Slabnie po rozgzraniu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Slabnie po rozgzraniu

Post autor: felga12 » śr sty 09, 2008 22:57

Mam problem moj Golf3 po rozgrzaniu w dluzszej trasie na razy slabnie, przy dodaniu gazu nie reaguje zywiolowo, jest przymulony tak jakby braklo mu mocy. Zdaza sie to juz po przejechaniu 10km, wumienilem sonde Landa, dzieki temu unormowaly sie obroty bo bylo za niskie ale z moca jest bez zmian. Moj silnik to 1.4 benzyna . Prosze o pomoc bo niewiem gdzie szukac bledu .
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 16:17 przez felga12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

odp.

Post autor: krzaś » śr sty 09, 2008 23:09

Proponuje najpierw sprawdzic czy nie blokuja koła bo to sie zdarza a uczucie jest jakby był słaby silnik. przejedz te 10 km i jak poczujesz że słabnie to najlepiej sprawdz czy felgi sa gorace albo stocz go na luzie z niewielkiej górki. Wtedy zobaczysz czy blokuja koła.



felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Re: odp.

Post autor: felga12 » śr sty 09, 2008 23:12

krzaś pisze:Proponuje najpierw sprawdzic czy nie blokuja koła bo to sie zdarza a uczucie jest jakby był słaby silnik. przejedz te 10 km i jak poczujesz że słabnie to najlepiej sprawdz czy felgi sa gorace albo stocz go na luzie z niewielkiej górki. Wtedy zobaczysz czy blokuja koła.
to nie o bo ledko sie toczy



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » śr sty 09, 2008 23:21

proponuje wywalic katalizator. Jesli nadal bedzie mulic to wtedy bedziemy szukac w silniku.



felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » pt sty 11, 2008 20:47

krzaś pisze:proponuje wywalic katalizator. Jesli nadal bedzie mulic to wtedy bedziemy szukac w silniku.
czemu asz tak drastyczne srodki



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt sty 11, 2008 20:57

zajrzyj jeszcze do dolotu, czy nie ciagnie cały czas ciepłego powietrza od kolektiora wydechowego (klapka)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » pt sty 11, 2008 23:29

Dlatego tak drastyczne środki bo jak masz ponad 150 tys km przebiegu to katalizator sie zapycha i spaliny dusza silnik. A jak katalizator sie nagrzewa to pęcznieje. Wywal katalizator a poczujesz różnice.



felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » sob sty 12, 2008 01:02

Paweł Marek pisze:zajrzyj jeszcze do dolotu, czy nie ciagnie cały czas ciepłego powietrza od kolektiora wydechowego (klapka)
nierozumiem....

[ Dodano: 12 Sty 2008 00:10 ]
krzaś pisze:Dlatego tak drastyczne środki bo jak masz ponad 150 tys km przebiegu to katalizator sie zapycha i spaliny dusza silnik. A jak katalizator sie nagrzewa to pęcznieje. Wywal katalizator a poczujesz różnice.
codo katalizatora to raczej nie bo to napada go na razy...



RAFIK-XX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: pn sie 07, 2006 19:01
Lokalizacja: BIAŁYSTOK/PIASTA
Kontakt:

Post autor: RAFIK-XX » sob sty 12, 2008 14:05

Paweł Marek pisze:zajrzyj jeszcze do dolotu, czy nie ciagnie cały czas ciepłego powietrza od kolektiora wydechowego (klapka)
Prosze o rozwinięcie tej myśli bo też mnie to interesuje,a nie bardzo kumam o co chodzi.
Z góry bardzo dziekuję!!!



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob sty 12, 2008 14:37

RAFIK-XX pisze:Prosze o rozwinięcie
pod filtrem jest klapka ktora kieruje powietrze albo z błotnika albo ogrzane od kolektora. Może zatarała się w takiej pozycji że cały czas leci ciepłe. Chyba się nie mylę że w twoim silniku jest pod filtrem, ale gdzieś przed filtrem, będzie na pewno.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » sob sty 12, 2008 21:42

Paweł Marek pisze:
RAFIK-XX pisze:Prosze o rozwinięcie
pod filtrem jest klapka ktora kieruje powietrze albo z błotnika albo ogrzane od kolektora. Może zatarała się w takiej pozycji że cały czas leci ciepłe. Chyba się nie mylę że w twoim silniku jest pod filtrem, ale gdzieś przed filtrem, będzie na pewno.
a jaki to ma wplyw na zla prace?



MaciejW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:57
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: MaciejW » sob sty 12, 2008 21:49

felga12 pisze:a jaki to ma wplyw na zla prace
jak cieplejsze powietrze tj.slabszy i chyba tylko tyle,cieple powinno byc tylko do czasu nagrzalnia silnika,potem klapka sie zamyka i ma isc zimne z blotnika,



felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » ndz sty 13, 2008 01:55

MaciejW pisze:
felga12 pisze:a jaki to ma wplyw na zla prace
jak cieplejsze powietrze tj.slabszy i chyba tylko tyle,cieple powinno byc tylko do czasu nagrzalnia silnika,potem klapka sie zamyka i ma isc zimne z blotnika,
wiesz ja lukalem na to i ta aluminiowa rurke od korektora calkiem zdiolem i jest tak samo.



Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: krzaś » ndz sty 13, 2008 13:55

Wywal katalizator!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości