MK2 1,6 GTD (zapalanie)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

MK2 1,6 GTD (zapalanie)

Post autor: michi » pn sie 08, 2005 21:04

Witam!!!
Mam problem z zapalaniem jesli jechałem silnik juz troszke ostygł i znowu chce odpalic ( widze ze nie właczaja sie swiece) to musze troszke go pomeczyc. Jesli zapalam rano i jest zimny pali na dotyk (ze swiecami). Wiecie co to moze byc :|

Pozdrawiam MiChI



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pn sie 08, 2005 22:57

No tak biuednie mu to idzie trzeba go pomeczyc.
A moze to byc spowodowane wymiana wtryskow na wieksze i nie zmienienia cisnienia na pompie wtryski były: DN 0 SD 273 a załozyłem DN 0 SD 293 to sa koncowki wtryskow oczywiscie.



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » wt sie 09, 2005 12:35

Witam

Wiesz co sprawa jest taka tamte wtryski juz "lały" zamiast dobrze rozpylac i w sklepie poradzili mi takie mowili ze silnik bedzie troszke mocniejszy i wogule lepszy i nie trzeba nic zmieniac tylko wymienic koncowki. I tak zrobiłem na starych koncowkach wszystko było ok pompa tez dobra. A gdy zajechałem do serwisu i mi je wymienili to zaczeły sie własnie takie cyrki dziac. W pompie ani z wtryskami nic nie robiłem. PROSZE POMOCY

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sie 09, 2005 14:11

Jakie masz ciśnienie na tłokach? Jaki silnik ma przebieg?


Volskwagen - Das Auto.

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » wt sie 09, 2005 14:48

cisnienie na tłokach mam 32-31 a przeb to 180 tys silnik nie katowany pierwszy własciciel dostałem go od taty a wiem jak on jezdzi :)



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sie 09, 2005 14:55

To silnik brzytwa, myślę, że sprawę spieprzyli Ci w serwisie z przy wymianie końcówek.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 09, 2005 17:38

Heh , chlopaki przecie pompa nie jest wyregilowana do nowych wtryskow , i po co to wystarczy cisnienie na sekcjach podniesc i juz jak malina pedzi



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Re: MK2 1,6 GTD (zapalanie)

Post autor: Michael G60 » wt sie 09, 2005 20:52

michi pisze:Witam!!!
Mam problem z zapalaniem jesli jechałem silnik juz troszke ostygł i znowu chce odpalic ( widze ze nie właczaja sie swiece) to musze troszke go pomeczyc. Jesli zapalam rano i jest zimny pali na dotyk (ze swiecami). Wiecie co to moze byc :|

Pozdrawiam MiChI
No to wex wyciagnij urządzenie rozruchowe i zapal bez grzania świec...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości