Czym sie różnią końcówki wtrysku DNOSD 273 od DNOSD 274?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt sty 08, 2008 12:45

misiek24 pisze:znalazłem takie coś sklep kawałek odemnie na stanie maja 273 za 25,50 sprzedaja nawet fakture moga wystawić wiec jakiś bubel to chyba nie będzie czy całkiem to odradzacie? http://moto.allegro.pl/it...acze_nowe_.html
widziałem je i tez mi ktoś mówił ze dobre ale wole poszukać w sklepie u sibie a nie zamawiać przez allegro koncówek
misiek24 pisze:wymienić końcówki to jest chwila moment klucz odpowiedni potem dynamometrycznym dokrecic i tyle
no tak oczywiście tylko nie zapominaj ze 3a je wyregulowoć tak ze samemu robić tego nie chce


podsumowując
do JR warto kupić te montowane w SB czyli 274 bo jak wspomniał ventil, mają większą wydajność ale będą psowac
i firmy to: wzm, denso, hertz, rouville, monark diesel



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt sty 08, 2008 12:54

zaprzal pisze:Apsik napisał/a:
Pod konkretne mody to koncówki z Merca (bodajże) DN0SD 269
jak juz to 261 lub 265 ale jak gadalem z Trochimem (tylko teraz sie nie przyznaje ) to raczej nie ma sensu...
Wiedzialem ze jakies DN0SD 26x :goof: tak czy siak mam te "mercusie" i sobie chwalę :D
misiek24 pisze:wymienić końcówki to jest chwila moment klucz odpowiedni potem dynamometrycznym dokrecic i tyle
Tak to Ci się tylko zdaje :goof: :green_fuck:
Zapomniałeś o wyregulowaniu wtrysków ... ale i bez tego pewnie auto pojedzie.
Moje miały obudowy czyszczone ultrasonicznie (czy jakos tak), potem regulacja podkładkami by cisnienie otwarcia bylo w okolicy 155-160bar


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

godski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 00:10
Lokalizacja: W-wa

Post autor: godski » wt sty 08, 2008 13:31

Trzeba uważać na te końcówki po dwadzieścia kilka złotych, są na pewno chińskie. Można się naciąć. Takie mogę mieć po 15 zł. ale sam bym ich sobie nie założył.



Awatar użytkownika
misiek24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 23:54
Lokalizacja: czernica
Kontakt:

Post autor: misiek24 » wt sty 08, 2008 13:37

godski pisze:Trzeba uważać na te końcówki po dwadzieścia kilka złotych, są na pewno chińskie. Można się naciąć. Takie mogę mieć po 15 zł. ale sam bym ich sobie nie założył.
no też sie troche obawiam to za ile można u ciebie nabyć DNOSD 273 lub 274 wysłałem ci też na pw dobra ale by nie przepłacać



godski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 00:10
Lokalizacja: W-wa

Post autor: godski » wt sty 08, 2008 14:07

Wysłałem odpowiedź na pw



arwam

Post autor: arwam » wt sty 08, 2008 22:19

Kto wie gdzie mógłbym znajść tabele z wydajnościami wtryskiwaczy?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sty 08, 2008 23:10

arek wamej pisze:Kto wie gdzie mógłbym znajść tabele z wydajnościami wtryskiwaczy?
w Erze


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

arwam

Post autor: arwam » wt sty 08, 2008 23:12

Dopasują ci każdą taryfę :grin: ?



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » śr sty 09, 2008 08:48

tberent pisze:
ventil pisze:Rouville lub Monark Diesel mozna kupic za ok 40 - 45 pln i też są b.dobre.
he he jezeli dobrze kojarze to TY wwoim potworku miałes Monarki;)
no znajomy tez na nich smiga w zwykłym D i nie narzeka
godski pisze:Za Monarkiem bym się nie rozglądał - firma niemiecka a wyrób chiński.
Faktycznie nie narzekałem - co prawda zrobiłem na nich 35kkm i auto sprzedałem (aktualny własciciel zrobił 20kkm, zaopatruje sie u mnie w materiały eksploatacyjne i na razie nie ma żadnych problemów) ale silnik chodził świetnie, zero problemów z odpalaniem nawet przy duzym mrozie a i przy ostrej jeździe gdy turbo ładowało pełne ciśnienie to nawet dymku z tyłu nie było. Być moze trafia sie monark z chin ale ja byłem z nich zadowolony - w miare korzystna relacja cena/jakość - oczywiście sd274...



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » śr sty 09, 2008 11:16

Sory koledzy że nie w tym dziale co trzba :aniolek: ale mam pytanie(nie długo będę miał końcówki 274)ma ktoś z was na zbyciu obudowy z 1.6td


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

arwam

Post autor: arwam » śr sty 09, 2008 19:10

dzidzia24 pisze:Sory koledzy że nie w tym dziale co trzba :aniolek: ale mam pytanie(nie długo będę miał końcówki 274)ma ktoś z was na zbyciu obudowy z 1.6td
Jak cie interesują to ja mam całe z końcówkami 274 277 297.
Jak cię nie interesują całe to chyba się dogadamy i może pojadą do ciebie obudow ale chciałbym sprzedać w całości.

[ Dodano: 09 Sty 2008 18:14 ]
co do 274 to nie jestem pewien



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr sty 09, 2008 20:01

kurde jeszcze dziś dzwoniłem i pytałem bo pomyslałem ze znajde troche tańsze
i Monark Diesel i koszt 75 zł sztuka !! normalnie zdziercy !!!
nie szukam dalej biore wzm oczywiście te z SB 274



Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » śr lut 20, 2008 11:35

Postanowiłem nie zakładać nowego tematu więc odkopałem ten.
Po zakupie nowych końcówek wuzetem 274 okazało się że są do :ass: (leją wszystkie)
Muszę więc kupić nowe końcówki myślę o DNOSD261-te od Mercedesa(różne są opinie, niektórzy piszą że nie odczuję różnicy między 261 a 274 ,inni że jest niewielka ale będzie więcej dymu itd.)Teraz pytanie-mam obudowy od 1.6TD i jest na nich napisane 130bar!!!
Czy po zamontowaniu końcówek 261 też muszę ustawić je na 130bar,czy mogę ustawić 155
No i wkońcu jakiej firmy kupić bo do wuzetem już straciłem "zaufanie"
Ostatnio zmieniony śr lut 20, 2008 11:36 przez dzidzia24, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lut 20, 2008 11:39

dzidzia24 pisze:i jest na nich napisane 130bar!!!
hmm a to nei czasem masz obudowy ze zwykłego diesla !! bo u mnie z TD jak wymieniałem końówki na 274 to miałem napisane na obudowie 155 bar
dzidzia24 pisze:No i wkońcu jakiej firmy kupić bo do wuzetem już straciłem "zaufanie"
bosch z tym ze są chyba ze 2 razy droższe :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości