Nadszedł czas na remont pompy ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Nadszedł czas na remont pompy ?

Post autor: ilio » wt sty 08, 2008 23:50

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a80 ... 11dad.html

kąt ustawiony na 51

teraz pali ok 8 litrów na 100 km
ale nie ma problemów z zapalaniem
ale ciągnie tylko do 160 km/h
temperatura 90 stopni

czy faktycznie kwalifikuje sie do remontu czy coś innego wpływa na różnicę w ustawieniu kąta ?
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 23:51 przez ilio, łącznie zmieniany 1 raz.



mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » śr sty 09, 2008 00:23

Nie jestem pewien ale nie przestawia ci dobrze kata wtrysku bo jak sie nie myle komputer chce 17.4 poGMP a ty masz 12 i to juz na wolnych obrotach.Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » śr sty 09, 2008 08:50

mular pisze:Nie jestem pewien ale nie przestawia ci dobrze kata wtrysku bo jak sie nie myle komputer chce 17.4 poGMP a ty masz 12 i to juz na wolnych obrotach.Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.
Nie przestawia bo wstępna pompa paliwa (w pompie) wytwarza za małe ciśnienie paliwa (pomijając uszkodzenie zaworu regulującego kąt w pompie). Mozna próbować zwiększyc ciśnienie zaworkiem regulacyjnym w pompie ale nie zawsze to pomaga.



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » śr sty 09, 2008 09:28

mular,
komputer chce 17.4 poGMP
nie po ale przed - BTDC Before Top Dead Center


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » śr sty 09, 2008 21:17

ventil pisze:
mular pisze:Nie jestem pewien ale nie przestawia ci dobrze kata wtrysku bo jak sie nie myle komputer chce 17.4 poGMP a ty masz 12 i to juz na wolnych obrotach.Jak sie myle to niech mnie ktos poprawi.
Nie przestawia bo wstępna pompa paliwa (w pompie) wytwarza za małe ciśnienie paliwa (pomijając uszkodzenie zaworu regulującego kąt w pompie). Mozna próbować zwiększyc ciśnienie zaworkiem regulacyjnym w pompie ale nie zawsze to pomaga.

gdzie jest ten zaworek i jak to zrobić ?
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 14:17 przez ilio, łącznie zmieniany 2 razy.



TomTDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: czw sty 19, 2006 12:48
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: TomTDI » czw sty 10, 2008 16:41

ilio,
czy opcja szukaj nie działa??


diagnostyka, nastawniki, rozrządy, wtryski .....

Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw sty 10, 2008 17:56

Tu masz temat KLIK tylko musisz sie zarejestrować - TomTDI - dzieki za podsunięcie tego tematu - pozdrawiam.



ilio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pn lis 13, 2006 01:30
Lokalizacja: Bytom

Post autor: ilio » czw sty 10, 2008 22:43

TomTDI pisze:ilio,
czy opcja szukaj nie działa??
szukałem ale psińco znalazłem
zatem przeprosze i poszukam uważniej

[ Dodano: 27 Sty 2008 13:18 ]
ventil pisze:Tu masz temat KLIK tylko musisz sie zarejestrować - TomTDI - dzieki za podsunięcie tego tematu - pozdrawiam.
zaworek znalazłem
ciśnienie podniosłem
silnik lepiej sie zbiera
vmax została taka jaka była

ale słysze takie rytmiczne terkotanie w czasie jazdy

ale dalej pompa nie przestawia kąta na wolnych obrotach
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b1 ... 164cb.html

co robić dalej ?
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 14:24 przez ilio, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 157 gości