Jade prosto a kierownica jest skrecona troche w lewo ;/
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jade prosto a kierownica jest skrecona troche w lewo ;/
Jak jade prosto golfiakiem to kierownica jest skrecona troche w lewa strone, denerwuje mnie to troche. Stary mi mowil ze wystarczy wyciagnac kierownice, przelozyc o pare zabkow na frezach i bedzie dobrze. Prawda? Czy problem lezy gdzies glebiej?
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A zbieżnaść masz ok? Jeżeli tak, to jeszcze możesz sprawdzić, czy od pozycji jazdy na wprost od lewej skrajnej i prawej skrajnej masz tyle samo obrotów kierownicą - jak tak, to wystarczy przełożyć na frezie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
zodiak pisze:Czyli trzeba przełożyć na wieloklinie
u mnie tez sie tak zrobilo, zbierznosc ustawialem kilka miesiecy temu i od moze miesiaca mam lekko skrecona w lewo kiere, a wczesniej bylo prosto. W nic nie uderzylem, niczego nie ruszalem w ukladzie kierowniczym. Niech mi ktos wytlumaczy dlaczego sie to przekreca i wystarczy tylko przelozyc kiere
przekreca sie to bo jak ci ustawia mechnik zbierznosc na koncowkach to kierownica sie przekreca..
dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc
jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....
dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
nie ma sensu jechac na ustawienie zbierznosci i bulic kase zeby byla prosto jesli auto jezdzi prosto i nie sciaga wiec wystaczy odkrecic kiere przelozyc na wieloklinie i juz
dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc
jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....
dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
nie ma sensu jechac na ustawienie zbierznosci i bulic kase zeby byla prosto jesli auto jezdzi prosto i nie sciaga wiec wystaczy odkrecic kiere przelozyc na wieloklinie i juz
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
dokładnie tak jak napisałes , ale w ksiazce do MK2 napisali że ustawia sie prawa końcówke a póżniej przestawia kiere na wieloklinie. ciekawe dlaczego ?MAPET pisze: dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc
jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....
dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
ja bylem u mechanika, ktory zablokowal kierownice w poziomie taka specjalna blokada, i dopiero pozniej wszedl pod auto.MAPET pisze:przekreca sie to bo jak ci ustawia mechnik zbierznosc na koncowkach to kierownica sie przekreca..
dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc
jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....
dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
Dlaczego wiec kiera sie sama przekrecila po kilku miesiacach od ustawienia zbierznosci ? Mam wspomaganie, luzy na maglu jakies wieksze sie nie zrobily, w nic nie przywalilem.
Przekrecic tylko kierownice i zapomniec ?
teoretycznie nie przywaliles ale drogi mamy jakei mamy i mogla sie przestawic wystarczy ze przy amroku luzno byla przykrecoan sruba
jak dla mnei to kata pochyelnia amora sie zminic mogl ale jak nie sciaga to ok powinno byc.. moze to tez byc wina opon rozne sa pryzapdki.... oczywiscie wina luzow jak najbardziej
jak jezdzi prosto i nie sciaga i opony sie rowno zmeiniaja przerzuc na wieloklinie i luz
jak dla mnei to kata pochyelnia amora sie zminic mogl ale jak nie sciaga to ok powinno byc.. moze to tez byc wina opon rozne sa pryzapdki.... oczywiscie wina luzow jak najbardziej
jak jezdzi prosto i nie sciaga i opony sie rowno zmeiniaja przerzuc na wieloklinie i luz
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Z miesiac temu zakladali mi zimowki i wywazali felgi, chcialem jeszcze przy okazji zbieżność zeby ustawili, gosc wlazl w kanał i powiedzial ze jest luz na drazku lub koncowce drazka ( nie pamietam ale raczej mowil o koncowce ) ze osłona gumowa popekala i sie luz porobił. Mieli zrobic ale nie mieli takiej czesci, wiecie ile moze kosztowac taka czesc i wymiana?
Brzechu pisze:, gosc wlazl w kanał i powiedzial ze jest luz na drazku lub koncowce drazka ( nie pamietam ale raczej mowil o koncowce ) ze osłona gumowa popekala i sie luz porobił. Mieli zrobic ale nie mieli takiej czesci, wiecie ile moze kosztowac taka czesc i wymiana?
oslona gumowa kosztuje grosze, natomiast koncowka drazka kosztuje ok 30 zl szt natomiast caly drazek z koncowka ok 80-90. Jakbys chcial wymieniac, to proponuje wymienic od razu oba drazki kierownicze, poniewaz po wymianie drazka lub koncowki trzeba ustawiac zbierznosc, wiec od razu lepiej zrobic wszystko i miec problem z glowy na dluzszy czas. Ustewienie zbierznosci kosztuje 50-60 zl
jak jezdzi prosto i nie sciaga i opony sie rowno zmeiniaja przerzuc na wieloklinie i luz
_
jedzie prosto, nie sciaga. Przeloze kierownice w takim razie. Dzieki
Spadł snieg, przychrzaniłem dzis przednim kolem z boku w kraweznik
Koło stoi teraz troche krzywo i dziwnie sie jezdzi, sciaga troche.
Co tam moglo sie popsuc przy takim uderzeniu? Musze gdzies pojechac aby ktos obejrzał.....
Raczej to nie bedzie kwestia regulacji czy ustawienia czegos, pewnie sie cos skrzywilo?
Koło stoi teraz troche krzywo i dziwnie sie jezdzi, sciaga troche.
Co tam moglo sie popsuc przy takim uderzeniu? Musze gdzies pojechac aby ktos obejrzał.....
Raczej to nie bedzie kwestia regulacji czy ustawienia czegos, pewnie sie cos skrzywilo?
moze sie przestwai kat amorka na srubach i jzu jedz do mechnika niech obejrzy i ustwi zbierznosc
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 190 gości