swap silnika - pytanko

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

dry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt kwie 08, 2005 16:02
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

swap silnika - pytanko

Post autor: dry » śr cze 29, 2005 23:57

witam!!
chcialbym zmienic silnik w moim golfie mkII, obecnie posiadam silnik 1.6(gaznik) ale chcialbym zamienic go na 1.8(wtrysk), ale nie wiem czy jest to mozliwe, czy taka zamiana wiaze sie z duzymi wydatkami, jak wielkie one moga byc (orientacyjnie) i jak trzeba przygotowac auto do przyjecia silnika z wtryskiem pakiwa
dziekujue za odpowiedzi i pozdrawiam!!



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: swap silnika - pytanko

Post autor: Borys » czw cze 30, 2005 08:53

dry pisze:witam!!
chcialbym zmienic silnik w moim golfie mkII, obecnie posiadam silnik 1.6(gaznik) ale chcialbym zamienic go na 1.8(wtrysk), ale nie wiem czy jest to mozliwe, czy taka zamiana wiaze sie z duzymi wydatkami, jak wielkie one moga byc (orientacyjnie) i jak trzeba przygotowac auto do przyjecia silnika z wtryskiem pakiwa
dziekujue za odpowiedzi i pozdrawiam!!
mechanicznie to nie ma najmniejszego problemu, a przy elektryce trzeba dołozyc troche kabelków,

a co do kosztów to robiac samemu to nie sa to duze sumy ciezko powiedziec jakie, ale pare stówek trzeba miec


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » pt lip 01, 2005 10:13

to i ja sie podłącze pod pytanie. swap na 1,8-2,0 lub nowszy 1,8T obecnie jedynie 1,3 :grrr:
co oprócz silnika, skrzyni, elektryki...??
jakie są koszty takiego swap'a?
pomijając cene samego silnika i skrzyni to ile trzeba mieć w portfelu żeby zaczynać zabawe?



Awatar użytkownika
SantoS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lis 11, 2004 22:36
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: SantoS » pt lip 01, 2005 12:11

tomash pisze:to i ja sie podłącze pod pytanie. swap na 1,8-2,0 lub nowszy 1,8T obecnie jedynie 1,3 :grrr:
co oprócz silnika, skrzyni, elektryki...??
jakie są koszty takiego swap'a?
pomijając cene samego silnika i skrzyni to ile trzeba mieć w portfelu żeby zaczynać zabawe?
W Twojim przypadku to musisz bardzo duzo zmienic... Hamulce, zawieszenie z 1.3 odpadają... Najlepiej przełożyc wszystko z GTi.
Kompletny SWAP w firmie wyjdzie około 10 tys zł. Za samą przekladke mogą zawolac 2 tys zł



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » pt lip 01, 2005 12:22

Obawiam się, że za przekładkę 1.8T mogą zawołać więcej niż 2k ;)


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » pt lip 01, 2005 14:39

:panna:
no to zaczynam szukać 1,8gt/gti
to chyba najlepsze rozwiązanie w takim razie (tylko co na to żona powie :axe: )
myśle że w takim modelu ewentualny swap'ik będzie ekonomiczniejszy
oczywiście jak zacznie brakować koników, a wiem że zaczyna stosunkowo szybko ;)



Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » czw lip 07, 2005 01:23

wg mnie lepiej dzialac samemu poznasz swoje mk2 od podszewki i nie baw sie w swapy na 1,8 typu rp udez w g60 lub 16v i zapnij go na digi lub najtaniej i najlepiej 1,8T agu 150km i tam sobie modyfikowac spokojnie do 300km :pub:



Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » pt sie 05, 2005 11:24

Krzyś 16v pisze:wg mnie lepiej dzialac samemu poznasz swoje mk2 od podszewki i nie baw sie w swapy na 1,8 typu rp udez w g60 lub 16v i zapnij go na digi lub najtaniej i najlepiej 1,8T agu 150km i tam sobie modyfikowac spokojnie do 300km :pub:
Z gory sry za archeologie ;p i odkopywanie tematu.

Planuje swap'a. Chcialem moje PN zmienic na KR, PL, G60 lub 1.8T. Zastanawiam sie czy nie lepiej kupic lepsza bude, juz z takim silnikiem niz pchac sie w takie zmiany. A moze IC wrzucic, czy zbedne koszta to beda?


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Krzyś 16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: śr paź 13, 2004 12:12
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Krzyś 16v » pt sie 05, 2005 15:47

Jak masz nie zmeczona bude nie bita za mocno, jesli jest ladna jednym slowem to wsadzaj do swojej mocowania pasuja wiec tylko elektryke przerobisz i koniec jak sie uprzesz to zamontujesz na tej skrzyni i sprzegle co masz ale nie pobiega za dlugo a co do silnika to albo g60 tylko ciezko dostac w dobrym stanie badz 1,8T najzdrowsze i najrozsadniejsze rozwiazanie:)



Awatar użytkownika
tomash
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: śr cze 22, 2005 10:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: tomash » pt sie 05, 2005 15:54

Krzyś 16v pisze:Jak masz nie zmeczona bude nie bita za mocno, jesli jest ladna jednym slowem to wsadzaj do swojej mocowania pasuja wiec tylko elektryke przerobisz i koniec jak sie uprzesz to zamontujesz na tej skrzyni i sprzegle co masz ale nie pobiega za dlugo a co do silnika to albo g60 tylko ciezko dostac w dobrym stanie badz 1,8T najzdrowsze i najrozsadniejsze rozwiazanie:)
no ja też myślałem o 1,8T bo 16V to lubi wypić :chytry:
ale wydatek rzędu 10-12k zł za przekładke to "troszke" dużo :kac:
Ostatnio zmieniony pn sie 08, 2005 09:04 przez tomash, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.vag-podkarpacie.pl/][img]http://www.mFoto.pl/uploads/1046/vw_7ca6c.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » pt sie 05, 2005 18:53

Buda w moim Golfie jest bj. grudzien '91. Nie bita, prawie.. lekko pacnieta. Tylko mam jakies wrazenie, ze taniej byloby kupic drugiego Golfa juz z motorem KR lub G60. A co do 1.8T to moglem kupic za 7k z wiazka.


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Chmielek
Śląski Tuning Klub
Śląski Tuning Klub
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 11, 2004 17:41
Lokalizacja: Czernica koło Rybnika
Kontakt:

Post autor: Chmielek » pt sie 05, 2005 20:29

Wsadzaj chłopie TDi 110 lub 130, małym kosztem możesz mieć dużoooo więcej mocy!!


KUPIE PILNIE MK1 W DIESLU DO 1000zł!! OFERTY NA PW

Awatar użytkownika
SantoS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw lis 11, 2004 22:36
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: SantoS » pt sie 05, 2005 20:42

zuko pisze: A co do 1.8T to moglem kupic za 7k z wiazka.
7 tys to duzo... 1.8T mozna juz wyrwac za 4-5 tys



Awatar użytkownika
zuko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: zuko » pt sie 05, 2005 21:05

Full opcja z wiazka i kompem? :D


[img]http://img241.imageshack.us/img241/9333/golfgstylein8.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości