swap z PF na KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
swap z PF na KR
Mam pytanei do tych co swapowali na KR. wiadomo juz 16v to inaczej.
Podejdzie skrzynia od PFa o oznaczeniu AUG do 16v? jesli nie to co trzeba zmienic?
Podejdzie skrzynia od PFa o oznaczeniu AUG do 16v? jesli nie to co trzeba zmienic?
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Panowie odkopuje temat, powoli mam dosc swojego PF'a i zastanawiam sie nad Swapem na KR'a moglby ktos napisac dokladnie co jest mi potrzebne co z elektryka itd jestem w tym temacie zielony... Tata mechanik ale nigdy takich rzeczy nie robil Pomozecie?
Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
z tego co sie orientuje to skrzynia i sprzeglo moze zostac z PF-a
Silnik KR 16V do tego wiązka i komputer od 16v. Nie wiem jak reszta czyli węzyki podcisnieniowe itp. Najprosciej by bylo kupic takie mkII po dzwonie zeby tylko silnik byl na chodzi i przełozyc wszystko do twojego. Czasem i za 1500zł kupi taka po dzwonie. A sam silnik z osprzętem i kompem moze kosztowac podobnie.
Akurat kolega ma tak samo jak ty. Ma PFa ale sie wkurza bo mu siald przeplywomierz, nie dawno silnik krokowy i kupil KRa ale nie ma osprzetu i narazie lipa.
A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.
Silnik KR 16V do tego wiązka i komputer od 16v. Nie wiem jak reszta czyli węzyki podcisnieniowe itp. Najprosciej by bylo kupic takie mkII po dzwonie zeby tylko silnik byl na chodzi i przełozyc wszystko do twojego. Czasem i za 1500zł kupi taka po dzwonie. A sam silnik z osprzętem i kompem moze kosztowac podobnie.
Akurat kolega ma tak samo jak ty. Ma PFa ale sie wkurza bo mu siald przeplywomierz, nie dawno silnik krokowy i kupil KRa ale nie ma osprzetu i narazie lipa.
A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
- jozek88
- Użytkownik
- Posty: 373
- Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
- Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
- Kontakt:
chudzik5, no gaz do Tych silnikow to nie za dobra rzecz a po zatym rozwala mnie cos takiego jak ktos szykuje sie na autko o takiej mocy i chce wrzucac gaz jak chce jezdzic tanio to kupie 1.3 a jak mysle o takim silniku jak Kr to znaczy ze chce czuc ta moc jaka ma i mnie stac na tankowanie benzyny a jak mnie nie stac to kupuje 1.3
K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979
- Much77
- Gadatliwa bestia
- Posty: 693
- Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz-pawlo111 pisze:A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 19:48 przez Much77, łącznie zmieniany 1 raz.
Co to za golf tak wsciekle szoł?????
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;
- -pawlo111
- Gadatliwa bestia
- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
- Kontakt:
hehe no tak to z Pf bywa. Mialem juz 4 GTI z tym silniczkiem a kolega ma PBMuch77 pisze:soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!
Te silniki maja klontwe
spróbuj poruszac jeszcze tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30
wejdz i szukaj mojego Nicku. Mam tam kilka postów i są do nich dołączone foty. Na 1 focie jest strzałka czerwona i pokazuje na taki kapturek gumowy. Sciagasz go i masz wejscie na śrubokręt i można regulować. Mozesz czasem nie mieć tego kapturka więc bedzie sam otwór. Szukaj
[ Dodano: 19 Lut 2008 23:41 ]
regulacja skladu mieszanki. A jak to nie pomorze to podejrzewam albo zaplon albo jeszcze rozrzad przestawiony. To trzeba bedzie sprawdzic.
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 00:40 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości