Problem z odpaleniem po dłuższym postoju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Problem z odpaleniem po dłuższym postoju

Post autor: Tajny » pn sty 14, 2008 22:00

Siema

Czy pompa wtryskowa w 1z posiada jakis zawór zwrotny czy cos w tym stylu?

Pytam bo odkąd posiadam mk3 z tym własnie silnikiem to ubaw mam po pachy jak przychodzi go odpalać, otóż niezależnie od temperatury otoczenia silnik raz pali z półobrotu a raz musi zakręcic od 4 do 6 razy żeby odpalił (jak jest ciepły to pali zawsze od strzała) ale to krecenie zdaża sie tylko jak postoii tak z sześć godzin lub więcej, no więc niby cofające sie paliwo ale coś chyba nie bardzo bo bąbli nie ma, zaworek na filtrze nowy, wężyki ok wszędzie sprawdzone opaski zaciskowe, i dalej to samo :crazy: a już najlepsze jest to że raz na jakiś czas (czysty przypadek) nawet jak stoi całą noc to pali dziad z półobrotu więc podejrzewam że powinien cały czas tak odpalać bo niby jak??
raz potrafi a drugim razem nie?

W końcu dla testu założyłem uniwersalny zawór zwrotny przed i zaraz za pompą czyli tak jakby pompa była odcieta tymi zaworkami i co i dalej kupa.

Tak więc sobie mysle czy gdzies w pompie nie ma zaworu który utrzymywałby jakieś minimalne ciśnienie paliwa w pompie żeby właśnie podczas rozruchu nie było takich szopek

I jak ma ktoś jakiś pomysł czemu to tak sie dzieje?

Pare dni temu sprawdzałem kąt wtrysku i w nastawach podstawowych jak w pysk strzelił 51 przy nagżanym silniku więc tu chyba ok, przestawiać to chyba sie nie przestawia bo koło sie prowadzi idealnie nic nie bije a z tego co wiem to raczej bolączka zwykłego TD



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 22:59

czujniki temp. ok :?: grupa 007



Tajny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: pt lut 16, 2007 00:57
Lokalizacja: POLAND

Post autor: Tajny » pn sty 14, 2008 23:43

Jesli masz na mysli czujnik temp płynu to jest na bank ok. temp pokazuje dobrą a i świece załączaja sie tak jak powinny .

I własnie najdziwniejsze jest to że raz po dłuzszym postoju potrafi zapalic idealnie a raz kiepsko i to nie ważne czy na dworze mamy 10 w plusie czy 10 w minusie



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sty 14, 2008 23:56

Tajny pisze:Jesli masz na mysli czujnik temp płynu to jest na bank ok. temp pokazuje dobrą a i świece załączaja sie tak jak powinny .
na zegarach tak ale jak na vagu :?:
I własnie najdziwniejsze jest to że raz po dłuzszym postoju potrafi zapalic idealnie a raz kiepsko i to nie ważne czy na dworze mamy 10 w plusie czy 10 w minusie
sprawdź czy nie masz nigdzie wycieków
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 23:56 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 196 gości