Audi A3 1,8 20v błędy na Vagu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Audi A3 1,8 20v błędy na Vagu

Post autor: jasiek21 » czw sty 10, 2008 13:36

Vag wypluł następujące błędy:
Airbag:
01217 - Side Airbag Igniter :Driver Side (n199)
32-00 - Resistance too high
Engine:
17967 - Throttle Valve Control part (j338): fault in basic settings
p1559 - 35 -00
17916 - Idle COntrol Sys Upper Regulation Limit Reached
P1508 - 35 -00
16515 - Oxygen Lambda Sensor B1 S1 signal too low
P0131 -35-10-- Intermittent.
Po wykasowaniu ponownie pojawiają pierwsze 3.
Ma ktoś pomysł jak wyeliminować te błędy.
Pozdrawiam


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Sady
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lut 13, 2007 14:42
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Sady » czw sty 10, 2008 14:42

Najprościej - wyeliminować usterkę o której mowa.
Weź polskiego Vag'a to łatwiej zrozumieć.


Sklep - Serwis - CB Radio - Diagnostyka - Elektronika - Radom

Awatar użytkownika
jurii21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:51
Lokalizacja: Dąbrowy
Kontakt:

Post autor: jurii21 » czw sty 10, 2008 18:08

1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy - N199
na więcej nie dam rady odpowiedieć


Maciek

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw sty 10, 2008 18:56

jurii21 pisze:1217 Zapalnik bocznej poduszki powietrznej, strona kierowcy - N199
na więcej nie dam rady odpowiedieć
ten akurat najłatwiejszy i pewnie gdzieś się jakiś kabelek urwał.
Gdyby ktoś dał radę te 2 pozostałe wyjaśnić, byłoby super.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 10, 2008 19:05

błąd masy czyjnika położenia przepustnicy, obroty jałowe osiągają górną wartiość normy, za niskie napięcię sondy lambda. Opis błędów a wykrycie odpowiedzialnej za błędy awarii dzieli przepaść.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » czw sty 10, 2008 23:36

dzięki za odpowiedź


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

jojo32
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pt gru 28, 2007 15:58
Lokalizacja: ISLANDIA

Post autor: jojo32 » pt sty 11, 2008 18:28

17967-błąd podstawowego ustawienia przepustnicy uszkodzona
17916-obroty jałowe duży zasięg regulacji
16515-sonda lambda podgrzewana 1 bank 1 brak sygnału
zacznij od sprawdzenia czy nie łapie lewego powietrza od przepływki do przepustnicy i zrób adaptacje przepustnicy sprawdz połączenie sondy lambda tej na kolektorze wydechowym może coś nie łączyć od tego bym zaczął



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości