strasznie spala olej;/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- PedrO_Lubin
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
strasznie spala olej;/
witam mam pytanko. moje autko to mk3 variant z 96roku. 1.8 90KM ma (niby) przejechane 165000. problem tkwi w tym ze wcina okolo 1loleju na 800km. teraz mam pytanko.mozliwe ze to tylko uszczelniacze zaworow czy pierscienie?? mierzylem cisnienie silnika i wyszlo 12 12 14 14 ale po chwili pracysilnika z tych 12 podchodzilo pod 14 .jak to pierscienie to jaki bylby mniejwiecej koszt wymiany? z gory dziekuje za odpowiedz
pierwsza najprostrza rzecz to wyciek ,
jesli jestes pewien ze nie ma :
nie kapie z silnika i osprzętu ,
to tak na 90% uszczelniacze zaworowe , temat był wielokrotnie poruszany poszukaj.
u mnie brał tyle samo ,
po zmianie zrobiłem już 1000 km i wzioł może 1 mm na bagnecie ( ! ... ! )
Okazało się że stare uszczelniacze wyrobiły się i miały około 1mm większą średnicę
z tym ze mam już spore luzy na prowadnicach
- co zresztą jest normą w VW ... już nawet nowych po 30tyś !!
(pokazywał mi kolega w nówce golfie dieslu jak robił uszczelkę)
jesli jestes pewien ze nie ma :
nie kapie z silnika i osprzętu ,
to tak na 90% uszczelniacze zaworowe , temat był wielokrotnie poruszany poszukaj.
u mnie brał tyle samo ,
po zmianie zrobiłem już 1000 km i wzioł może 1 mm na bagnecie ( ! ... ! )
Okazało się że stare uszczelniacze wyrobiły się i miały około 1mm większą średnicę
z tym ze mam już spore luzy na prowadnicach
- co zresztą jest normą w VW ... już nawet nowych po 30tyś !!
(pokazywał mi kolega w nówce golfie dieslu jak robił uszczelkę)
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 16:44 przez zoso8894, łącznie zmieniany 2 razy.
- PedrO_Lubin
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
u mnie jest to samo jakieś około 0,37l na 500 km już rozważam wymianę pierścieni byłem u mechanika chciałem sprawdzić ciśnienie w cylindrach ale jak usłyszał że mi bierze olej to nawet nie chciał sie za to brać tylko stwierdził ze to na 100 % pierścienie . Już nie wspomnę jak skrytykował nasze wspaniałe golfiki!zoso8894 pisze:pierwsza najprostrza rzecz to wyciek ,
jesli jestes pewien ze nie ma :
nie kapie z silnika i osprzętu ,
to tak na 90% uszczelniacze zaworowe , temat był wielokrotnie poruszany poszukaj.
Ostatnio zmieniony pn sty 07, 2008 21:29 przez borys1966, łącznie zmieniany 1 raz.
PedrO_Lubin, a z mierzeniem kompresji byla robiona proba olejowa???? poszukaj na forum, bylo o tym naprawde duzo,
co do kosztow wymiany uszczelniaczy to rzecz sie tyczy czy uda Ci sie znalezc mechanika ktory podejmie sie i bedzie umial wymienic je bez sciagania glowicy, jezeli uda Ci sie to mysle ze 100-150 wymiana, jesli ze zdejmoiwaniem glowicy to dochodzi jeszcze koszt uszczelki pod glowica, planowanie glowicy, uszczelki pod kolektorem, itd....
co do kosztow wymiany uszczelniaczy to rzecz sie tyczy czy uda Ci sie znalezc mechanika ktory podejmie sie i bedzie umial wymienic je bez sciagania glowicy, jezeli uda Ci sie to mysle ze 100-150 wymiana, jesli ze zdejmoiwaniem glowicy to dochodzi jeszcze koszt uszczelki pod glowica, planowanie glowicy, uszczelki pod kolektorem, itd....
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- PedrO_Lubin
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
- Maro_GT
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
- Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
- Kontakt:
PedrO_Lubin, ja bym na to nie liczył jeśli bierze litr na 800 km. Ja ostatnio w swoim wymieniłem uszczelniacze i pierścienie. Brał jakieś 0,5 litra na 1000. Rano po odpaleniu też miałem chmurę za samochodem. Po wymianie jest elegancko.PedrO_Lubin pisze:oby to byly tylko uszczelniacze
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 00:43 przez Maro_GT, łącznie zmieniany 2 razy.
- PedrO_Lubin
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: wt paź 23, 2007 08:54
- Lokalizacja: Lubin
- Kontakt:
- Maro_GT
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: czw wrz 13, 2007 23:59
- Lokalizacja: Gdańsk / Orneta / NLI
- Kontakt:
Coś około 200 plnów.PedrO_Lubin pisze:Maro_GT ile kosztowaly cie pierscienie??
[ Dodano: 08 Sty 2008 19:28 ]
PedrO_Lubin, tu masz link do mojego tematu o braniu oleju i dymieniu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=138750
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 20:29 przez Maro_GT, łącznie zmieniany 1 raz.
a u mnie po wymianie uszczelniaczy na nowe brał 1L na 200 km, głowica poszła do roboty, czyli wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy i po tym zabiegu bierze mi od 0,5 do 1L na 10 tyś km, przy przebiegu 310 tyś km
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=165851&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=167][b]>>>>>Moje MK3<<<<<[/b][/size][/url]
- MrUkAs
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- Kontakt:
Ile Cie to kosztowalo? U mnie bierze teraz okolo 1l na 300km :/Votek pisze:a u mnie po wymianie uszczelniaczy na nowe brał 1L na 200 km, głowica poszła do roboty, czyli wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy i po tym zabiegu bierze mi od 0,5 do 1L na 10 tyś km, przy przebiegu 310 tyś km
www.SportCom.PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 402 gości