czy to uszczelka ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

NERX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 09:25
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

czy to uszczelka ?

Post autor: NERX » śr sty 09, 2008 16:40

Witam .

Przejde od razu do sedna sprawy mam maź pod korkiem i mocno upaprane z oleju od strony rozrządu jeżdże już tak dosyć długo i widać że przeszło to już w rejon bloku (mam nadzieje ,że to z rosprysku) ,uszczelke miałem robioną rok temu lecz simmeringi nie były wymieniane. Czy mam znowu do roboty uszczelke pod głowicą ? Czy może uszczelniacze do roboty tylko ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 09, 2008 16:46

teraz jest zima , przejedz sie dalej samochodem , porżadnie go rozgrzej i wtedy zobaczysz czy dalej będzie maż



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr sty 09, 2008 16:48

A nie poszła uszczelka pokrywy zaworów mi poszła przy samym rozrzadzie i też tak ciekło


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 09, 2008 16:50

kolega pisząc o mazi miał chyba na myśli majonez pod korkiem a nie czysty olej



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 09, 2008 16:51

NERX pisze:mocno upaprane z oleju od strony rozrządu
to moze masz uszczelniacz któryś na kole pasowym walnięty???



NERX
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 09:25
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: NERX » śr sty 09, 2008 16:59

ja go moge rozgrzać tylko chodzi o to ,że jest fest upaprane między osłoną rozrządu a blokiem silnika pyłynu jako tako nie uchodzi i pali normalnie. Jedno krótkie pytanie czy to uszczelka pod głowicą ?



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr sty 09, 2008 17:02

raczej nie , zdejmij osłone i zobacz czy nie puszcza Ci simering na wałku rozrządu



Awatar użytkownika
hwktor12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 15, 2009 21:23
Lokalizacja: proszowice
Kontakt:

Post autor: hwktor12 » wt sty 20, 2009 20:25

Panowie mam taki sam problemik co kolega ten sam "majonez" pod korkiem, i wydaję mi się że przybyło oleju ale jednego nie rozumiem autko kupiłem dwa tyg temu poprzedni właściciel jeździł jakieś 100 km nim do pracy, zaraz po kupnie dolewałem mu oleju i korek był czyściutki a dwa dni temu dolałem płynu chłodzącego (bo wcześniej nie zwruciłem uwagi na to że go brakuje) i wtedy olej był w porządku ja robię stosunkowo nie duże odcinki bo do pracy mam 10km a temp nie złapał mi wjęcej niż 70.. Właśnie nie rozumiem czemu oleju przybyło a płynu nie ubyło. Uszczelka byla robiono w 2007 możliwe że ją już wywaliło, jutro mam podjechać do mechanikera to się z wami podzielę wiedzą :grrr:


Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....

Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » wt sty 20, 2009 20:46

Wczoraj to przerabialem:) podejrzewam ze w waszym przypadku to zamarznieta odma


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=15


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt sty 20, 2009 20:51

hwktor12 pisze:ja robię stosunkowo nie duże odcinki bo do pracy mam 10km a temp nie złapał mi wjęcej niż 70..
to jest wina tego majonezu. Przegoń porządnie samochód to "majonez" zniknie.

ps. pierwszy raz widzę (w awatarze) silnik 1.4 w MK3 i to z oznaczenie RP :goof: wywal to oznaczenie, Twój silnik to ABD lub AEX :bigok:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » wt sty 20, 2009 20:52

prezesso pisze:Przegoń porządnie samochód to "majonez" zniknie
Zrobcie sobie forumowe wyscigi :bigok: sory za OT

ja tam juz swoj majonez sposcilem razem z olejem bo i tak wymiana czekala.


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt sty 20, 2009 20:56

Eso pisze:Zrobcie sobie forumowe wyscigi sory za OT
szkoda tylko, że na zlotach, vw-maniach itp. startują tylko najmocniejsze silniki, nie ma możliwości scigania się w kategoriach pojemnościowych silnika, np. 1.4 ABD z 1.4 ABD itp.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
hwktor12
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 15, 2009 21:23
Lokalizacja: proszowice
Kontakt:

Post autor: hwktor12 » śr sty 21, 2009 19:39

Spoko "prezesso" moja pomyłka ale jak to nie widziałeś w MK3 silnika 1.4 ?
A u mechanika nie byłem bo popatrzę jeszcze co się będzie działo, oby nic. Zaufam kolegą forumowiczom jak dotąd wszystko co tu przeczytałem okazało się prawdą, jak tak dalej pójdzie to mechanikery poumierają z głodu. A na razie wielki dzięks koledzy i wielka flacha się należy :grin: :bajer:


Volkswagen to nie tylko samochód,
Volkswagen to styl życia.....

Awatar użytkownika
Eso
--------
--------
Posty: 396
Rejestracja: czw wrz 18, 2008 21:59
Lokalizacja: Tarnów Opolski/Opole
Kontakt:

Post autor: Eso » czw sty 22, 2009 20:27

Chodzilo mu ze nie widzial 1,4 RP


Odma wyczyszczona:D:D
Aha male pytanko??
PO wymianie oleju i filtrra przejechalem 5 km a na drugi dzien 7 do pracy i 7 spowrotem to zauwazylem troszke majonezu.
wieczorem otarlem ten majonez z korka i przejechalem 40 km i znow zobaczyllem czy jest majonez to zauwazylem minimalne slady.
Jest to normalne??
czy moze po wymianie silnik jeszcze musi do siebie dojsc :bigok:

A kiedy odma ma stycznosc z olejem??
Ostatnio zmieniony czw sty 22, 2009 21:14 przez Eso, łącznie zmieniany 1 raz.


MÓJ MKIII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2308992#2308992

ZAPRASZAM: http://automobile-breffka.otomoto.pl/

[img]http://images49.fotosik.pl/214/4f047f3f2485d59b.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 219 gości