Problem z kątem wtrysku. Proszę o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
kopciuch, dokładnie to nie wiem, ale mniej więcej robi się to tak: zakładasz czujnik piezo na przewód wysokociśnieniowy wtrysku paliwa, otrzymujesz wtedy obroty silnika z dokładnością do jedności, a potem świecisz lampą na znak, przez otwór w skrzyni biegów, regulujesz częstotliwość stroboskopu do momentu "ustania" tego znaku, stoi w miejscu,i odczytujesz wartość kąta i regulujesz pompę wtryskową kręcą nią w osi poziomej do przodu lub tyłu w zależności od otrzymanego kąta na mierniku. Tak mi się wydaje, może się mylę, byłem tylko raz przy tym jak ojciec ustawiał, ale powiem, że jest to chyba najdokładniejsza metoda ustawiania kąta wtrysku...
DOKŁADNIELukas-182 pisze:zakładasz czujnik piezo na przewód wysokociśnieniowy wtrysku paliwa, otrzymujesz wtedy obroty silnika z dokładnością do jedności, a potem świecisz lampą na znak, przez otwór w skrzyni biegów, regulujesz częstotliwość stroboskopu do momentu "ustania" tego znaku, stoi w miejscu,i odczytujesz wartość kąta i regulujesz pompę wtryskową kręcą nią w osi poziomej do przodu lub tyłu w zależności od otrzymanego kąta na mierniku. Tak mi się wydaje, może się mylę, byłem tylko raz przy tym jak ojciec ustawiał, ale powiem, że jest to chyba najdokładniejsza metoda ustawiania kąta wtrysku...



jasne że tak bo zegarem jest pracochłonniej i moze byc różnieLukas-182 pisze:e jest to chyba najdokładniejsza metoda ustawiania kąta wtrysku...
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Ze stroboskopem też trzeba ustawiać pod odpowiedni model silnika.xxxxxxxxxx pisze:Zegarem też da się dobrze ustawić. Ważne aby ustawiać odpowiednią wartość dla konkretnego modelu silnika.
Tak w ogóle, rozmawiałem dzisiaj z ojcem i zapomniał, albo 16 stopni albo 22 przy prędkości obrotowej 700-950obr/min. Nie miał przy sobie katalogu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości