Płyn do ukł wspomagania kierownicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Płyn do ukł wspomagania kierownicy
Był zielony,jest czewrwony "Febi bilstein" Ponoć miałem zalać zielonym znajomy powiedział,jaka jest różnica i czy koniecznie musze go zmienić spowrotem na zielony bo sie coś stanie? czy moge jezdzić na czerwonym ...
Ostatnio zmieniony śr gru 26, 2007 15:29 przez DDR, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
VW leje zielony, ponoc jest gestszy
ja mialem jakis zalany, potem troche mi cieklo wiec uzupelnialem czerownym, po czym dowiedzialem sie ze ma byc zielony, zalalem i przestalo ciec ciurkiem
ja mialem jakis zalany, potem troche mi cieklo wiec uzupelnialem czerownym, po czym dowiedzialem sie ze ma byc zielony, zalalem i przestalo ciec ciurkiem
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Ulala,ok dzięki panowie zmienie na greena
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
- DDR
- Użytkownik
- Posty: 351
- Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
- Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
- Kontakt:
Troche to dziwne dla mnie bo piszecie że rozszczelniają wam sie pompy itp na czerwonym oleju,dziś kupiłem oryginał zielony i zalałem wspomaganie.Zielony jest zdecydowanie rzadszy od czerwonego ... Myślałem że jest gęściejszy
VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]
- wojtinho10
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Kontakt:
[GolfmkIV]Problem ze wspomaganiem.
Otóż problem jest następujący: gdy skręcam koła na postoju to obroty silnika nie zmieniają się, ale gdy dokręcę na maksa to zaczynają spadać(dzieje się tak zarówno w prawo, jak i w lewo), na postoju w sumie mały problem, ale gorzej jest w trakcie jazdy, tzn. gdy dojeżdżam do krzyżówki wciskam sprzęgło i kręcę kierownicą to auto potrafi zgasnąć
Zajrzałem do zbiorniczka z płynem i okazało się, że jest poniżej minimum(płyn czerwony), kupiłem dziś więc czerwony i zalałem do stanu, ale gdy wracałem do domu problem nie ustał.Sam już nie wiem, czy pompa od wspomagania się *#cenzura#*(ale wtedy chyba wogóle kiera nie chciała by chodzić a ona tylko na maksymalnym skręcie obciąża silnik).Co z tym zrobić ?
Pozdrawiam.
Dodam, że mam silnik 1.4 16V.
Zajrzałem do zbiorniczka z płynem i okazało się, że jest poniżej minimum(płyn czerwony), kupiłem dziś więc czerwony i zalałem do stanu, ale gdy wracałem do domu problem nie ustał.Sam już nie wiem, czy pompa od wspomagania się *#cenzura#*(ale wtedy chyba wogóle kiera nie chciała by chodzić a ona tylko na maksymalnym skręcie obciąża silnik).Co z tym zrobić ?
Pozdrawiam.
Dodam, że mam silnik 1.4 16V.
Ostatnio zmieniony sob sty 12, 2008 16:25 przez wojtinho10, łącznie zmieniany 1 raz.
Ma być zielony płyn , moze byc Febi/Bilstein taki jak pokazał wyzej m1chal
TU nie chodzi o to czy zielony jest gestszy czy czerwony , ale chodzi o skład chemiczny płynu. Inne płyny niz zalecane przez VAG mogą powodować rozszczelnianie układów hydraulicznych a to dlatego że dodatki zawarte w innych płynach mogą działać agresywnie na uszczelnienia stosowane przez VAG w swojej hydrauliceDDR pisze:Troche to dziwne dla mnie bo piszecie że rozszczelniają wam sie pompy itp na czerwonym oleju,dziś kupiłem oryginał zielony i zalałem wspomaganie.Zielony jest zdecydowanie rzadszy od czerwonego .
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 333 gości