.:MK2:. dalej problemy - POMOCY!!! .:MK2:.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

.:MK2:. dalej problemy - POMOCY!!! .:MK2:.

Post autor: Bożuch » pn sie 08, 2005 14:01

To znów ja z tym samym tematem co poprzednio bo poprostu nie mam już pomysłu co może dolegać mojemu autku.
Jak dodaje gazu to szarpie nim i dusi go.Ni nie chce przyspieszać.Ostatnio zauważyłem że jak do połowy gaz wcisnę to tak się dzieje a jak go puszcze i od razu wcisnę do dechy to normalnie przyspiesza.
Sprzęgło mam oki,świece chyba też i pompa bo auto pali normalnie.Posłuchałem was że to katalizator i pojechałem na stacje diagnostyczną to sprawdzić i katalizator i sonda lambda są dobre.
Myślałem też że może to być linka z gazu skoro się tak zachowuje przy wciskaniu gazu i ma linka minimalny luz ale juz jej nie można podciągną.Byłem się pytać u mechanika czy może to być linka i powiedział że to nie możliwe żey to było to.
Na luzie auto normalnie chodzi i zapala bez problemu.
Też powiedział mi na stacji że mam ubogą mieszanke bo mam 0,13% a podobno powinno być 0,50%.
Nie wiemn co to może być poprostu nie mam już poimysłów POMÓŻCIE!!!!!!!



Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » pn sie 08, 2005 14:11

Sprawdz cewke, paluch i kable


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pn sie 08, 2005 14:17

No ale jakby coś było z cewką i kablami to by nie palił a on pali od razu i zawsze.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn sie 08, 2005 14:32

Jak cewke i palec - do ubogiej mieszanki to nie ma wogole powiazania , jaki to silnik za wtrysku czy na gazniku , moze wiem co to jest



Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » pn sie 08, 2005 14:38

U mnie byla dokladnie taka sama sytuacja. Cewka miala przebicia.


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pn sie 08, 2005 17:07

Silnik na wtrysku jednopunkt.1,8 benzyna.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn sie 08, 2005 17:43

Aktualnie przerabiam pewien temat związany z wariacjami w składzie mieszanki, fatalnymi osiągami i mierną reakcją na próbę regulacji gaźnika. A przyczyna - to walnięty siłownik podciśnieniowy na aparacie zapłonowym - pęknięta membrana i sobie tamtędy zasysa dodatkowe powietrze (uboga mieszanka). Próbowałem to już opisać, tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20087

Ciut wcześniej wymieniłem podstawkę pod gaźnikiem, pomogło, ale nie zlikwidowało problemu (podstawka na 100% była do bani, bo lało się przez nią paliwsko na kolektor ssący). Dzisiaj wkładam zmontowany rozdzielacz zapłonu, z nowym siłownikiem.



k631
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: pt lip 15, 2005 09:29
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: k631 » pn sie 08, 2005 17:44

Witam sprawdz uszczelke gumową pod" gaznikiem" pewna jest przerwana i łapie lewy wicher. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Golf GTi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: pt lip 29, 2005 20:54
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: Golf GTi » pn sie 08, 2005 18:54

Wiesz ty co przyjacieju ,jedz niech ci kompa zdjagnozuja na servisie , moze si komp w trybie awaryjnym dziala



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » pn sie 08, 2005 23:14

NO zobaczymy jutro jeszcze pojade na jeden warsztat w Katowicach podobno bardzo dobry i zobaczymy co tam mi powiedza.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt sie 09, 2005 00:18

Aktualnie przerabiam pewien temat związany z wariacjami w składzie mieszanki, fatalnymi osiągami i mierną reakcją na próbę regulacji gaźnika. A przyczyna - to walnięty siłownik podciśnieniowy na aparacie zapłonowym - pęknięta membrana i sobie tamtędy zasysa dodatkowe powietrze (uboga mieszanka). Próbowałem to już opisać, tutaj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20087

Ciut wcześniej wymieniłem podstawkę pod gaźnikiem, pomogło, ale nie zlikwidowało problemu (podstawka na 100% była do bani, bo lało się przez nią paliwsko na kolektor ssący). Dzisiaj wkładam zmontowany rozdzielacz zapłonu, z nowym siłownikiem.

jak to ma sie do tematu skoro kolega ma wtrysk jednopunktowy ??



grzebacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn sie 08, 2005 10:29
Lokalizacja: prabuty

problemy z wozem

Post autor: grzebacz » wt sie 09, 2005 09:49

jestem pierwszy raz na tym forum-witam wszystkich
objawy o ktorych mowa wskazuja na silnik krokowy,pewnie wystarczy wyczyscic



Awatar użytkownika
Bożuch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 22:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Bożuch » wt sie 09, 2005 10:01

Dzisiaj byłem na warsztacie podobno dobrym no i tak na sucho nic mi nie powiedzieli.Tylko tyle że mam byc jutro rano i zostawić auto na cały dzień.Jeśli to będą sprawy regulacyjne to koszt ok.90zł.No a ja trzeba będzie coś wymienić no to części i też robota.


PozdraVWiam - Tomek :pub:

zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068

sosen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lut 27, 2005 03:20
Lokalizacja: okolice Warszawy

Post autor: sosen » śr sie 10, 2005 00:05

Witam :grin: Mam podobną sytuację ze swoim 1,3 NZ. Osobiscie podejrzewam, ze moze to byc przepływomierz. Mierzy on ilosc dostarczanego powietrza do silnika i na tej podstawie komputer ustala sklad mieszanki (mozliwe, że z tąd niewlasiwy sklad mieszanki). Nie znam się na tym, ale z tego co pamiętam....jest w nim taka klapka która zmienia polożenie i tym samym opór na potencjometrze...możliwe, że potenjometr jest walnięty lub inny element. Możliwe jest też, że uszkodzona jest (np. ze starości) siatka zabezpieczająca przepływomierz, a wtedy łatwo o awarie. Wybaczcie mi jeśli herezje wypisuje...nie znam się na tym, ale chciałem spróbować pomóc :blush:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 113 gości