po wymianie N75 nadal nie przyspiesza > 150/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » pt sty 11, 2008 16:39

i lipa;// mechanik mowi ze turbo zwalone..jakis wezyk wyciska i stad takie syczenie...ze niby jakis zawor w turbo jest zwalony...teraz to auto wogole nie przyspiesza i jedzie jak zwykle D glosno i do dupy;/



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » pt sty 11, 2008 16:41

skuchol, Jak to ??

[ Dodano: 11 Sty 2008 15:45 ]
Turbo nie może być zwalone jak te auto przyspiesza ??:( co on gada jechałem nim wczoraj i wiem jak moje idzie i jak Twoje ... VAGO VAGO VAGO CI PRAWDĘ POWIE !


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » pt sty 11, 2008 18:16

wogole nie ma turbo chodzi jak zwykle D i glosno



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt sty 11, 2008 19:49

z tego co ty piszesz to wychodzi ze po wizycie u mechanika juz wogole turbo nie pompuje... moze przejedz sie do jakiegos dobrego serwisu a nie jakiegos rzeznika, daj te 50 zl wiecej za diagnoze ale miej przynajmniej pewnosc



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » pt sty 11, 2008 19:59

gOOzOl, w niedziele jest spot w Mikołowie chłopaka biorę a jeden koleś będzie miał vago wiec będzie wiadome myślę ?


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » pt sty 11, 2008 20:03

tez bym sie chetnie zjawil ale to zalezy o ktorej, szkola niestety w ten weekend. ale nagraj skucholowi jakas diagnoze zeby sie chlopak nie dolowal :)



Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » sob sty 12, 2008 15:24

no teraz zwykle D na 22 jestem umowiony do goscia co sie zna na tym...wezmie auto w swoje rece;] poki co cza radzis sobie bez turbo;/



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob sty 12, 2008 16:18

kurcze z rudy jestescie, a szukacie po calym swiecie pomocy. trzeba bylo odezwac sie do mnie. vaga nie mam, ale pojechaloby sie do kogos kto ma ;) obejrzalbym auto a potem na vaga i dynamiczna. nie ma chuchu jezdzic musi. do mnie do zabrza daleko nie ma.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » sob sty 12, 2008 18:34

souler - napewno sie zglosze do Ciebie :okej: po tej naprawie



lpawlak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn gru 31, 2007 16:04
Lokalizacja: Warszawa/Radom

Post autor: lpawlak » czw lut 07, 2008 00:27

Witam panowie jestem tu nowy tzn trochę czytałem ale pierwszy raz proszę o radę, mam podobny problem ze swoim MK3 1Z.Gdzie w wawie lub radomiu mogę zrobic test vagiem w rozsądnej cenie i u sprawdzonego fachowca

[ Dodano: 06 Lut 2008 23:32 ]
Chciałbym jeszcze dodać że ja nie wymieniałem N75.
czy możliwe jest że przez miesiąc samochód używałem 2,5 km rano do pracy i popołudniu z powrotem i nic więcej nie jezdziłem.Dzisiaj właśnie byłem w trasie i zauważyłem coś takiego 3000 obrotów 4 i dalej nie idzie muli się i to samo na 5.



Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » pt lut 08, 2008 22:55

i jednak turbo musialo isc do regeneracji ;/



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » pt lut 08, 2008 23:00

skuchol, No to nie za ciekawie... ile około 1000 ?? Cię wyjdzie Regeneracja ??


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

Awatar użytkownika
skuchol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 195
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 20:19
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: skuchol » pt lut 08, 2008 23:02

800



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » pt lut 08, 2008 23:22

Mr. Blobby pisze:a ta sztanga to jest to co na fotce zaznaczylem????
To nie jest sztanga od westgate to co zaznaczyles na zdjeciu, to jest rurka doprowadzajaca olej to turbo


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 106 gości