
Jak podniesc moc?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Damilio
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
- Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
- Kontakt:
Jak podniesc moc?
Witam!! Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa mkII 1,6 td. Jeżdżę nim od maja (nie licząc dwóch miesięcy u lakiernika
) i w sumie to co daje seria to dla mnie mało... Przejrzałem masę tematów w dziale TD ale wszyscy piszą tam o pompach z tzm grzybkami. Ja niestety posiadam pompę bez grzybka tylko zwykły zaworek. Dokładnie nie wiem nawet jaką mocą realną dysponuje silnik. Jest to wersja z 1991 roku be ic. Jedyne co zauważyłem to skrzynia biegów ma oznaczenie 4S. Udało mi się go rozkołysać do 170 km/h i licznik jak zaczarowany sie w tej pozycji zatrzymał. Mam przejechane jakieś 185 tys km i do tego mam zrobiony kapitalny remont silnika (prawie wszystko nowe:) i zrobiłem jakieś 25 tys od remontu. Czy mogę coś zrobić nie zmieniając tej pompy?? jeśli tak to co?? Bardzo proszę o porady. Jedyne co zrobiłem to zwiększyłem dawkę paliwa. Wkręciłem ten bolec dopóki tuleja na nim oporu nie postawiła... Czekam na wasze propozycje.

Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 16:12 przez Damilio, łącznie zmieniany 1 raz.
Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))
gratuluje spalaniaDamilio pisze:Wkręciłem ten bolec dopóki tuleja na nim oporu nie postawiła

no to jak tak zrobiłes to coś mało czytasz albo nie rozumiesz co czytasz.
kurde chłopie zobacz sobie temat o 1V i bedziesz wiedział co zrobić.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Damilio, raczej 1V 
wchodzisz tu : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
i masz mase tematów linków to zabawy z silnikiem !!! są tam odpowiedzi na wszystkie pytania !! jeśli poczytasz uwaznie to będziesz wiedzieć wszystko i sam sobie dalej poradzisz
jak będziesz miał jednak pytania to pytaj jeśli nie moze z naleźć odp
[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 23:50 ]
a tutaj masz konkretny temat o twoim silniczku :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55639
[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 23:53 ]


wchodzisz tu : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232
i masz mase tematów linków to zabawy z silnikiem !!! są tam odpowiedzi na wszystkie pytania !! jeśli poczytasz uwaznie to będziesz wiedzieć wszystko i sam sobie dalej poradzisz

jak będziesz miał jednak pytania to pytaj jeśli nie moze z naleźć odp

[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 23:50 ]
a tutaj masz konkretny temat o twoim silniczku :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55639
[ Dodano: Sro Sty 09, 2008 23:53 ]
no to zaden problem przełozyć góre pompy z grzybkiemDamilio pisze:Ja niestety posiadam pompę bez grzybka tylko zwykły zaworek.
60 kucykówDamilio pisze:Dokładnie nie wiem nawet jaką mocą realną dysponuje silnik.
jak na seryjne 1v to duzoDamilio pisze:Udało mi się go rozkołysać do 170 km/h
mozesz ale bez pompy z grzybkiem duzo nie zdziałasz !! to podstawaDamilio pisze:Czy mogę coś zrobić nie zmieniając tej pompy??

Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 00:51 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Niezły dowcip. To tak jak ja w moim mam na budziku troche ponad 300 000km i też po generalce 20 000km temu. Po takich przebiegach nie robi się remontu. No chyba że auto nie było prawidłowo używane. Zdecydowanie masz cofnięty licznik. Ale teraz po remoncie masz spokój tak jak ja - wiesz na czym stoisz a właściwie czym jeździsz i nic nie powinno Cię zaskoczyćMam przejechane jakieś 185 tys km i do tego mam zrobiony kapitalny remont silnika

-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no tego to Ci nie powiem bo nie wiemDamilio pisze:i jeśli mógłbyś mi podpowiedzieć ile mam obrotów cofnąć ten bolec od dawki żeby znowu normalnie spalał...
dawke ustawie sie mając wskaźnik EGT a jak sie go nie ma to dawke ustawiasz tak ze przy max doładowaniu turbiny auto nie powinno dymić


[ Dodano: Czw Sty 10, 2008 00:17 ]
a i grzebiąc przy dawce paliwa ostrożnie !! źle zrobiłeś ze dałeś ją na max !! moze ci to nieźle namieszać w silniku....
a i co do pompy z grzybkiem to 3a szukać czasem ktoś tu spredaje samą góre



Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 01:17 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Damilio
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
- Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
- Kontakt:
To_mas, A mógłbym zwiększyć mu delikatnie ciśnienie na turbinie pozostawiając dawkę jak jest?? jeśli tak to jak mam sie zabrać do tej śrubki?? czytałem o tym widziałem na foto która to śruba ale nie wiem w którą stronę kręcić...
[ Dodano: 10 Sty 2008 00:26 ]
A co do dawki to bolec wkręciłem tyle na ile pozwoliła mi ta tuleja zabezpieczająca na tym bolcu. Piszę ten post bo nie wiem czy o tą samą tuleję nam chodzi
[ Dodano: 10 Sty 2008 00:26 ]
A co do dawki to bolec wkręciłem tyle na ile pozwoliła mi ta tuleja zabezpieczająca na tym bolcu. Piszę ten post bo nie wiem czy o tą samą tuleję nam chodzi

Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jeśli masz max dawke to zobaczysz jak silnika zacznie sie sypać !! ustawia sie tak jak ci pisałemDamilio pisze:To_mas, A mógłbym zwiększyć mu delikatnie ciśnienie na turbinie pozostawiając dawkę jak jest??
zwiększając ciśnienie zmniejszysz kopcenie to oczywiste ze podnosząc wake podnosi sie i cisnienie ale do tego 3a zamknąć zawór upustowy na kolektorze !!!!!! i dobrze bybyło MBC
a w którą strone nie wie .. chyba 3a wykręcać CHYBA
ale nie ma co sie bawić w zwiększanie ciśnienia bez wskaźnika doładwoania bo mozesz zrobić tak ze Turbinka pojdzie Ci na max co tez nie jest zdrowe dla niej
pozostaje Ci tylko czytać czytać i czytać

[ Dodano: Czw Sty 10, 2008 00:55 ]
Powiem Ci jeszcze ze minimalny ruch śruby od dawki to juz spore przestawienie !!
dla przykładu ja mam zrobione gdzies 1/4 obrotu pełnego i jest to sporo więcej
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Damilio, jestem tak jak Ty posiadaczem 1V
zacznij od wskażnika , manometru .
Jak będziesz kręcił przy gruszce uważaj bo ja ostatnio ta śrubke urwałem i narazie nie mam regulacji doładowania.
ps
masz ładny kolorek golferka
Zapraszam do D60 CLUB -



zacznij od wskażnika , manometru .
Jak będziesz kręcił przy gruszce uważaj bo ja ostatnio ta śrubke urwałem i narazie nie mam regulacji doładowania.
ps
masz ładny kolorek golferka

Zapraszam do D60 CLUB -

Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 04:12 przez twardy, łącznie zmieniany 1 raz.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
- Damilio
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz maja 20, 2007 22:27
- Lokalizacja: Biernów k/Połczyna Zdroju
- Kontakt:
twardy, Dzięki
z tym lakierem to było nie łatwo. w sumie to miesiąc się decydowałem. Wybrałem sobie trzy kolory do wyboru czarną perłę z palety vw, perłową wiśnię z lexusa no i ta niebieska perełka z palety mazdy. MK2 czarnych jest masa, wiśnia bardziej basuje do mk3 natomiast w takim kolorze nie spotkałem mk2 więc zaryzykowałem i teraz nie żałuje:))

Oprócz kobiet i VW nic więcej mi nie trzeba:)))
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości