Czy warto wymieniać zardzewiały błotnik na nowy??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Czy warto wymieniać zardzewiały błotnik na nowy??

Post autor: Finger86 » pn sty 07, 2008 21:43

Mam pytanie.
Moje przednie błotniki sa całe w babolach, gdzie niegdzie odpryskuje juz lakier mam golfika 3 z 91 roku.
Jeden blotnik robiłem własnorecznie w te wakacje, polakierowałem za ładnie nie wyszło ale i efektu nie ma bo rdza go je od srodka znowu.
Jak sadzicie czy jechac do blacharza żeby profesjonalista to robił czy nie lepiej moze kupić za 80 zł nowy błotnik wstawic i polakierowac u lakiernika??



tomkaro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: czw lis 23, 2006 17:29
Lokalizacja: poznan
Kontakt:

Post autor: tomkaro » pn sty 07, 2008 21:45

lepiej kup nowy błotnik bo tak jak zrobiłes to takie " leczenie syfa pudrem" kup załoz i daj lakiernikowi.. pozdro..



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 21:46

najlepiej zdobyć ze szrotu oryginalny błotnik. Nowe podróby kiepsko pasują, robota starego to na jakieś 2 lata efekt będzie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pn sty 07, 2008 21:51

czyli podróba może odstawać czy jak?? a jak sie zdejmuje taki blotnik jest on gdzieś spawany?? wiem ze ma mocowania pod maska, a gdzie jeszcze??



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn sty 07, 2008 22:02

Finger86 pisze:czyli podróba może odstawać czy jak??
moze nie dac sie spasowac dokladnie, szczeliny itd


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pn sty 07, 2008 22:05

a jak jest z tymi mocowaniami, gdzie one sa dokladnie?? dam rade sam sobie zamontowac??



lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » pn sty 07, 2008 22:05

jest mocowany pod maska i podajze 2 sruby od strony nadkola i jedna przy progu
zamienniki wogóle nie pasuja przezyłem to juz



presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Post autor: presario » pn sty 07, 2008 22:22

eh ja mam inne zdanie co do zamienników.używałem już dwóch błotników, każdy pasował jak należy :) wiec ja jestem zadowolny ..wcześniej też się wystraszyłem że może cos by nie tak jak się naczytałem że bardzo nie pasują...co za sens kupowanie starego ze złomu jak tak naprawde nie wiadomo co siedzi pod lakierem i może by tak że 6 miechów i będzie tak samo jak było, kupując nowy i dobrze go zabezpieczając jest spokój..przynajmniej u mniej już 1.5 roku i dalej jak nowy :)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 22:35

presario pisze:co za sens kupowanie starego ze złomu
taki własnie że fabrycznie pomalowany jeśli jest w dobrym stanie wytrzyma dłużej jak podróba malowana w stodole.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » pn sty 07, 2008 22:57

a jak jest z tymi mocowaniami, gdzie one sa dokladnie?? dam rade sam sobie zamontowac??
nie ma z tym wielkiej filozofii

Obrazek


:-k ...

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » wt sty 08, 2008 12:15

Też planuję wymianę błotnika wiosna stary przeznaczyłem na straty. O podróbach nie ma co mysleć. Miałem juz doświadczenia przy fordzie, błotnik wogóle nie pasował. Nawet przetłoczenia które były zrobione w kant w oryginale w podróbce były na okrągło. W sklepie nie widać w sumie. Dopiero jak sie dołoży jeden do drugiego to widać jaka lipa.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
Kazimir
Grupa Wielkopolska
Grupa Wielkopolska
Posty: 131
Rejestracja: sob lut 17, 2007 22:24
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: Kazimir » wt sty 08, 2008 13:05

daniel2505 pisze:O podróbach nie ma co mysleć
Zgadzam się w 100 %
Paweł Marek pisze:najlepiej zdobyć ze szrotu oryginalny błotnik.
Zgadzam się w 100 % znajdziesz sobie błotnik w tym samym kolorze i jeszcze zaoszczędzisz na lakieniku. :bajer:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images27.fotosik.pl/188/194a0404a4064a2e.jpg[/img][/url]
i LOVE DRIVE :)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 08, 2008 13:09

Kazimir pisze:daniel2505 napisał/a:
O podróbach nie ma co mysleć


Zgadzam się w 100 %
a to dlaczego :?: ja mam z allegro i jest super ... dobrze spasowany i blacha nie jest wcale cienka
Kazimir pisze:Paweł Marek napisał/a:
najlepiej zdobyć ze szrotu oryginalny błotnik.


Zgadzam się w 100 % znajdziesz sobie błotnik w tym samym kolorze i jeszcze zaoszczędzisz na lakieniku. :bajer:
znajdźcie mi ze szrotu błotniki nie pordzewiałe :bajer: ( mowa o MK3)
Dobrze zabezpieczony zamiennik długo wytrzyma
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 13:09 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » wt sty 08, 2008 13:16

damcio151 pisze:Dobrze zabezpieczony zamiennik długo wytrzyma
Zgadzam sie z kolega czasem mozna trafic dobrze wykonany zamiennik, ale jesli juz ktos kupi to radze zedrzec farbe którą jest pokryty do "goła" i od nowa pomalowac(samemu jak ktos umie albo lakiernik) podkładem i całą reszta, bo z tego co słyszałem ten podkład z którym sprzedaja błotniki potrafi odchodzic płatami po jakims czasie z lakierem.

Co do orginalnego zeby znaleźdzc nie pordzewiały i jeszcze w kolorze to....... marzenie bo wiadomo co orginał i fabryka to mało który zamiennik da sie porównac, zreszta z innymi czesciami do auta tez tak jest.


VW forever..

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 181 gości