Swap z 1.8PF na 1.6TD+IC SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw sty 10, 2008 12:43

-pawlo111 pisze:napisz dlaczego?
hmm VNT20 ....



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sty 10, 2008 17:27

-pawlo111 pisze:napisz dlaczego?
To_mas pisze:hmm VNT20 ....
pompa nie 8mm jak w 1V tylko 10mm, turbo z audi 2,5 tdi v6, cos jeszcze musze dodawac? :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pt sty 11, 2008 02:38

To_mas pisze:
-pawlo111 pisze:w sensie czy da bez zmiany baku np.
a zeby go przerobić to i tak chyba musisz bak wyciągnąć jeśli w ogole sie da ....
Sorrrrrry, ale rozbawiacie mnie !!!!!! :kac: :kac: :kac: :kac: :kac: :kac: :kac: :kac:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Gdzie Wasz zmysł kombinatorski, sie pytam????

Cała akcja modyfikacji wlewu polega na:
- zdobyciu ostrego noża kuchennego z konkretnym szpicem (ostrze 2cm wysokosci i 15-20cm długości)
- włożeniu noża w wlew
- wycięciu tego białego tworzywa razem z tym metalem (cięcie zaczynamy od prawej strony, kierując się w dół, następnie w lewo i do góry)
...reszty tłumaczyć nie muszę ... chyba.

Cała akcja trwa 3min, kosztuje aż 10zł na nóż kuchenny i 1min na przeczytanie mojego posta.
Drogo, prawda?

Jeszcze jakieś problemy przy przeróbce benz. na D??
Z bratem mamy opanowane takie swapy w czasie <24h więc chętnie pomogę :)


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt sty 11, 2008 13:17

Apsik pisze:Cała akcja modyfikacji wlewu polega na:
- zdobyciu ostrego noża kuchennego z konkretnym szpicem (ostrze 2cm wysokosci i 15-20cm długości)
- włożeniu noża w wlew
- wycięciu tego białego tworzywa razem z tym metalem (cięcie zaczynamy od prawej strony, kierując się w dół, następnie w lewo i do góry)
...reszty tłumaczyć nie muszę ... chyba.
niezły patent :P



Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt sty 11, 2008 16:37

No i wyciąłem a konkretnie to wyrwałem to. W moim przypadku to był młotek i długi płaski śrubokręt i kombinerki takie żabki wygięte i już można lać olej :grin:
Obrazek

[ Dodano: 11 Sty 2008 16:03 ]
dzieki Apsik punkcik poleciał :grin:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Bolekrsko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 674
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 11:18
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Bolekrsko » sob sty 12, 2008 14:21

euglen pisze:
-pawlo111 pisze:a sprinta bezie miala lepszego 4S??
tutaj masz jak u mnie jeździło auto na 4S, popatrz na obroty i prędkości i zastanów się czy Ci taka skrzynia odpowiada

Co do baku to mam od klekota na zbyciu - tylko jednak to drugi koniec Polski.
ladnie masz dluga dwojke:D mi w 1,9 td na 2 to 65 /70 max :D ale za to odejscie dobre


http://datingsidorsingel.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » pt lut 15, 2008 00:46

witam wszystkich ,obserwuje od pewnego czasu wasze wywody na temat skrzyń biegów 4s i 4t .skrzynia 4 s była montowana do silników diesla 1,6 wolnossacych-jest krótka a co za tym idzie silniki o niewielkiej mocy dadzą rade rozpedzić auto .4t była montowana do silników turbodoladowanych typu JR i SB . ma dłuższe biegi , prędkości uzyskiwane na poszczególnych biegach są nieco wyższe. co do tego jaki typ skrzyni biegów zastosować polecam wszystkim FF typ 020 oczywiście .efekt uzyskany był zajefajny - na kazdym biegu o 40 km/h szybciej {silnik JR} na 5 biegu było równo 200,podejrzewam że z silnikiem typu SB efekt był by dużo lepszy. miałem wszystkie z podanych tu skrzyń biegów i dlatego uważam że ff jest najlepsza :bigok:


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt lut 15, 2008 01:01

lortprodisz pisze:FF typ 020
w czym te skrzynie zakładali ??



Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » pt lut 15, 2008 08:17

skrzynie tego typu prze krótki okres czasu były montowane w :golf jetta scirocco , w latach 1979-1984 .ja miałem ją w golfie GTD z 86 roku silnik JR :grin: :grin: :grin:


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pt lut 15, 2008 10:16

Jak pamietam to skrzynki 020 byly w benzynowych mkII 1.8. Tylko teraz sprawa jak spasuja mocowania, sprzeglo itp


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lut 15, 2008 10:41

adam16v pisze:Jak pamietam to skrzynki 020
020 to typ skrzyni.... 4S i 4T to tez 020 :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
lortprodisz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr gru 19, 2007 16:49
Lokalizacja: legnica
Kontakt:

Post autor: lortprodisz » pt lut 29, 2008 00:17

a co to panowie już koniec przeróbek ?????? :grin: :grin: :grin:


GDZIE KUCHAREK SZEŚĆ TAM CIOSÓW DWANAŚCIE

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt lut 29, 2008 00:56

pod koniec marca lecimy dalej. Kasy brak teraz :grin:
Bo jak coś robić to już dobrze a na to pasuje grosza coś :bajer: :bajer:


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości