Poradzcie

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Poradzcie

Post autor: michi » sob sie 06, 2005 15:22

Witam!!!

To tak mam silnik 1,6 turbo GTD (bez intercoolera). A prosze o pomoc w takiej sprawie.
Chce załozyc do niego:
Intercooler ( nie ten pod maska tylko za zdezakiem)
Wydech : strumienica Michela naddzwiekowa i koncowy tłumnik Ultera.
I jak cos to wieksza turbinke.
Wtryski juz wymieniłem na "wieksze" (doradzili mi takie w sklepie i inni orginalne z BOSHA)
I mam pytanie czy opłaca sie inwestowac w ten silnik nie jest on "goniony" jestem pierwszym włascicielem jak wymieniałem wtryski cisnienie miał 31-32 na kazdym.
I jestem Ciekaw waszej opinni czy robic to co chce i czy sie opłaca czy raczej byscie mnie od tego odciagneli??? I co powiecie o tym silniku ja jestem z niego zadowolony ale czy opłaca sie w nim cos zmieniac czy nie warto. Za porady z gory THX

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn sie 08, 2005 15:08

Jakie masz te wtryski zalorzone , cisnienie masz super wiec nie bedzie problemow , intercooler jak najbardzie mozna zamontowac z 1,9 TDI wystarczy w zupelnosci , Strumiennica odradzam ,nic nie da w dieslu , ale tlumik moze byc , a i jescze jedno jak masz wieksze wtryski to cisnienie na sekcjach podkrec bo bedzie slabo rozpylal , turbinka - nie wiem , czy dawac inna , orginalna na regulacje w zaworze podcisnieniowym wiec mozesz ja troszke podkrecic, i bedzie ok



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pn sie 08, 2005 21:39

Witam !!!

Wtryski orginalnie były takie (tak na nich pisze):
DN 0 SD 273
A kupiłem tez z bosch (podobno wieksze) i pisze na nich:
DN 0 SD 293
To sa tylko koncowki podobno tak sie robi.

Mogłby mi pan powiedziec jak zrobic z tym zaworem upustowym. I z ta papa paliwa.
I jaki by pan tłumnik polecił. Prosze o dalsze wskazowki.

Pozdrawiam MiChI



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » wt sie 09, 2005 12:16

Spoko stary nie mow mi przez "per Pan" , tylko przez ty , to masz pewnie z 1,9D zalorzone te koncowki, teraz niech ktos ci dawke na pompie podkreci tam masz 3 sruby 2 od obrotow i 1 od dawki, w zaworze opustowym jest sruba w miechu podcisnienia i nia wlasnie ustawiasz cisnienie doladowania , najlepiej jakbys se cisnienie zmierzyl na orginale ile ci Turbo pomuje , a pozniej podnosil cos tam to cisnienie , w kazdym badz razie niech ci ktos pomorze kto sie zna , a tlunik Hmm ... zalerzy ile masz kasy , Ulter 2x70 fajnie dziala



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » wt sie 09, 2005 15:13

Witam

Za niedługo bede wymieniał pasek zebaty :) i przy okazju chciałem wymienic uszczelke pod głowica poradzilibtscie mi moze jaka fajna sportowa czy cus czy lepiej załozyc seryjna ??

Pozdro MiChI



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » wt sie 09, 2005 17:45

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=6376

Tu jest troche o tuningu 1.6 TD.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości