u mnie to dopiero poczatki padnięcia uszczelki, dlatego ze jezdzi sparwnie pali za 1 razem,nie ubywa oleju ani płynu..ani sie nic nie miesza..ani zadna mas pod korkiem <<itp itd temu stwrdzili ze to jakas mała dziurka w uszczelce która powoduje przy wysokich obrotach i przy rozgrzanym silniku ze cisnienie dostaje sie do ukł.chłodzącego..dokładnie do węzy..<< dlatego pisałem ze mam twarde i mi pękaja..poprostu to cisnienie nie miało gdzie uciec..i wąz musiał puscic..i to 3 węze mi tak walneły
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
spokojnie w trasie moge jechac nic sie nie dzieje<<! ale jak poszaleje
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
to zaraz mi kontrolka wody i patrze wąz pff..
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
ale juz wiadomo ze to uszczelka..bo puszcza cisnienie <<do ukł.chłodzenia..
p.s temu jak opisywałem swój problem u mnie na stronie to nikt nie wiedział co to jest :Dprzypuszczali ze to uszczelka, ale sie nie spotkali z czyms takim ze nie ma objawów a tu węze pękaja..:Pbo zadnych objawów nie mial
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
... najpierw korek wymieniłem potem termostat to teraz uszczelke..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
a potem wio
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
oczywiscie po dokręceniu głowicy
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)