ABS 4V czy 8V ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- daaroo
- Forum Master
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
to co wymieniłes to sa rozne rodzaje wtrysku, Simos i Marelli(magneti) to są producenci wtrysków tak samo jak np BOSH
Mono, Motronic to są jednopunktowe wtryski
[ Dodano: Wto Sie 09, 2005 11:56 pm ]
zapomnialem dodac ze Digifant to elektroniczny wielopunktowy wtrysk
[ Dodano: Sro Sie 10, 2005 12:03 am ]
a 8V, 16V,20V,24V to jest ilosc zaworów i gazownik tego nie moze Ci wyjąć czy zabrac bo bez tego bys nie pojezdził sobie
8V - 2 zawory na cylinder
16V - 4 zawory na cylinder
20V - 5
24 V to zazwyczaj juz przy szesciocylindrowych silnikach jak np 2.8VR6
Mono, Motronic to są jednopunktowe wtryski
[ Dodano: Wto Sie 09, 2005 11:56 pm ]
zapomnialem dodac ze Digifant to elektroniczny wielopunktowy wtrysk
[ Dodano: Sro Sie 10, 2005 12:03 am ]
a 8V, 16V,20V,24V to jest ilosc zaworów i gazownik tego nie moze Ci wyjąć czy zabrac bo bez tego bys nie pojezdził sobie
8V - 2 zawory na cylinder
16V - 4 zawory na cylinder
20V - 5
24 V to zazwyczaj juz przy szesciocylindrowych silnikach jak np 2.8VR6
-
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
- Lokalizacja: Brzozów/Kraków
- Kontakt:
Wtrysk jednopunktowy to 1 wtryskiwacz na 4 cylindry.golofs pisze:
[ Dodano: Sro Sie 10, 2005 14:16 ]
2 zawory na cylinder czyli 8V a wtrysk jednopunktowy ? Czyli po jeden wtrysk na cylinder ?
To jest niezależne ? Ilość zaworów do ilości wtrysków ?
??
Wtrysk wielopunktowy to po 1 wtryskiwaczu na 1 cylinder.
ciekawe czy twoja odpowiedź jest tak na zdrowy rozsądekMAREK 74 pisze:proponuje poczytać książki i mieć chociaż blade pojęcie o silniku- tak na zdrowy rozsądek
pozdrawiam urodzonym mędrców
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 08:18 ]
myslałem że od tego jest forum
Pozdrawiam
[ Dodano: Czw Sie 11, 2005 14:07 ]
Reasumując !
cyt. z netu
Gdyby paliwo było podawane do wtryskiwaczy bezpośrednio z otworów tuleji tłoka sterującego układ nie działałby prawidłowo. Np. podczas gwałtownego dodania gazu (i przemieszczenia tłoka z pozycji dolnej do górnej) ciśnienie paliwa podawanego do wtryskiwaczy wzrosło by znacznie. Zapobiegają temu zawory regulacji ciśnienia, po jednym dla każdego wtryskiwacza. Są one umiejscowione pomiędzy otworami tuleji tłoka sterującego a kroćcami wylotowymi do wtryskiwaczy.
Czyli w moim 1.8i GT mam :
SPI czy MPI i jak to się ma do 8V ?
Z tego co wiem to mam SPI i 8V ale jak to ugryść w związku z cytatem wyżej ?
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
"Gdyby paliwo było podawane do wtryskiwaczy bezpośrednio z otworów tuleji tłoka sterującego układ nie działałby prawidłowo. Np. podczas gwałtownego dodania gazu (i przemieszczenia tłoka z pozycji dolnej do górnej) ciśnienie paliwa podawanego do wtryskiwaczy wzrosło by znacznie. Zapobiegają temu zawory regulacji ciśnienia, po jednym dla każdego wtryskiwacza. Są one umiejscowione pomiędzy otworami tuleji tłoka sterującego a kroćcami wylotowymi do wtryskiwaczy"
jak czytasz takie bzdury to niedziwota że nic nie kumasz bo ja też z tego nic nie rozumiem
jak czytasz takie bzdury to niedziwota że nic nie kumasz bo ja też z tego nic nie rozumiem
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
hahahaha a ja się głowie o co chodzi
[ Dodano: Pią Sie 12, 2005 07:32 ]
Jeszcze tylko jedno pytanie i dam wam spokój.
Co daje większa liczba zaworów w samochodzie niż 4 ?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pią Sie 12, 2005 07:32 ]
Wielkie THXdaaroo pisze:masz silnik ABS 90KM, jest to wtrysk jednopunktowy popularnie zwany monowtryskiem, nie masz zadanego SPI,
a to 8V to nijak ma sie do tego SPI
8V to 8 zaworów
przy 8V mozesz miec wtrysk Monowtrysk, Digifanta,k_jetronica, KE-Jetrnocia w zaleznosci jak sobie producent silnika wymysli
Jeszcze tylko jedno pytanie i dam wam spokój.
Co daje większa liczba zaworów w samochodzie niż 4 ?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 442 gości