Problem chyba z termostatem?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem chyba z termostatem?
golf III GTI 2.0 AGG
podpiolem sie pod vaga i tak:
vag pokazuje 70 stopni - wskaznik na tablicy rozdzielczej 80 st
vag pokazuje 75 stopni - wskaznik na tablicy rozdzielczej stoi juz na srodkowym polozeniu
co jest nie tak?
podpiolem sie pod vaga i tak:
vag pokazuje 70 stopni - wskaznik na tablicy rozdzielczej 80 st
vag pokazuje 75 stopni - wskaznik na tablicy rozdzielczej stoi juz na srodkowym polozeniu
co jest nie tak?
Ostatnio zmieniony śr sty 16, 2008 21:41 przez Itor, łącznie zmieniany 2 razy.
no problem w tym ze na zegraze nigdy nie przeskakuje mi poza 90 stopni. wskazowka jakby dochodzila do 90 ale jej nie przekracza nawet jak wlaczy sie wentylatorketa pisze:zaczekaj aż silnik osiągnie na zegarze trochę ponad 90 stopni i zobacz czy załączy się wentylator ,jeżeli się załączy to napewno nie ma 75 stopni jak pokazuje ci wag tylko ponad 90
może być to czujnik wody.
problem z tym ze skubany trzyma rezystencjedamcio151 pisze:czyli czujnik do wymiany
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 17:55 ]
[url=http://images33.fotosik.pl/109/f95a628fa5127fa8med.jpg]Obrazek[/URL]
vag pokazuje 82 stopnie - rezystencja 295
vag pokazuje 92 stopnie - rezystencja 221
czyli wszystko w normie
Itor, jeżeli masz możliwość to wpuść czujnik do wody w garnku .... do garnka włóż termometr i porównuj wskazanie rezystancji i wskazanie termometru
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:04 ]
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:07 ]
można brać to na logikę .... sprawny czujnik będzie miał rezystancję przy 100 st. powiedzmy 150ohm a zepsuty pokaże 250 ohm i vag będzie pokazywał 90 st.
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:04 ]
a pokazywać tak będzie .... to co pokazuje vag jest zależne od czujnika ... jeżeli czujnik da 221 ohm to vag pokaże 92 st.Itor pisze:vag pokazuje 82 stopnie - rezystencja 295
vag pokazuje 92 stopnie - rezystencja 221
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:07 ]
można brać to na logikę .... sprawny czujnik będzie miał rezystancję przy 100 st. powiedzmy 150ohm a zepsuty pokaże 250 ohm i vag będzie pokazywał 90 st.
kurde o tym nie pomyslalem:)damcio151 pisze:a pokazywać tak będzie .... to co pokazuje vag jest zależne od czujnika ... jeżeli czujnik da 221 ohm to vag pokaże 92 st.
a moze by ten termometr wsadzic do zbiorniczka?
byloby latwiej
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 19:09 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.
można i tak sprawdzićItor pisze:a moze by ten termometr wsadzic do zbiorniczka?
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 19:13 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
kupuj jakiś piecowyItor pisze:skad taki termometr do 100 stopni wziac?
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:16 ]
http://www.allegro.pl/item296103658_pro ... 0_300.html
tylko teraz tak sie zastanawiam czy to ma sens bo zalaczyl mi sie wiatrak jak vag pokazal 92 stopnie, wtedy polecialem i zlapalem mu rezystencje 221, czyli raczej ok?damcio151 pisze:kupuj jakiś piecowyItor pisze:skad taki termometr do 100 stopni wziac?
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:16 ]
http://www.allegro.pl/item296103658_pro ... 0_300.html
wentylator ma oddzielny czujnik ... wg. mnie czujnik dla ECU i zegarów jest do wymiany więc jeżeli nie masz termometru to jego nie kupuj tylko kup czujnikItor pisze:tylko teraz tak sie zastanawiam czy to ma sens bo zalaczyl mi sie wiatrak jak vag pokazal 92 stopnie, wtedy polecialem i zlapalem mu rezystencje 221, czyli raczej ok?
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:35 ]
hmm sam nie wiem ale jak wiatrak się włącza a na zegarach pokazuje 90 st. to albo sam licznik jest do niczego albo czujniki ( i to obstawiam ) ... najlepiej byłoby podmienić na próbę lub zmierzyć termometrem jaka faktycznie jest temp.
wogole to dziwna sprawa z tym czujnikemdamcio151 pisze:wentylator ma oddzielny czujnik ... wg. mnie czujnik dla ECU i zegarów jest do wymiany więc jeżeli nie masz termometru to jego nie kupuj tylko kup czujnikItor pisze:tylko teraz tak sie zastanawiam czy to ma sens bo zalaczyl mi sie wiatrak jak vag pokazal 92 stopnie, wtedy polecialem i zlapalem mu rezystencje 221, czyli raczej ok?
[ Dodano: Wto Sty 15, 2008 18:35 ]
hmm sam nie wiem ale jak wiatrak się włącza a na zegarach pokazuje 90 st. to albo sam licznik jest do niczego albo czujniki ( i to obstawiam ) ... najlepiej byłoby podmienić na próbę lub zmierzyć termometrem jaka faktycznie jest temp.
ostatnio przez 3 miesiace do dzisiaj:) borykalem sie z problemem spadajcych obrotow podczas hamowania, dojezdzalem do skrzyzowania, hamowalem obroty spadaly do 400-200 i rzucalo autem, na vagu zero bledow , dzisiaj odpiolem czujnik temperatury cieczy i problem jak reka odjal, hamuje dojezdzam do skrzyzowania zero problemow trzyma 800 obrotow, nie wiem co jest grane
no to wymień ten czujnik ... koszta raczej nie duże a zawsze pewnośćItor pisze:wogole to dziwna sprawa z tym czujnikem
ostatnio przez 3 miesiace do dzisiaj:) borykalem sie z problemem spadajcych obrotow podczas hamowania, dojezdzalem do skrzyzowania, hamowalem obroty spadaly do 400-200 i rzucalo autem, na vagu zero bledow , dzisiaj odpiolem czujnik temperatury cieczy i problem jak reka odjal, hamuje dojezdzam do skrzyzowania zero problemow trzyma 800 obrotow, nie wiem co jest grane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 202 gości