Elektryczna pompa jako wspomaganie.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
tylko co sie stanie jak włączysz zapłon, a nie zapalisz silnika. przez pompe wtryskową raczej ci paliwa nie przeciśnie więc zrobi sie duże ciśnienie przed pompą i odpadną przewody albo podgrzewacz paliwa jeżeli jest. co to w ogóle za pomysł śmieszny?
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
niby tak, tyle że obieg jest jak silnik chodzi, inaczej paliwo by wracało po wyłączeniu do zbiornika. pozatym zawsze jest opcja że małe ciśnienie wtórne nie pozwoli na zamknięcie elektrozaworu na pompie. no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił, więc tematodawca może spróbować. można pokombinować elektrycznie tylko ja osobiście nie wiem po co, pompie i tak nie bedzie lżej za bardzoMarcin_87 pisze:Cinek, jak nie puści przeciez masz obieg paliwa bedzie wracać nadmiarem
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
dziękuje, już rozumiem. w takim razie taka pompka na pewno pomoże. czekam na efekty prac
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
robił robił.Cinek pisze:o ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
ventil takie coś u siebie, robione jest to po to aby niemiec problemów z powietrzem w wezykach paliwa od zbiornika- poprostu ułatwia to rozruch, a zeby było ok to nie duze cisnienie tej pompki wystarczy.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
no to zdejmij przewód z filtra i załóż byle jaką pompke i pompuj to zobaczysz ze obieg jest zawszetberent pisze:Cytat:
obieg jest zawsze tylko masz śrubke out
czyli chcesz powiedziec ze zawsze jest obieg roki tak??? no wg mnie nie jest tak, a zaworeo OUT jest po to zaeb sie nie zapowietrzała pompa i wg mnie jak pompa niema obrotów to niema wała zeby przez nia cos przetłoczyc.
Ja tak mam w swoim syncro...Marcin_87 pisze:Cinek, no ale w zasadzie jeszcze nikt tego nie robił,
U mnie róznica jest taka że bez pompki porządnie depne to na wyższych obrotach czasami delikatnie czuż "przycięcie" silnika z powodu niedomiaru paliwa - z pompa nie ma tego zjawiska z tym że u mnie silnik potrzebuje dośc duzo paliwa...
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 18:10 przez ventil, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości