Zwiększanie mocy w AHU

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob maja 06, 2006 09:21

Kolega aw69 celował w 170/180KM zrobił pompe ma wtryski 230 (hybrydy) po strojeniu w diagtroniku ni cholery nie szło przekroczyc bariery 150KM autko i tak juz kopci doładowanie jest 1,4 bara jak sie nie myle... turbo od ASZ wiec do mocy 170/180 powino styknac... a jednak cos dalej nie tak?! Mirass może masz jakis pomysł?



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pt maja 12, 2006 00:34

Rapix pisze:Kolega aw69 celował w 170/180KM zrobił pompe ma wtryski 230 (hybrydy) po strojeniu w diagtroniku ni cholery nie szło przekroczyc bariery 150KM autko i tak juz kopci doładowanie jest 1,4 bara jak sie nie myle... turbo od ASZ wiec do mocy 170/180 powino styknac... a jednak cos dalej nie tak?! Mirass może masz jakis pomysł?
z aw69 sporo już klikaliśmy..zobaczymy co wyjdzie po zmianie kolektora ssącego...ja bym czepił sie powietrza, ponieważ paliwa ma dostarczonego baaardzo dużo i mozliwe ze kształt i przepustowość kolektora seryjnego z 1Z jest nieodpowiednia
turbo 1,4 bara spokojnie zniesie...mi własnie przypiekły się kierownice i dzisiaj był notlauf..walnęło prawie 2 bary :crazy: moztujcie wskaźniki - przydatna rzecz :food:
w poniedziałek rozbiórka suszarki, zakładam wtryski, wycieczka do Master's Katowice na diagnozę i powinno byc :okej:



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pt maja 12, 2006 01:51

Ojojoj ale sie chłopaki napisali nie pobijcie sie :)

[/quote]-turbo od ASZ (golf IV) - kolektor został mój
Choćby na ch.u.ju stawac to turbo od ASZ nie wejdzie :)
a aw69 ma u siebie od ASZ
Niemam u siebie turbawki od ASZ, właściwie to nic niemam od ASZ tylko od AWX
pompy 11mm i hybrdydy montuje sie jak strzela sie w moc rzędu 170-175 KM, glowice sie robi żyby dobić do ok.200KM, wieć prosze nie mów mi że aby mieć 150KM musze robić pompę i hybrydy....

Mirass nie mów hop...teoretycznie tak powinno być, ale..... z tuninigiem tak to jest ze nigdy nie wiadomo co cie moze zaskoczyć, tak jak u mnie, najgorsze jest to ze nie mam z kim pogadac kto mialby zrobionego 1Z z takimi modami co ja. Co do mocy 200 KM głowice robić ? No co ty ? Pierwszo słysze.
autko i tak juz kopci doładowanie jest 1,4 bara jak sie nie myle...

Co do kopcenia jest spowodowane wtryskami (one tak mają) A doładowanie jest takie lajtowe.
..zobaczymy co wyjdzie po zmianie kolektora ssącego...ja bym czepił sie powietrza, ponieważ paliwa ma dostarczonego baaardzo dużo i mozliwe ze kształt i przepustowość kolektora seryjnego z 1Z jest nieodpowiednia
No zobaczymy zobaczymy :) Jak rozwiąże się zagadka to i tak nikomu nie powiem co bylo przyczyną :)
FMIC duży plus turbo AWX i komp plus wtryski na początek ASV
U kolegi w AHU z 97 roku wymiana ECU nie jest potrzebna tak samo jak i nie była konieczna u mirasa (co to za ecu o oznaczeniu GL ?)
chyba kolega nie doczytał posta...chodzi mi o chipowanie juz ze 110tki a nie z 90tki
kolega luckyluke w temacie wyraźnie zaznaczył że ma AHU a wiec jednostke 90 konna a nie 110.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
bisza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn wrz 17, 2007 16:02
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: bisza » pn sty 07, 2008 23:37

aw69 cze słyszałem że masz Vaga bo musze sprawdzić kąt wtrysku, bo mam problemy w zime z dieselkem świece zmieniłem i nic, po wymianie rozrządu i nic :/ . Jak coś to sie dogadamy ;) czekam na odpowiedź


BiSZa

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt sty 08, 2008 09:01

bisza pisze:aw69 cze słyszałem że masz Vaga bo musze sprawdzić kąt wtrysku, bo mam problemy w zime z dieselkem świece zmieniłem i nic, po wymianie rozrządu i nic :/ . Jak coś to sie dogadamy ;) czekam na odpowiedź
po to jest PRIV a nie odgrzewanie kotletów :pub:
napisz do niego a na bank pomoże :bigok:


www.vagtune.pl tel. 502730289

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 133 gości