Jakie końcówki wtrysków do 1V?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jakie końcówki wtrysków do 1V?
Witam!
Niestety trzeba i to ruszyć bo podobno coś tam stuka , puka : )
Ponoć tylko jeden hałasuje ale może zmienie wszystkie.
Problem w tym że czytałem o tym i nie mam jasnej odpowiedzi, jeden pisze to drugi tamto.
Mój pompiarz( ma to robić) powiedział że oznaczenie 293 a gdzieś czytałem że powinno być 297 dla 1V bo inny kąt itd.
Wtryskiwacz ma 155 bar.
Dodam że mam pompe z grzybkiem!
Niestety trzeba i to ruszyć bo podobno coś tam stuka , puka : )
Ponoć tylko jeden hałasuje ale może zmienie wszystkie.
Problem w tym że czytałem o tym i nie mam jasnej odpowiedzi, jeden pisze to drugi tamto.
Mój pompiarz( ma to robić) powiedział że oznaczenie 293 a gdzieś czytałem że powinno być 297 dla 1V bo inny kąt itd.
Wtryskiwacz ma 155 bar.
Dodam że mam pompe z grzybkiem!
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 00:53 przez Art, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
jest do tego takie specjalen urządzonko przyjedź to Ci sprawdze z tym ze sam sobie je będziesz odkręcać bo ja odpowiedzialności za to nie biore jak coś sie z niazdem stanie a moze ://ronuch pisze:ja sie podlacze do tematu tyle ze interesuja mnie koncowki wtryskow do jr. jak sprawdzic ktory jest uszkodzony i jak regolowac zeby bylo te 155 bar.
reguluje sie chyba podkładając tam takie cieniutkie blaszki ale szkoda zachodu
Ja własnie jestem w temacie bo jestem na kupnie końcówek do mojego Td i wymiana i regulacja to nic (tanio fachowiec zrobi) gorzej kupić dobre tanio
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
To_mas wielkie dzieki za oferte ale juz sobie poradzilem z wtryskami bo to stary watek a co do pseudo mechanikow od wtryskow to niedawno dalem machanikowi wtryski do ustawienia i zeby wymienil koncowki na nowe to jak je odebralem to sie okazalo ze kazdy wtrysk ma inne cisnienie i 3 z 4 laly wiec wole sie sam pomeczyc i przynajmniej mam pewnosc ze sa dobrze zrobione! co innego z pompa wtryskowa a teraz mam taka potrzebe zeby ja wyremontowac ale to juz inna bajka
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ronuch, ja nigdy nie wioze auta do mechanika jeśli niemusze
akurat wtryski to taka rzecz ze wyapda bo samemu to jedynie mozna fuszere zrobić (bez obrazy) i nie mówie o pseudo mechanikach tylko o gościu co robie z wtryskiwaczami i pomapmie !! koło mnie jest takich TYLKO 2 !!
A jak mi to zrobie i przywioze sobie je do domu to od razu podłącze i sprawdze czy jest ok ;P
akurat wtryski to taka rzecz ze wyapda bo samemu to jedynie mozna fuszere zrobić (bez obrazy) i nie mówie o pseudo mechanikach tylko o gościu co robie z wtryskiwaczami i pomapmie !! koło mnie jest takich TYLKO 2 !!
A jak mi to zrobie i przywioze sobie je do domu to od razu podłącze i sprawdze czy jest ok ;P
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
marek29 pisze:W 1V jest 297 (takie same jak w 1,9D).
W silnikach 1.6 D i TD są stosowane końcówki DN OSD 277.
Końcówki DN OSD 297 są stosowane w silnikach 1Y oraz ABL.
[ Dodano: 08 Sty 2008 16:21 ]
ronuch pisze:tez tak zrobilem i sam widzisz co wyszlo - wtedy juz tylko pojechalem o nagadalem gosciowi bo dawal gwarancje - smieszyny byl - i sam sobie ustawilem a ten machanik to byl gosciu z centrum diesla ktory tylko robil wtryski! A tak poza tematem nie wiesz ile biora za remont pompy z grzybkiem- ogolnie pompa jest sprawna tylko nie trzyma wolnych obrotow wiec pewnie padniety regolator obrotow!
Sprawdź zaworek regulujący ciśnienie wewnątrz pompy.
Objawy przy pracującym silniku są takie jakby się zapowietrzał podczas pracy, brak problemów z odpalaniem? jeśli tak to ja bym się wziął za to w pierwszej kolejności.
PozdraVWiam.
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 21:42 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości