Montaż oryginalnych podnośników szyb MK3
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Montaż oryginalnych podnośników szyb MK3
mam pytanie odnośnie elektryki przeszukałem forum ale jednak nie znalazłem jasnej odpowiedzi na moje pytanie związane z szybami, dostałem paczkę z allegro i miałem w niej dwie wiązki drzwiowe, przyciski no i mechanizmy, czy czegoś mi jeszcze brakuje?? jakiegoś modułu???
Drugie moje pytanie to czy może mi ktoś łopatologiczne opisać montaż instalacji, a dokładnie to chodzi mi o to który kabelek gdzie wpiąć, poniżej dołanczam zdjęcie wtyczki z drzwi żeby było łatwiej
Aha i dodam od razu że mam 3 drzwi i szyber który jak jest otwarty a ja zamykam auto przekręcając kluczyk i trzymając się zamyka
Drugie moje pytanie to czy może mi ktoś łopatologiczne opisać montaż instalacji, a dokładnie to chodzi mi o to który kabelek gdzie wpiąć, poniżej dołanczam zdjęcie wtyczki z drzwi żeby było łatwiej
Aha i dodam od razu że mam 3 drzwi i szyber który jak jest otwarty a ja zamykam auto przekręcając kluczyk i trzymając się zamyka
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 23:29 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
prawdopodobnie w aucie nie masz wiązki która łączy prawy silnik z lewym. Ale zacznij od normalnego wpięcia wiązek w miejsce starych. Nie piszesz czy w wiązcze co dostałeś masz też obie wtyczki od zamka centralnego, czy tylko od silniczka. W razie czego kierując się kolorami wtyczki od zamka wepnij do złącza tak jak masz teraz, a pozostałe od silniczka tam gdzie pasują, jak nie zadziała dorobisz sobie odpowiednią wiązkę, kilka kabelków łączących te same kolory kabli z silnika lewych i prawych dzrzwi. Schematy znajdziesz na forum, a kolega Gitner ostatnio przebiał problemik.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Zakladalem u siebie do 4D ale to to samo. Wiec kieruj sie schematem:
Oznaczenia kolorow:
B - bialy
BI - niebieski
G - szary
J - zolty
M - brazowy
N - czarny
R - czerwony
Ve - zielony
Vi - fioletowy
U siebie nie mialem wiazek w aucie, wiec zrobilem wlasna. Nie wpinalem sie w skrzynke, lecz zrobilem wszystko na jednej listwie lacznikowej. Laczysz wszystko w kolor, dalej podpinasz pod + stacyjki, + aku, mase, szyber i podswietlanie wg schematu. na poczatku byla to dla mnie magia ale w rzeczywistosci to prosta sprawa. Przewody mam pociagniete bezposrednio do kabiny, w kostce w slupku zrobilem otwor. Nie bawilem sie w dorabianie pinow. Mam gdzies zrobiony spis kostek od czego jaki pin jest ale znalezc nie moge. Skorzystalem z miernika, 1h i wiesz co masz
Podziekowania dla kolegi Paweł Marek ktory sluzyl mi swoja cierpliwoscia i pomoca
Oznaczenia kolorow:
B - bialy
BI - niebieski
G - szary
J - zolty
M - brazowy
N - czarny
R - czerwony
Ve - zielony
Vi - fioletowy
U siebie nie mialem wiazek w aucie, wiec zrobilem wlasna. Nie wpinalem sie w skrzynke, lecz zrobilem wszystko na jednej listwie lacznikowej. Laczysz wszystko w kolor, dalej podpinasz pod + stacyjki, + aku, mase, szyber i podswietlanie wg schematu. na poczatku byla to dla mnie magia ale w rzeczywistosci to prosta sprawa. Przewody mam pociagniete bezposrednio do kabiny, w kostce w slupku zrobilem otwor. Nie bawilem sie w dorabianie pinow. Mam gdzies zrobiony spis kostek od czego jaki pin jest ale znalezc nie moge. Skorzystalem z miernika, 1h i wiesz co masz
Podziekowania dla kolegi Paweł Marek ktory sluzyl mi swoja cierpliwoscia i pomoca
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 17:34 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
tak wiem już do tego doszłem
mam jeszcze pytanko jeśli chodzi o kabel brązowo-żólty (czujnik otwartych drzwi) czy on odpowiada za mruganie kątrolki przy ryglu drzwiowym??
mam jeszcze pytanko jeśli chodzi o kabel brązowo-żólty (czujnik otwartych drzwi) czy on odpowiada za mruganie kątrolki przy ryglu drzwiowym??
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 02:42 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Kontrolka przy ryglu to centralny.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Jak by ktoś potrzebował to z pomocą kolegów udzielających się w tym temacie zrobiłem schemat połączenia kostek w słupkach (jeszcze nie sprawdzony ale myślę że dobry).
W moich wiązkach (oryginalnych) zamiast kabla brązowo-żółtego występuje kabel biało brązowy, a zamiast kabla szaro-niebieskiego występuje kabel szaro-zielony
Jak dostane prowadnice to dokończę poradę do końca.
ps błąd poprawiony
Co do kabli od czujnika komfortu to jak macie silniki "BROSE" to ten czujnik jest w nich i nie trzeba niczego łączyć tylko wystarczy przytrzymać kluczyk w pozycji zamykania zamka i szybki się ładnie domykają
W moich wiązkach (oryginalnych) zamiast kabla brązowo-żółtego występuje kabel biało brązowy, a zamiast kabla szaro-niebieskiego występuje kabel szaro-zielony
Jak dostane prowadnice to dokończę poradę do końca.
ps błąd poprawiony
Co do kabli od czujnika komfortu to jak macie silniki "BROSE" to ten czujnik jest w nich i nie trzeba niczego łączyć tylko wystarczy przytrzymać kluczyk w pozycji zamykania zamka i szybki się ładnie domykają
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 08:29 przez Lukasz_mk2, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Tu chyba jakis blad sie wkradlLukasz_mk2 pisze:a zamiast kabla szaro-niebieskiego występuje kabel szaro-niebieski
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
Szyby
Witam.
Super podpowiedż dla mnie bo akurat jestem w trakcie montażu takiego kompletu, ale mam mały problem: do całości kompletu brakuje mi lewego podnośnika z silnikiem !!! Podpowiedzcie gdzie takie cos dostane? Może któryś z Was ma takie cos na sprzedaż.
Pozdrawia.
Tomek.
Super podpowiedż dla mnie bo akurat jestem w trakcie montażu takiego kompletu, ale mam mały problem: do całości kompletu brakuje mi lewego podnośnika z silnikiem !!! Podpowiedzcie gdzie takie cos dostane? Może któryś z Was ma takie cos na sprzedaż.
Pozdrawia.
Tomek.
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Szukaj na allegro, patrz w gieldzie na forumlaifrat pisze:do całości kompletu brakuje mi lewego podnośnika z silnikiem !!! Podpowiedzcie gdzie takie cos dostane? Może któryś z Was ma takie cos na sprzedaż.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości