Slabnie po rozgzraniu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Slabnie po rozgzraniu
Mam problem moj Golf3 po rozgrzaniu w dluzszej trasie na razy slabnie, przy dodaniu gazu nie reaguje zywiolowo, jest przymulony tak jakby braklo mu mocy. Zdaza sie to juz po przejechaniu 10km, wumienilem sonde Landa, dzieki temu unormowaly sie obroty bo bylo za niskie ale z moca jest bez zmian. Moj silnik to 1.4 benzyna . Prosze o pomoc bo niewiem gdzie szukac bledu .
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 16:17 przez felga12, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzaś
- Użytkownik
- Posty: 296
- Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
odp.
Proponuje najpierw sprawdzic czy nie blokuja koła bo to sie zdarza a uczucie jest jakby był słaby silnik. przejedz te 10 km i jak poczujesz że słabnie to najlepiej sprawdz czy felgi sa gorace albo stocz go na luzie z niewielkiej górki. Wtedy zobaczysz czy blokuja koła.
Re: odp.
to nie o bo ledko sie toczykrzaś pisze:Proponuje najpierw sprawdzic czy nie blokuja koła bo to sie zdarza a uczucie jest jakby był słaby silnik. przejedz te 10 km i jak poczujesz że słabnie to najlepiej sprawdz czy felgi sa gorace albo stocz go na luzie z niewielkiej górki. Wtedy zobaczysz czy blokuja koła.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nierozumiem....Paweł Marek pisze:zajrzyj jeszcze do dolotu, czy nie ciagnie cały czas ciepłego powietrza od kolektiora wydechowego (klapka)
[ Dodano: 12 Sty 2008 00:10 ]
codo katalizatora to raczej nie bo to napada go na razy...krzaś pisze:Dlatego tak drastyczne środki bo jak masz ponad 150 tys km przebiegu to katalizator sie zapycha i spaliny dusza silnik. A jak katalizator sie nagrzewa to pęcznieje. Wywal katalizator a poczujesz różnice.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pod filtrem jest klapka ktora kieruje powietrze albo z błotnika albo ogrzane od kolektora. Może zatarała się w takiej pozycji że cały czas leci ciepłe. Chyba się nie mylę że w twoim silniku jest pod filtrem, ale gdzieś przed filtrem, będzie na pewno.RAFIK-XX pisze:Prosze o rozwinięcie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
a jaki to ma wplyw na zla prace?Paweł Marek pisze:pod filtrem jest klapka ktora kieruje powietrze albo z błotnika albo ogrzane od kolektora. Może zatarała się w takiej pozycji że cały czas leci ciepłe. Chyba się nie mylę że w twoim silniku jest pod filtrem, ale gdzieś przed filtrem, będzie na pewno.RAFIK-XX pisze:Prosze o rozwinięcie
wiesz ja lukalem na to i ta aluminiowa rurke od korektora calkiem zdiolem i jest tak samo.MaciejW pisze:jak cieplejsze powietrze tj.slabszy i chyba tylko tyle,cieple powinno byc tylko do czasu nagrzalnia silnika,potem klapka sie zamyka i ma isc zimne z blotnika,felga12 pisze:a jaki to ma wplyw na zla prace
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 120 gości