Płyn chłodzący

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Mateuszz88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn gru 17, 2007 16:08
Lokalizacja: Domecko
Kontakt:

Płyn chłodzący

Post autor: Mateuszz88 » wt sty 08, 2008 13:54

Co może być przyczyną szybkiego spadku poziomu płynu chłodzącego, tzn. miesiąc temu nalałem płynu do poziomu max, a teraz mam poniżej poziomu min? Nie zaobserwowałem żadnych wycieków. Proszę Was o pomoc.



greg

Post autor: greg » wt sty 08, 2008 14:00

nieszczelna nagrzewnica (mokry dywanik pasażera), nieszczelna chłodnica (jak sie zagrzej eto czuć słodkawo w okolicy chłodnicy + przebarwienie w miejscu wycieku), pada pompa wody - mały wyciek, puszcza na złączkach węzy (widać przebarwienia na złączkach), puszcza uszczelka pod głowica - płyn dostaje się do cylindra (czuć słodki zapach spalin), puszcza uszczelka pod głowica - płyn dostaje się do oleju ( przebarwienie oleju + podnosi się poziom)



Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » wt sty 08, 2008 14:01

A sprawdzałeś 2-krotnie na zimnym silniku.Bo jeśi sprawdzałeś raz na ciepłym a po czasie na zimnym to zawsze będziesz mieć różnicę :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt sty 08, 2008 14:37

Puścił oring czujika dolnego na krućcu


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt sty 08, 2008 16:29

grandilodz pisze:Puścił oring czujika dolnego na krućcu
ciekaw jestem jak Ty to tak od razu stwierdziles, przyczyn moze byc wiele, m.in. takie jak wypisal greg
Mateuszz88 pisze:Nie zaobserwowałem żadnych wycieków
wycieki plynu sa trudne do zlokalizowania, plyn paruje i moze nie dawac widocznych sladow ubytku lub dawac male/znikome slady, sa pewne sposoby jak specjalny proszek ktory sie wsypuje do plynu i poznije latwiej jest zlokalizowac
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1602957#1602957
http://vw2.info/vwforum/kody/dwojka.html


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Mateuszz88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn gru 17, 2007 16:08
Lokalizacja: Domecko
Kontakt:

Post autor: Mateuszz88 » wt sty 08, 2008 17:38

greg dzęki za pomoc.



Awatar użytkownika
Marek83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: sob lut 17, 2007 15:48
Lokalizacja: VWodzisłavw Śląski
Kontakt:

Post autor: Marek83 » wt sty 08, 2008 17:59

Miałem podobnie, tylko z tą różnicą że ja nalałem płynu do poziomu max a po tyg miałem na min. Wycieków brak, silnik suchy. Okazało się że jedna "odnoga" krućca ogrzewania była pęknięta. Sprawdź pod krućcem, o okolicy termostatu czy ci się czasem nie "poci".



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 377 gości