pomocy paliwo w oleju......

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

pomocy paliwo w oleju......

Post autor: lukasz gti8v » pn sty 07, 2008 20:51

witam poraz kolejny po sprawdzeniu jednak mój stan oleju tj ponad max ze 2 razy to palwo pomózcie czym to moze byc spowodowane dodam ze silnik jest po remoncie patzr inne posty pozdr i prosze o odp



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 21:04

pełen szlif? czy tylko pierścienie?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » pn sty 07, 2008 21:16

tylko pierscienie bo szlif nie był konieczny poniewaz potem okazało sie ze to tylko głowica byla winna za olej...czy to moze byc wina kompa?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 21:23

teraz to już na dwoje babka wróżyła. Albo pierścienie tak potężenie nie trzymają że dużo paliwa wlewa się w dół albo jest otężnie przebogacona mieszanka. Chyba trza wrócić do podstaw: sprężanie z próbą olejową. Ile to auto może mieć przebiegu? Przypuszczasz ile 2E wytrzymują? Ja mojej żonce przy przebiegu 210 tys w GTI robiłem uszczelki zaworów, bo potężnie brał olej z litr na 500, po robocie jest super, nic nie bierze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » pn sty 07, 2008 21:25

ja mam 190 tys przebiegu i przed remontem brał olej jak bym wiedział na 100 % ze to uszczelniacze to bym dołu silnika nie ruszał a tak to mam za swoje jutro jade na kompa go podłaczyc ale zobaczymy co z tego wyniknie mi sie wydaje ze to raczej bedzie zabogata mieszanka bo kruca spalanie mam zajebiste



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sty 07, 2008 21:36

w tym i w tym przypadku będzie duże, no ale jasne że jedź, od czegoś trzeba zacząć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lukasz gti8v
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: wt paź 23, 2007 20:31
Lokalizacja: oświecim
Kontakt:

Post autor: lukasz gti8v » pn sty 07, 2008 21:40

dzieki za pomoc ale kurcze normalnie spac nie moge bo kruca moja golfinka zas pada nawet juz sie zastanawiałem zeby sprzedac ale szkoda pozdrawiam i zycze powodzenia:)

[ Dodano: 09 Sty 2008 21:25 ]
Paweł Marek, byłem wczoraj na vag i pokazało mi 3 błedy tj czujnik tem sonda i cos jeszcze ale nie pamietam ...wykasowalismy błedy i dziaiaj rano bez zadnego koslawienia ale dalej sie nie kreci na obroty (olej wymieniłem dziasiaj ( pozdr

[ Dodano: 09 Sty 2008 21:27 ]
moze wiesz co jest zgrane

[ Dodano: 09 Sty 2008 21:27 ]
bo ja juz niemam pojecia



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości