swap z PF na KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

swap z PF na KR

Post autor: -pawlo111 » wt sty 01, 2008 21:33

Mam pytanei do tych co swapowali na KR. wiadomo juz 16v to inaczej.

Podejdzie skrzynia od PFa o oznaczeniu AUG do 16v? jesli nie to co trzeba zmienic?


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 22:10

Jak zostawisz sprzęgło z PFa to podejdzie



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » wt sty 01, 2008 22:11

czyli skrzynia z PFa i sprzęgło jak zostawie to nada mi sie ten zestaw do silnika 1.8 16V KR? :goof:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 01, 2008 22:22

tak



Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » pt sty 11, 2008 17:57

Panowie odkopuje temat, powoli mam dosc swojego PF'a i zastanawiam sie nad Swapem na KR'a moglby ktos napisac dokladnie co jest mi potrzebne co z elektryka itd jestem w tym temacie zielony... Tata mechanik ale nigdy takich rzeczy nie robil :D Pomozecie?


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt sty 11, 2008 18:07

z tego co sie orientuje to skrzynia i sprzeglo moze zostac z PF-a

Silnik KR 16V do tego wiązka i komputer od 16v. Nie wiem jak reszta czyli węzyki podcisnieniowe itp. Najprosciej by bylo kupic takie mkII po dzwonie zeby tylko silnik byl na chodzi i przełozyc wszystko do twojego. Czasem i za 1500zł kupi taka po dzwonie. A sam silnik z osprzętem i kompem moze kosztowac podobnie.

Akurat kolega ma tak samo jak ty. Ma PFa ale sie wkurza bo mu siald przeplywomierz, nie dawno silnik krokowy i kupil KRa ale nie ma osprzetu i narazie lipa.
A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler :grin: Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sty 11, 2008 18:10

chudzik5, najlepiej jakbyś miał ECU razem z wiązką wtedy jesteś w domu :D reszta zostaje tylko wydaje mi się ze ten grzyb na przewodzie odpowietrzającym(?) który idzie do filtra węglowego jest inny. Ja akurat jestem po swapie w drugą stronę tzn kupiłem budę w której był KR



Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » pt sty 11, 2008 19:54

Nom dobra ale jak juz bede mial ta wiazke to gdzie to podpiac itd? zieloniutki jestem w tym wiec pytam...


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pt sty 11, 2008 20:06

chudzik5, wywalasz kompa od PFa i całą wiązkę od niego wyciągasz przez pas podszybia i układasz nową o KR i podpinasz kompa potem tylko wszystkie wtyki na swoje miejsca i git



Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » pt sty 11, 2008 23:51

Kurcze i sie tak zastanawiam bo ja mam gaz a od kilku osob slyszalem ze te silniki(KR)gazu nie lubia... Prawda to? I teraz juz niewiem, no chyba ze mi sie uda swojego PF'a naprawic to zostawie :D


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
jozek88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 373
Rejestracja: czw lut 22, 2007 23:00
Lokalizacja: Krakow, Lewniowa
Kontakt:

Post autor: jozek88 » pn sty 21, 2008 20:23

chudzik5, no gaz do Tych silnikow to nie za dobra rzecz a po zatym rozwala mnie cos takiego jak ktos szykuje sie na autko o takiej mocy i chce wrzucac gaz jak chce jezdzic tanio to kupie 1.3 a jak mysle o takim silniku jak Kr to znaczy ze chce czuc ta moc jaka ma i mnie stac na tankowanie benzyny a jak mnie nie stac to kupuje 1.3


K1 GTI by Jozin :)viewtopic.php?f=87&t=508979

Awatar użytkownika
Much77
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: śr sie 30, 2006 18:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: Much77 » wt lut 19, 2008 19:46

-pawlo111 pisze:A co ci sie dzieje z PF-em. Ja tez mialem PF-a ale mi sie spali i teraz mam wstawiony 1.6TD+intercooler :grin: Napisz co mu jest bo ja sie przy swoim dobrze ogrzebalem.
soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!
Ostatnio zmieniony wt lut 19, 2008 19:48 przez Much77, łącznie zmieniany 1 raz.


Co to za golf tak wsciekle szoł?????

mkII edition one ABF significant addiction
viewtopic.php?f=160&t=181274" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » śr lut 20, 2008 00:34

Much77 pisze:soreczka ze wpinam w temat ale tez mam PFa o plywaja wolne obroty to raz
a dwa raz ciagnie dobrze jak na PFa a raz idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
powymienialem cale wysokie napiecie tj.swiece kable cewka palec kopulka wszystkie czujniki sonde lambda resetowalem kompa posprawdzalem przewody z podcisnienia i nic
oleju nie bierze olej 10w40 mobil1 nie kopci zapala normalnie no niby nic a obroty plywaja i raz go muli a raz nie
gazu zadnegi nigdy nie widzial i krokowy tez wymienialem tzn od kumpla z PFa wyjalem jego krokowy i moj plywal dalej a jego PF na moim krokowym rowniutkie obroty jalowego
coz to moze byc?
bo oslabia mnie to maxxxxx!!!!!!
hehe no tak to z Pf bywa. Mialem juz 4 GTI z tym silniczkiem a kolega ma PB
Te silniki maja klontwe :goof:

spróbuj poruszac jeszcze tu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

wejdz i szukaj mojego Nicku. Mam tam kilka postów i są do nich dołączone foty. Na 1 focie jest strzałka czerwona i pokazuje na taki kapturek gumowy. Sciagasz go i masz wejscie na śrubokręt i można regulować. Mozesz czasem nie mieć tego kapturka więc bedzie sam otwór. Szukaj :cool:

[ Dodano: 19 Lut 2008 23:41 ]
regulacja skladu mieszanki. A jak to nie pomorze to podejrzewam albo zaplon albo jeszcze rozrzad przestawiony. To trzeba bedzie sprawdzic.
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 00:40 przez -pawlo111, łącznie zmieniany 1 raz.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » śr lut 20, 2008 07:26

Much77 pisze:idzie taki jakby zmulony i wtedy od razu glosniej wydech slychac
raczej rozrząd tak mi się wydaje



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości