprawdzilem na 2 i 4 ale to byly te co zle podalem:)damcio151 pisze:sprawdź też rezystancję na pinach 2 i 4ok czujnik w kroccu jest sprawny
Itor pisze:skoczyla do 72 stopni zalaczyl sie wiatrak
więc czujnik w chłodnicy do wymianyItor pisze:wskaznik pokazal 83 stopnie, wlaczyly sie oba wiatraki
czyli czujnik w króćcu jest dobry ....Itor pisze:po przegazowaniu do tych 83 stopni podczas schladzania czujnik temp pokazal rezystencje dla 80 stopni (gorna rura goraca)
kurde ale przez moment rura na dole byla goraca i czemu po tak dlugiej pracy silnik ma ciagle 66 stopni?damcio151 pisze:Itor pisze:skoczyla do 72 stopni zalaczyl sie wiatrakwięc czujnik w chłodnicy do wymianyItor pisze:wskaznik pokazal 83 stopnie, wlaczyly sie oba wiatrakiczyli czujnik w króćcu jest dobry ....Itor pisze:po przegazowaniu do tych 83 stopni podczas schladzania czujnik temp pokazal rezystencje dla 80 stopni (gorna rura goraca)
Termostat na razie też można uznać za sprawny ... do wymiany ten czujnik w chłodnicy
tak sie zastanawiam czy ten termowylacznik to nie bierze czasem temperatury z komputera samochodowego na podstawie odczytu z czujnika temperatury cieczy?damcio151 pisze:wymienić termostat nie zaszkodzi może pomoże i szybciej się nagrzejeItor pisze:kurde ale przez moment rura na dole byla goraca i czemu po tak dlugiej pracy silnik ma ciagle 66 stopni?
nieItor pisze:tak sie zastanawiam czy ten termowylacznik to nie bierze czasem temperatury z komputera samochodowego na podstawie odczytu z czujnika temperatury cieczy?
no to już mi pomieszałeśItor pisze:no bo niby termometr pokazuje 72 stopnie wiatraki sie wlaczaja a czujnik temperatury cieczy pokazuje wlasnie rezystencje dla 90 stopni?
czujnik w kroccu mierzony w garnku:) pokazuje dobra rezystencje, wlozony w krociec pokazuje chyba tez dobra bo rura gorna w ktorej idzie krociec jest goraca, goretsza niz plyn w zbiorniczku (wiem bo wsadzalem palec hehe) czyli w gornej roze gdzie siedzi czujnik jest wlasciwa temperatura po rozgrzaniu czyli pewnie cos kolo 85 -87 stopni, natomiast w zbiorniczku pokazuje 64-66damcio151 pisze:nieItor pisze:tak sie zastanawiam czy ten termowylacznik to nie bierze czasem temperatury z komputera samochodowego na podstawie odczytu z czujnika temperatury cieczy?no to już mi pomieszałeśItor pisze:no bo niby termometr pokazuje 72 stopnie wiatraki sie wlaczaja a czujnik temperatury cieczy pokazuje wlasnie rezystencje dla 90 stopni?
To w końcu czujnik w króćcu pokazuje dobrze czy nie tam są 4 piny ... 1 i 3 dla ECU 2 i 4 dla wskaźnika na zegarach
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 481 gości