Dziwne zachowanie obrotów silnika w RP - od czego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Dziwne zachowanie obrotów silnika w RP - od czego?

Post autor: Dystans6 » pn sty 14, 2008 20:39

Witam mam od jakiegoś czasu problem taki z mom rp-ekiem .Mam cos takiego ze jade i wyrzucam na luz przed skrzyzowaniem no i dzieje sie cos takiego , ze spadaja obroty gdzies tak do 500 no i po chwili sie podnoszą normalnie do 1000 tak samo jest czasami po przegazowaniu ze spadna do 500 i sie spowrotem podniosą nie miałem nigdy takich akcji raz mi sie tak własnie zdarzyło ze spadały do zera i gasł zaraz po wyjechaniu i zatankowaniu 98 na bliskiej ale przegazowałem go troche i juz nie robil
nigdy tak a teraz tak te obroty wlasnie spadna przed swiatlami jak wytrzuce na luz nic to nie groznego jest ale czego to moze byc wina ??
Druga sprawa to jak schodzi z obrotow wyzszych to mam czasami strzały w tłumniku nie wiem czy to moze byc przez to ze mam tlumnik koncowy od 1.3 i spaliny sie dusza troche czekam juz miesiac na tlumnik od gti dwururka i jakos dojsc nie moze z allegro dodam ze kata nie mam .Wszelkie uwagi i wskazowki mile widziane ...
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 21:50 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn sty 14, 2008 21:17

Sprawdż podkładkę-gume pod monowtryskiem! Często sa nieszczelne!



Awatar użytkownika
papaj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: śr lis 07, 2007 20:32
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: papaj » pn sty 14, 2008 21:22

witam, tez mam RP-ka ale na szczęście u mnie nic takiego się nie dzieje, poszukaj na forum w szukajce na pewno coś o tym bedzie, czytałem kiedyś tylko teraz nie pamiętam gdzie to dokładnie było, ale na pierwszym miejscu to trzeba byłoby sprawdzić silnik krokowy i sonde lambda, napisz czy masz zagazowany ten silnik, bo jeśli tak to w rp normalne jest ze ma problem na benzynie jeżeli jest zagazowany, mozesz tez sprobowac reset ECU pomaga on w ok 70% przpadków dolegliwości silnika


http://www.audi80.pl/coupe-moja-niunia-z-mini-pakietem-z-s-ki-vt32366.htm#343165

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn sty 14, 2008 22:27

Silnik nie zagazowany od nowosci jezdzi na benzynie ma 217tys przebiegu sprobuje tym resetem ECU a może mi ktoś powiedzieć jak to dokładnie zrobić bo nie chcialbym pogorszyc sprawy ... a co do tej uszczlki pod wtryskiem to zbiera sie tam minimalnie kurz i musi byc lekka nieszczelnosc bo lekko sie błyszczy zawsze tam od benzynki ale nie jest tak mocno obrzygane raczej bym powiedział ze sie poci najwyzej to wymienie ciekawe czy ciezka to jest sparawa juz o tym myslalem zeby to wymienic tylko ze jak mocno sie nie leje to zostawiam bo niemieckie od nowosci lepsze bedzie jeszcze niz zamiennik takiej uszczelki ktory bedzie gorszy po miesiacu

papaj pisze:witam, tez mam RP-ka ale na szczęście u mnie nic takiego się nie dzieje, poszukaj na forum w szukajce na pewno coś o tym bedzie, czytałem kiedyś tylko teraz nie pamiętam gdzie to dokładnie było, ale na pierwszym miejscu to trzeba byłoby sprawdzić silnik krokowy i sonde lambda, napisz czy masz zagazowany ten silnik, bo jeśli tak to w rp normalne jest ze ma problem na benzynie jeżeli jest zagazowany, mozesz tez sprobowac reset ECU pomaga on w ok 70% przpadków dolegliwości silnika



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » pn sty 14, 2008 22:37

Dystans6 pisze:a co do tej uszczlki pod wtryskiem to zbiera sie tam minimalnie kurz i musi byc lekka nieszczelnosc bo lekko sie błyszczy zawsze tam od benzynki ale nie jest tak mocno obrzygane raczej bym powiedział ze sie poci najwyzej to wymienie ciekawe czy ciezka to jest sparawa juz o tym myslalem zeby to wymienic tylko ze jak mocno sie nie leje to zostawiam bo niemieckie od nowosci lepsze bedzie jeszcze niz zamiennik takiej uszczelki ktory bedzie gorszy po miesiacu
Ty chyba masz na myśli to miejsce gdzie wychodzi taka wtyczka! Zawsze u mnie była mokra! Mi konkretnie chodzi o ta gumę która łączy kolektor ssący z monowtryskiem. Często są tam nieszczelności (guma sie wypala) Najprościej zprawdzic ruszając monowtryskliem na boki (dość mocno) wtedy zmieniają się obroty silnika.


GOLF II 1,8 GT 90 PS - ex
GOLF III 2,8 VR6 174 PS - ex
GOLF III 2,0 GTI 115 PS - ex
GOLF IV 2,3 V5 GTI 170 PS - EX
SKODA OCTAVIA 1,9 TDI 4x4 101 PS - :)

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn sty 14, 2008 22:51

No tak ja myślałem wlasnie tu przy tej wtyczce to w takim razie tego nie ruszam a tam musze zajrzec tak jak mówisz możliwe ze jest coś z nią nie tak bo tam nigdy nie zagladałem nawet. Bo mam jeszcze tak czasami ze jak go zgasze cieplego to za pierwszym razem nie zawsze ale nie chce zapalic trzeba go dlugo pokrecic tak jakby nie łapał benzyny czy odparuje szybko z tego gaznika tam nie wiem kiedys palil sekunde po przekreceniu kluczyka
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 22:57 przez Dystans6, łącznie zmieniany 1 raz.



Killof102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
Kontakt:

Post autor: Killof102 » wt sty 22, 2008 23:41

Też mi sie tak działo. Wymiana gumy pod monowtryskiem załatwiła sprawe.
Dodam, że jak był zimny to tak jak by ssania nie miał i lubił sobie zgasnąć czasami!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości