problem z obrotami w 1,6 benzyna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Kornel_b

problem z obrotami w 1,6 benzyna

Post autor: Kornel_b » sob sie 06, 2005 20:48

Witam wszystkich!
Mam Golfika II z silnikiem PN 1,6 benz. i gaźnikiem PIERBURG 2EE . Kilka dni temu padły mu wolne obroty,tzn.zamiast chodzić na wolnych-zaczął chodzić na wysokich obrotach(non stop 3,4 tyś.)Byłem już u kilku mechaników,ale żaden z nich nic nie może zrobić. Pomogli mi jedynie tyle,że poprzekładali przewody od podciśnienia przy gaźniku i chociaż nie chodzi na wysokich obrotach. Teraz nie mam już rzadnych obrotów-jak tylko ściągnę nogę z gazu to gaśnie! Każdy z nich wysyła mnie do innych,którzy tylko i wyłącznie zajmują się naprawą gaźników. Nie wiem już co mam robić...czy kupić drugi gażnik,czy szukać dobrego specjalisty(to napewno będzie sporo kosztować :-( )! Może ktoś z Was miał podobny problem-POMÓŻCIE!!
Z góry dziękuję!!



GRZEGORZ1033

Post autor: GRZEGORZ1033 » sob sie 06, 2005 21:53

1. ten gaznik tzw wielogardzielowy- sprawdz czy klapka od ssania sie nie blokuje / po zdjaciu pokrywy filtra bedzie widoczna w gazniku-prostokatna u mnie/ jak masz automatyczne ssanie to otwiera go bimetal moze sie zablokował
2 elektrozawór- umieszczony z tyłu gaznika moze oblizował sie kabel lub przetarł i nie ma wolnych obrotów - gasnie, najlepiej widoczny w lusterku bo ciezki dostęp chyba ze zdejmierz cały dekiel filtra tak było kiedys u mnie
pozdrawiam
grzegorz



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » ndz sie 07, 2005 15:46

GRZEGORZ1033 pisze:1. ten gaznik tzw wielogardzielowy- sprawdz czy klapka od ssania sie nie blokuje / po zdjaciu pokrywy filtra bedzie widoczna w gazniku-prostokatna u mnie/ jak masz automatyczne ssanie to otwiera go bimetal moze sie zablokował
2 elektrozawór- umieszczony z tyłu gaznika moze oblizował sie kabel lub przetarł i nie ma wolnych obrotów - gasnie, najlepiej widoczny w lusterku bo ciezki dostęp chyba ze zdejmierz cały dekiel filtra tak było kiedys u mnie
pozdrawiam
grzegorz
Ta klapka to raczej nie spowoduje obrotów tak wysokich o jakich mowa. ma ona wpływ na skład mieszanki. Za obroty odpowiedzialny jest siłownik sterujący przepustnicą (może potencjometr nie daje dobrego napięcia?)


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

gajczak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 20:20
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gajczak » ndz sie 07, 2005 17:48

GRZEGORZ1033 pisze:1. ten gaznik tzw wielogardzielowy- sprawdz czy klapka od ssania sie nie blokuje / po zdjaciu pokrywy filtra bedzie widoczna w gazniku-prostokatna u mnie/ jak masz automatyczne ssanie to otwiera go bimetal moze sie zablokował
2 elektrozawór- umieszczony z tyłu gaznika moze oblizował sie kabel lub przetarł i nie ma wolnych obrotów - gasnie, najlepiej widoczny w lusterku bo ciezki dostęp chyba ze zdejmierz cały dekiel filtra tak było kiedys u mnie
pozdrawiam
grzegorz
A ten cały elektrozawór to do czego jest podpięty.
Ja u siebie zauważyłem, że tam jakaś złączka w ogóle nie jest podpięta z tyłu gaźnika i objawy mam podobne.
NIe wiem może gazownik przy zakładaniu instalacji mi kabel zdjął tylko, że kabla ani widu ani słychu???

A co do tego bimetalu, to niby jak go odblokować - poprostu preczyścić i przepchnąć, bo jakoś tego nie pamiętam jak to wygląda, chyba zaraz idę sobie zajrzeć.

Pozdrowiorres


pozdrawiam
gajczak

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 209 gości