Gaśnie w czasie jazdy :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Gaśnie w czasie jazdy :(

Post autor: mar_tec » pn sie 08, 2005 08:22

To znowu ja. Ostatnio mam same problemy z moim MK2 1.6 gaznik.
Wymieniłem filtr powietrza i okazało się ze nie chce mi chodzić na gazie (na benzynie wszystko OK). Pojechałem na regulację i wymienili mi tam równiez filterek gazu i wyregulowali na analizatorze spalin.
Niestety mam taką sytuację, że jadę, rozpędzam sie do 80 km/h i dojeżdzam do krzyzówki i redukcja na 2 bieg. W momencie kiedy wciskam sprzęgło zapala się kontrolka ładowania i silnik gaśnie. Dzisiaj z rana (temperatura nie była za wysoka) bardzo ciezko dało sie go zapalić na gazie. Po odpaleniu chodził nierówno, tak jakby się dusił, nie palił na wszystkie gary. Nigdy z tym nie miałem problemu nawet w zimie palił na dotyk.
Co mam robić, czy znowu jechac na regulację i wydac kolejne pieniądze czy mogę samemu coś wyregulować? No i jeszcze słychać dziwne głuche buczenie w filtrze, drgania w filtrze, tylko przy pewnych określonych obrotach silnika.
POMOŻCIE PROSZĘ.



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pn sie 08, 2005 10:00

ja mialem podobna sytuacje w Scorpio tez mi gasl jak go z wysokich obrotow "puszczalem" (na gazie) i okazalo sie ze silnik za bogata mieszanke dostaje. Kosztowalo mnie to 30 zl ale teraz jest juz wszystko cacy



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pn sie 08, 2005 10:59

kadet pisze:ja mialem podobna sytuacje w Scorpio tez mi gasl jak go z wysokich obrotow "puszczalem" (na gazie) i okazalo sie ze silnik za bogata mieszanke dostaje. Kosztowalo mnie to 30 zl ale teraz jest juz wszystko cacy
Jak to wyregulować? W reduktorze są 2 śrubki. Jedna okrągła tylko na śrubowkręt, a druga również na klucz. Czy wie ktoś jak to wyregulować?



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pn sie 08, 2005 16:53

ja jak juz wspomnialem nie robilem tego samodzielnie tylko w warsztacie gdzie mi gaz zakladali



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » wt sie 09, 2005 08:08

Byłem wczoraj na ustawieniu wyregulowaniu gazu.
Okazało się, że ten wcześniejszy koleś który mi regulował instalację gazową coś miał pochrzanione. Ustawia się na biegu jałowym i przy obciązeniu silnika. W jednym przypadku miałem za bogatą, a w drugim za ubogą mieszankę.
Teraz śmiga idealnie.
Przy okazji kazał mi wymienić rurę która łączy filtr powietrza z nadkolem. Podjechałem na szrot i kupiłem "nówkę" w idealnym stanie z oryginalną powłoką przepuszczającą.
Postaram się jeszcze wyminić całą obudowę filtra powietrza. Wydaje mi się ze coś tam "lata" w miejscu gdzie jest klapa zamykająca dopływ ciepłego powietrza.
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » wt sie 09, 2005 15:08

mar_tec pisze:Byłem wczoraj na ustawieniu wyregulowaniu gazu.
Okazało się, że ten wcześniejszy koleś który mi regulował instalację gazową coś miał pochrzanione. Ustawia się na biegu jałowym i przy obciązeniu silnika. W jednym przypadku miałem za bogatą, a w drugim za ubogą mieszankę.
Teraz śmiga idealnie.
Przy okazji kazał mi wymienić rurę która łączy filtr powietrza z nadkolem. Podjechałem na szrot i kupiłem "nówkę" w idealnym stanie z oryginalną powłoką przepuszczającą.
Postaram się jeszcze wyminić całą obudowę filtra powietrza. Wydaje mi się ze coś tam "lata" w miejscu gdzie jest klapa zamykająca dopływ ciepłego powietrza.
Pozdrawiam
Miałem kiedyś tak samo jak ty. Koles gaziarz regulował mi wolne obropty registrem :rotfl: :rotfl: :rotfl: hahaha nietrudno sie domyslec jaki był efekt samochod nie chcial jechac.

Wolne obroty miales za bogate wystarczyło wkręcić śrubę na reduktorze. :pub:


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 109 gości