Nierówne obroty poraz kolejny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
maeko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: sob mar 31, 2007 20:55
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Nierówne obroty poraz kolejny

Post autor: maeko » czw sty 03, 2008 20:02

Witam. Panowie mam problem i to poważny. Wiem ze tematy były takie ale jakos nie moge diojść co u mnie siedzi. Po uruchomieniu silnika zimnego przez około 10-15 sekund wszystko jest ok obroty wyższe niż zwykle (ssanie) i równa praca,jednak juz po około 15-20 sekundach silnik zaczyna nie równo pracować. Tak jak by nie pracował na jednym cylindrze a czasem nawet mam wrazenie ze na 2.Po przejechaniu około kilometra moze 2 wszystko jest ok obroty równe i praca ładna. Dzisiaj juz jak odpaliłem to pracował na 1 i zgasł. I nie odpaliłem juz bo AQ padło. Panowie prosze o jakieś rady bo potrzebuje auta na codzien.
- TPS jak sprawdziłem był na 0,17 , ustawiłem na 0,23
- wtyczke od niebieskiego czujnika jak wyłanczam na zimnym silniku obroty zmieniają sie (spadaja)

Prosze o pomoc

[ Dodano: 03 Sty 2008 19:03 ]
Do moderatora usuwającego temat: Jeżeli z powodu capsloka w temacie usuwasz temat to jestes smieszny moim zdaniem. Mogłes napisać zebym zmienił a nie odrazu usuwasz.


...wiesz jakie to uczucie kiedy umiera w tobie pasja?

[img]http://maeko.idealan.pl/podpis22.png[/img]

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

jeżeli

Post autor: 2RaZ » czw sty 03, 2008 21:39

jeżeli masz wrażenie, że nie pracuje na jednym z garów czy na 2 to musisz sprawdzić czy nie ma przebicia na kablach zapłonowych czyli najlepiej po ciemku otwórz maskę i niech ktoś Ci powie czy iskry nie skaczą w okolicach kabli. Sprawdz tez świeczki i upewnij się, że fajki są dobrze nałozone...
pozdro!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
maeko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: sob mar 31, 2007 20:55
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: maeko » wt sty 08, 2008 17:14

Przewody zmnenione na BERU nówki... świece też nowe a problem dalej występuje.... TPS ustawiony. Powtóze odpalam to pierwsze kilkanaście sekund pracuje równo i dobrze. Ale po chwili obroty lekko schodzą i przerywać zaczyna. Co to moze być?


...wiesz jakie to uczucie kiedy umiera w tobie pasja?

[img]http://maeko.idealan.pl/podpis22.png[/img]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 08, 2008 18:57

a gazowany przy tym przerywaniu jak sie zachowuje? czujnik temperatury sprawdzales


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt sty 08, 2008 19:02

No właśnie !! Problem mam podobny, ale......
mam nowe świece i nowe kable, ale dziś wieczorem po otwarciu maski zobaczyłem iskrzenie pomiędzy fajką na 4 cylindrze a blokiem silnika. Co wymienić?? Kabel, czy świecę - a może i jedno i drugie??



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt sty 08, 2008 19:08

skoro iskrzy to kabel wymienic, mozesz sciagnac z przewodow te metalowe blaszki od strony swiec, czasem pomaga na jakis czas a swiece powinnes tylko sprawdzic czy nie wypalona mocno

[ Dodano: 08 Sty 2008 18:09 ]
a propo jakie kable masz? skoro sa nowe to nie powinny iskrzyc


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt sty 08, 2008 21:18

Nie wiem, co to za kable. Kosztowały 22 złote :)
Na szczęście zostawiłem sobie stare przewody :-)



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

hmmm

Post autor: 2RaZ » śr sty 09, 2008 12:04

zeby uniknąć przebicia na kablach najlepiej kupić oryginalne kable na szrocie (miedziane a nie silicony) ale jak juz masz siliconowe to załatw sobie taką plastikową rurkę np do izolacji kabli itp, rozetnij ją na pół i osłoń kable tak żeby były dobrze zaizolowane!!!! POzdro!
:smoke: :smoke: :smoke:


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
maeko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: sob mar 31, 2007 20:55
Lokalizacja: Sokółka
Kontakt:

Post autor: maeko » czw sty 10, 2008 12:35

kogan77, ja za przewody BERU dalem 150 zł :)


...wiesz jakie to uczucie kiedy umiera w tobie pasja?

[img]http://maeko.idealan.pl/podpis22.png[/img]

rickim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt sty 31, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rickim » czw sty 10, 2008 13:00

ja mam podobnie tyle tylko że silnim 1,6 EZ na gażniku i wiem że u mnie to wina zabogatej mieszanki i potrzebna regulacja. Może u was podobnie?



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

my

Post autor: 2RaZ » czw sty 10, 2008 13:27

my mamy monowtryski...to troche inaczej...tzn ja mam...
:smoke: :smoke: :smoke:
Ostatnio zmieniony czw sty 10, 2008 14:35 przez 2RaZ, łącznie zmieniany 1 raz.


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości