jak sprawdzic kąt wtrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak sprawdzic kąt wtrysku
Witam wszystkich klubowiczów, posiadam octavie z silnikiem 1.9 TDi 66kw AGR, znalazłem to forum i zauważyłem ze jest tu wielu speców od tego rodzaju silników : a teraz do rzeczy wymieniłem w swojej octavi rozrząd i po wymianie zauważyłem, ze jest troszkę mniej dynamiczna ,słyszałem ze trzeba sprawdzić i wyregulować kąt wtrysku ,mam kabel do podłączenia swojej octavi i laptopa na nim program VAC-COM 409.1 jak sprawdzić jaki mam teraz kąt wtrysku w tym programie ,proszę o dokładne wskazówki krok po kroku ,będę bardzo wdzięczny ponieważ muszę to zrobić sam bo w moim mieście w żadnym warsztacie o tym nie słyszeli i tego nie robią ,w jakim ja mieście mieszkam
- Bolekrsko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 674
- Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Re: jak sprawdzic kąt wtrysku
jestes zza częstochowy. masz blisko do pompiarza z Wożnik. jest ich tam bodajrze 3 .znaja sie na rzeczy. masz ok 50 km za siewierzem w prawo chyba. wiesz jak traficmeo14 pisze:Witam wszystkich klubowiczów, posiadam octavie z silnikiem 1.9 TDi 66kw AGR, znalazłem to forum i zauważyłem ze jest tu wielu speców od tego rodzaju silników : a teraz do rzeczy wymieniłem w swojej octavi rozrząd i po wymianie zauważyłem, ze jest troszkę mniej dynamiczna ,słyszałem ze trzeba sprawdzić i wyregulować kąt wtrysku ,mam kabel do podłączenia swojej octavi i laptopa na nim program VAC-COM 409.1 jak sprawdzić jaki mam teraz kąt wtrysku w tym programie ,proszę o dokładne wskazówki krok po kroku ,będę bardzo wdzięczny ponieważ muszę to zrobić sam bo w moim mieście w żadnym warsztacie o tym nie słyszeli i tego nie robią ,w jakim ja mieście mieszkam
http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142235meo14 pisze:mam pełna wersję
VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2
damcio151 tego mi było trzeba ,wielkie dzięki, ,powiedz mi jeszcze bo ze zdjęcia nr4 śruba nr4 nie bardzo sie domyślam gdzie ona może być i jak to przestawić ,po prostu lekko puknąć młotkiem przez kilek w pompę aby się przekręciła minimalnie w jedną lub drugą stronę?,no i jak powinna być prawidłowa wartość dla mojego silnika : 12do75 ?
meo14,
w AGR/ASV kąt reguluje się kołem pasowym na pompie (podłużne otwory) do tego w zależności od wersji wymienia się śruby
ostatni post - rozrząd AGR/ASV
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
w AGR/ASV kąt reguluje się kołem pasowym na pompie (podłużne otwory) do tego w zależności od wersji wymienia się śruby
ostatni post - rozrząd AGR/ASV
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 12:34 przez TomTDI, łącznie zmieniany 1 raz.
trochę inaczej bo nie przekręca się pompy tylko kołem pasowym (rysunek)
w kole są trzy śruby trzeba je lekko odkręcić i przestawić koło względem wałka pompy i zakręcić (dość dobrze bo szybko sie odkręcają!!!) potem sprawdzić VAG'iem itd. Przy tym rozwiązaniu robota jest gorsza (dlatego biorę za to więcej) niż przy rozwiązaniu ze stałym kołem
do tego śruby z ostrym zakończeniem należy wymienić na nowe (rys poz 6 A) z płaskim zakończeniem można użyć ponownie
w kole są trzy śruby trzeba je lekko odkręcić i przestawić koło względem wałka pompy i zakręcić (dość dobrze bo szybko sie odkręcają!!!) potem sprawdzić VAG'iem itd. Przy tym rozwiązaniu robota jest gorsza (dlatego biorę za to więcej) niż przy rozwiązaniu ze stałym kołem
do tego śruby z ostrym zakończeniem należy wymienić na nowe (rys poz 6 A) z płaskim zakończeniem można użyć ponownie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
czyli można to zrobić we własnym zakresie ,diagnoza tak jak w opisie w linku czyli vagiem ale luzujemy[ lekko czy całkiem odkręcamy ] tylko te 3sruby na kole pod pokrywą rozrządu i kręcimy delikatnie kołem [czyli auto na luzie i całym rozrządem w jedna bądź drugą stronę delikatnie ]potem dokręcamy i diagnoza czy dobrze ,jeżeli nie to powtarzamy do skutku ? kręcimy zgodnie z kierunkiem zegara aby zwiększyć wartość ,analogicznie w drugą aby zmniejszyć ?
witam
panowie dziś sprawdzałem u siebie kąt wtrysku w tdi timing, i ten wykres u mnie skacze nie stoi w miejscu co zresztą widzać, czy mógł by ktos ocenic ten kąt i czy to skakanie tego punktu jest normalne, sinik zimny pali w miare dobrze tylko jak ciepły to trzeba troche pokręcić, ale to nie wina kąta chyba, wydaje mi się że silnik troche głosno chodzi tak jakby stukał.
panowie dziś sprawdzałem u siebie kąt wtrysku w tdi timing, i ten wykres u mnie skacze nie stoi w miejscu co zresztą widzać, czy mógł by ktos ocenic ten kąt i czy to skakanie tego punktu jest normalne, sinik zimny pali w miare dobrze tylko jak ciepły to trzeba troche pokręcić, ale to nie wina kąta chyba, wydaje mi się że silnik troche głosno chodzi tak jakby stukał.
jak by nie było będzie bardzo miło :P
Re: jak sprawdzic kąt wtrysku
W Myszkowie...meo14 pisze:w jakim ja mieście mieszkam
Ostatnio zmieniony śr mar 18, 2009 18:44 przez Bronco, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości