10l benzyny na samo odpalanie w 10 dni

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » śr sty 02, 2008 16:19

21mariusz03 pisze:czyli bardzo prawdopodobne ze plywak moge miec dziurawy ?
Witam
Pływaki w tych gaźnikach to bardzo solidna robota, bardzo w to wątpie żeby był dziurawy.
Wiesz te gaźniki na ssaniu lubią pić i pić.
Napisz jak ci chodzi na ssaniu to wtedy masz odpowiedz skad taki apetyt.
3 podstawowe parametry: 1. uchylenie przepustnicy rozruchowej, 2. zawór wzbogacenia mieszanki, 3. Sprawność spiralki grzejnej w urządzeniu rozruchowym.
sprawdz to a nie powinien ci spalać wiecej niż norma


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » śr sty 02, 2008 16:52

ssanie chodzi idealnie meczylem sie miesiac zeby wszystko do perfekcji doprowadzic :)
mam w baku benzyny gdzies za 40-30 zl zobaczymy na ile starczy bo od jutro bede znowu do gliwic jezdzic ...
mialem za 100 od pierwszego grudnia dzien w dzien odpalany i kawalek przejechalem zawsze na benzynie gdizes tak z 2 km plus bawielm sie ze ssaniem i rozgrzewalem w tedy silnik na benzynie i patrzalem jak jezdzi(gdzies 3 razy)... mam nadzieje ze miesci sie gdzies w normie ...

[ Dodano: 02 Sty 2008 16:06 ]
zawor wzbogacania mieszanki wyglada na sprawny ... jak sie moge upewnic czy aby napewno tak jest?


VW power :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » czw sty 03, 2008 23:02

juz niemam tej benzyny co tankowałem na święta za 50zł, przed wczoraj zatankowałem za 20zł i też juz prawie rezerwa :( wykończy mnie ten samochód

[ Dodano: 07 Sty 2008 21:43 ]
Witam,
podejrzewam że mi bierze benzyne razem z gazem, na allegro zauważyłem jakies ''wyłączniki pomp''
http://allegro.pl/item289046455_wylaczn ... a_led.html
ew. http://allegro.pl/item289149100_automat ... n_led.html
wydaje mi sie ze to ładnie obudowane przekazniki, ale czy to będzie dobrym rozwiązaniem???
zamieszczam jeszcze fotke na której widać że silnik jest mokry w benzynie lub oleju

[ Dodano: 08 Sty 2008 00:00 ]
proszę o pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 00:44 przez kkarols16, łącznie zmieniany 1 raz.



marcus86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 08, 2008 21:11
Lokalizacja: lublin

Post autor: marcus86 » wt sty 08, 2008 21:16

dzien dobry,
tez mam taki problem z benzyną, 10l starcza mi na tydzien na odpalanie nieraz kawalek przejade ale to moze 100/200 metrow, tez myslalem zeby wyłączyc pompke bo pewnie razem z gazem pali mi benzyne
prosze o pomoc czy warto to kupic co kolega wyzej podal i czy to cos da.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » wt sty 08, 2008 21:23

zrob normalne odciecie pompy na przewodzie tak jest najtaniej wylacznik daj na wolnych miejscach od klawiszy pod radiem i bedzie ok


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » wt sty 08, 2008 21:30

norek111 pisze:zrob normalne odciecie pompy na przewodzie tak jest najtaniej wylacznik daj na wolnych miejscach od klawiszy pod radiem i bedzie ok
ee tam tak to troche lipnie będzie, za każdym razem będe musiał po przełączeniu na gaz wyłączac pompe :/ juz niechodzi o te 15/20zł tylko o to zeby dobrze to było :) (na benzynce w końcu oszczedzic)
a wiesz moze ktory to kabel idzie od pompy do przekaznika? bo ktory to przekaznik od pompy to wiem tylko niewiem ktory kabel, a i ktory to kabel od elektrozaworu? bo do podłączenia tego wyłącznika z ''allegro'' trzeba ten kabel od gazu podłączyc



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt sty 08, 2008 22:10

heh a nie latwiej sprawdzic czy poprostu nie pali wam benzyny dodatkowo ?
JA to sprawdzilem i wiem ze mi nie pali : wzielem znalazlem elektrozawor od benzyny odpalilem silnik przelaczylem na gaz i odpielem ten wezyk zaraz za elektrozaworem no i okazalo sie ze zawor nie przepuszcza ani kropelki :)
A czy moze mi ktos powiedziec jak srprawdzic czy urzadzenie wzbogacania mieszanki jest sprawne ? (to takie male po lewej stronie gaznika)

[ Dodano: 08 Sty 2008 21:13 ]
jak wykrecilem to wyglada ze jest dobre - membramka tezs jest cala:)


VW power :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » wt sty 08, 2008 23:22

a gdzie są te alektrozawory od gazu i benzyny? bo jestem troche ciemniaczkowaty jeśli chodzi o te sprawy.



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt sty 08, 2008 23:33

no znajdz najpierw wezyk ktory doprowadza benzyne do silnika :) i gdzies na nim powinien byc ten elektrozawor :) rozpoznasz go latwo do neigo powiny isc kabelki :)
NA gazie masz chyba z 3 elektrozawowy :) w butli w reduktorze igdzies tam jeszcze:)


VW power :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » wt sty 08, 2008 23:41

bo do tego ''wyłącznika pompy paliwa'' musze podłączyc kabel od elektrozaworu od gazu a ktory to niewiadomo :/
A tak na marginesie, jak wymieniałem filtr powietrza to zauważyłem ze jest na stałe klapka otwarta na wlot ciepłego powietrza z silnika, dobrze ktoś wpadł z tym na pomysł czy nie bardzo?
Zastanawiam sie czy wymienic filtr paliwa bo niewiadomo kiedy był wymieniany, kiedy/jak mozna poznac ze nadaje sie do wymiany?
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 23:45 przez kkarols16, łącznie zmieniany 1 raz.



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » wt sty 08, 2008 23:50

od gazu elektrozawor musi byc gdzies przy butli bo tam zawsze jest :) popatrz gdzie tam kabelki ida :)

[ Dodano: 08 Sty 2008 22:54 ]
jak kupiles auto to wymien odrazu filtr paliwa - jest tani a oszczedza duzo wydatkow pozniej:)
co do tej klapki to pewnie Ci sie zatarla albo zablokowala sproboj ja poruszac czy dziala, prawde mowiac u siebie tego nie sprawdzalem nigdy ale cos czuje ze u mnie tez ta klapka bedzie zepsuta bo cos tak go minimalnie muli :) wd40 moze pomoze :)


VW power :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » śr sty 09, 2008 00:01

Nie zrozumieliśmy sie, u mie ta klapka jest na ''stałe'' przypieta i caly czas bierze ciepłe powietrze :/ zostawic tak czy zrobic tak jak powinno byc?



21mariusz03
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 14:31
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: 21mariusz03 » śr sty 09, 2008 00:12

aha :)
No zrob tak jak powinno byc wtedy silnik powinien lepiej chodzic gdzies czytalem ze dla gazu nawet lepiej jak jest zimne powietrze :) Ehhh no niestety w tych starszych autach sa juz dziwne patenty :) ja sie ich wszystkich pozbywam i autko coraz lepiej chodzi :)


VW power :)

Awatar użytkownika
kkarols16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 168
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 14:20
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: kkarols16 » śr sty 09, 2008 00:22

to zrobie tak jak w oryginale :) a moze filtr stożkowy ? czy lepiej nie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 384 gości