Problem z podłączeniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z podłączeniem
Witam. Mam prośbę, mianowicie kupilem niedawno golfa 1.8 RP z instalacją gazową i mam problem z elektryką. Podczas Wymiany uszczelki pod głowicą zobaczyłem, że przewód od sondy jest podpięty do masy, a potem do ECU. Czy tak powinno być??? Mi wydaje sie to troche kombinowane. I drugie pytanie - czy może mieć to jakiś związek z wysokimi obrotami biegu jałowego (okolo 2500)?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Najlepiej, jakbyś pokazał zdjęcie. Ale to powinno być tak, że przewód od sondy idze najpierw jedną żyłą, potem jest złączka, potem ta jedna żyła wchodzi w oplot (ekran - w tym miejscu kabel staje się grubszy), który to właśnie ekran jest podłączony do masy od strony tego właśnie jednożyłowego przewodu. Ekran i ta żyła w środku nie są ze sobą połączone. Możesz odłączyć tę wtyczkę od sondy i zmierzyć, ćzy nie ma przejścia między tym kabelkiem, a ekranem (masą samochodu). Ekran służy do ochrony sygnału z sondy przed zakłóceniami.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
michal_RP, do masy i do eku srodkowa zyla?a gazownicy pewnie podkrecili obroty na potencjometrze monowtrysku.czesto to robia papudraki.poczytaj moje i Homyskiego posty na temat regulacji obrotow w rp.duzo pisalismy.
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 21:50 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
http://allegro.pl/item295939115_vw_golf ... html#photo
Ostatnia dioda tam nad nią masz ikonkę silnika
Ostatnia dioda tam nad nią masz ikonkę silnika
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: pt gru 08, 2006 23:28
- Lokalizacja: Jawor/Stanisławów
- Kontakt:
Re: Problem z podłączeniem
Co do tych obrotów to sprawdź gumę pod monowtryskiem. Jak są nieszczelności to obroty mogą być wysokie !michal_RP pisze:I drugie pytanie - czy może mieć to jakiś związek z wysokimi obrotami biegu jałowego (okolo 2500)?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 250 gości