Pytanko na temat gaźnika 2E2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pytanko na temat gaźnika 2E2
Witam
Czy przepustnica ssania (ta mała kwadratowa) w pozycji pełnego otwarcia powinna być idealnie pionowo?
Pytam bo u mnie nie dochodzi jakieś 10 stopni a sruba regulacyjna wygląda jakby nie była ruszana.
Dalej jakie powinny być szczeliny dla tej przepustnicy (mała i duża)?
I ostatnie pytanie jaka powinna być szczelina przepustnicy I-go przelotu w pozycji rozgrzewania?
Gaźnik 027 129 016H (7.17852.46)
Pozdrawiam
Czy przepustnica ssania (ta mała kwadratowa) w pozycji pełnego otwarcia powinna być idealnie pionowo?
Pytam bo u mnie nie dochodzi jakieś 10 stopni a sruba regulacyjna wygląda jakby nie była ruszana.
Dalej jakie powinny być szczeliny dla tej przepustnicy (mała i duża)?
I ostatnie pytanie jaka powinna być szczelina przepustnicy I-go przelotu w pozycji rozgrzewania?
Gaźnik 027 129 016H (7.17852.46)
Pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik wyłączony, przepuistanica zamknięta
Silnik zimny zaraz po odpaleniu_ ma być przerwa międzu krwędzą gardzieli a brzegiem przepustnicy 4-5 mm
Prezy rozgrzewaniu silnik na jałowym - przepustnica ustawia się powoli do pionu
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc mała i dużą
Silnik zimny zaraz po odpaleniu_ ma być przerwa międzu krwędzą gardzieli a brzegiem przepustnicy 4-5 mm
Prezy rozgrzewaniu silnik na jałowym - przepustnica ustawia się powoli do pionu
Nie rozumiem co masz na myśli pisząc mała i dużą
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
W instrukcji serwisowej piszą o małej i dużej szczelinie.
Tą dużą potrafie ustawić natomiast tej małej ani z chole..
Powiedz piszesz o teorii albo sprawdziłeś w praktyce?
Ten pion o którym piszesz jest na oko idealny? Bo u mnie na oko widać że nie - szczelina między przepustnicą a krawędzią ok. 8,5 mm. I to mnie właśnie niepokoi.
Prosze pomóżcie!
Tą dużą potrafie ustawić natomiast tej małej ani z chole..
Powiedz piszesz o teorii albo sprawdziłeś w praktyce?
Ten pion o którym piszesz jest na oko idealny? Bo u mnie na oko widać że nie - szczelina między przepustnicą a krawędzią ok. 8,5 mm. I to mnie właśnie niepokoi.
Prosze pomóżcie!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wiem to z praktyki i z książki bo mialem auto z tym gaźnikiem 10 lat. Nie słyszałem o pojęciu duza i mała szczelina. O ile piszemy o tym samym czyli tzw górnej przepustnicy która jest połączona z mechanizmem ssania. W mojej książce pisze o szcxzelinie 4-5 mm na zimnym poracującym silniku. Wkręt regulacyjny jest od tyłu gaźnika ukryty w otworze. Na ciepłym silniku przepustnica ma być w pionie. Może masz źle ustawioną 0okrywe od ssania (np ktoś chciał być oszczędny i przekęcił ja za bardzo w prawo), albo dźwidnia łacząca sprężyne bimetalową pod pokrywą z w/wym przepustnica się zacięła. albo sprężyna bimetaliczna spadła (odkręć pokrywę żeby sprawdzić.)Jescze do sprawdzenia siłownik podciśnieniowy od przodu gaźnika połączony z tą samą przepustnicą.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wszystko sprawdziłem, przepustnica nie otwiera się do końca bo opiera sie o wkręt regulacji maksymalnego otwarcia.
Jeżeli chodzi o te szczeliny to rzuć może okiem na załącznik, może mi coś podpowiesz.
Tą małą podobno reguluje sie przednią częścią siłownika
Jeżeli chodzi o te szczeliny to rzuć może okiem na załącznik, może mi coś podpowiesz.
Tą małą podobno reguluje sie przednią częścią siłownika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości