Jade prosto a kierownica jest skrecona troche w lewo ;/

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Jade prosto a kierownica jest skrecona troche w lewo ;/

Post autor: Brzechu » pn sty 07, 2008 00:43

Jak jade prosto golfiakiem to kierownica jest skrecona troche w lewa strone, denerwuje mnie to troche. Stary mi mowil ze wystarczy wyciagnac kierownice, przelozyc o pare zabkow na frezach i bedzie dobrze. Prawda? Czy problem lezy gdzies glebiej?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn sty 07, 2008 00:57

A jak zablokujesz kierownicę (blokada w stacyjce) to kierownica stoi prosto czy też w lewo?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » pn sty 07, 2008 01:02

Kierownice moge zablokowac skrecajac nia i w lewo i w prawo.
Jak sie zablokuje to jest skrecona.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn sty 07, 2008 01:09

Brzechu pisze:Jak sie zablokuje to jest skrecona.
Czyli trzeba przełożyć na wieloklinie (tak jak sugeruje ojciec).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn sty 07, 2008 07:51

A zbieżnaść masz ok? Jeżeli tak, to jeszcze możesz sprawdzić, czy od pozycji jazdy na wprost od lewej skrajnej i prawej skrajnej masz tyle samo obrotów kierownicą - jak tak, to wystarczy przełożyć na frezie.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn sty 07, 2008 08:29

zodiak pisze:Czyli trzeba przełożyć na wieloklinie

u mnie tez sie tak zrobilo, zbierznosc ustawialem kilka miesiecy temu i od moze miesiaca mam lekko skrecona w lewo kiere, a wczesniej bylo prosto. W nic nie uderzylem, niczego nie ruszalem w ukladzie kierowniczym. Niech mi ktos wytlumaczy dlaczego sie to przekreca i wystarczy tylko przelozyc kiere :-k



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sty 07, 2008 09:03

przekreca sie to bo jak ci ustawia mechnik zbierznosc na koncowkach to kierownica sie przekreca..

dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc

jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....

dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...

nie ma sensu jechac na ustawienie zbierznosci i bulic kase zeby byla prosto jesli auto jezdzi prosto i nie sciaga wiec wystaczy odkrecic kiere przelozyc na wieloklinie i juz


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn sty 07, 2008 11:21

MAPET pisze: dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc

jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....

dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
dokładnie tak jak napisałes , ale w ksiazce do MK2 napisali że ustawia sie prawa końcówke a póżniej przestawia kiere na wieloklinie. ciekawe dlaczego ?


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn sty 07, 2008 11:49

MAPET pisze:przekreca sie to bo jak ci ustawia mechnik zbierznosc na koncowkach to kierownica sie przekreca..

dobry mechanik to 1 co robi przy ustawianiu blokuje w srodku auta keirownice na srodku i dopiero ustawia zbierznosc

jest to niestety dla niego 2 x wiecej roboty czasem bo musi obie strony tj na drazkach ustawic a tak pokreci 1 strone i na kiere nie patrzy....

dlatego po ustawiniu zbierznosci kirea nie jest juz prosto...
ja bylem u mechanika, ktory zablokowal kierownice w poziomie taka specjalna blokada, i dopiero pozniej wszedl pod auto.

Dlaczego wiec kiera sie sama przekrecila po kilku miesiacach od ustawienia zbierznosci ? Mam wspomaganie, luzy na maglu jakies wieksze sie nie zrobily, w nic nie przywalilem.

Przekrecic tylko kierownice i zapomniec ?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sty 07, 2008 11:51

teoretycznie nie przywaliles ale drogi mamy jakei mamy i mogla sie przestawic wystarczy ze przy amroku luzno byla przykrecoan sruba
jak dla mnei to kata pochyelnia amora sie zminic mogl ale jak nie sciaga to ok powinno byc.. moze to tez byc wina opon rozne sa pryzapdki.... oczywiscie wina luzow jak najbardziej

jak jezdzi prosto i nie sciaga i opony sie rowno zmeiniaja przerzuc na wieloklinie i luz


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » pn sty 07, 2008 12:01

Z miesiac temu zakladali mi zimowki i wywazali felgi, chcialem jeszcze przy okazji zbieżność zeby ustawili, gosc wlazl w kanał i powiedzial ze jest luz na drazku lub koncowce drazka ( nie pamietam ale raczej mowil o koncowce ) ze osłona gumowa popekala i sie luz porobił. Mieli zrobic ale nie mieli takiej czesci, wiecie ile moze kosztowac taka czesc i wymiana?



Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » pn sty 07, 2008 12:12

Brzechu pisze:, gosc wlazl w kanał i powiedzial ze jest luz na drazku lub koncowce drazka ( nie pamietam ale raczej mowil o koncowce ) ze osłona gumowa popekala i sie luz porobił. Mieli zrobic ale nie mieli takiej czesci, wiecie ile moze kosztowac taka czesc i wymiana?

oslona gumowa kosztuje grosze, natomiast koncowka drazka kosztuje ok 30 zl szt natomiast caly drazek z koncowka ok 80-90. Jakbys chcial wymieniac, to proponuje wymienic od razu oba drazki kierownicze, poniewaz po wymianie drazka lub koncowki trzeba ustawiac zbierznosc, wiec od razu lepiej zrobic wszystko i miec problem z glowy na dluzszy czas. Ustewienie zbierznosci kosztuje 50-60 zl
jak jezdzi prosto i nie sciaga i opony sie rowno zmeiniaja przerzuc na wieloklinie i luz
_

jedzie prosto, nie sciaga. Przeloze kierownice w takim razie. Dzieki :pub:



Awatar użytkownika
Brzechu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 22:49
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: Brzechu » pn sty 07, 2008 18:41

Spadł snieg, przychrzaniłem dzis przednim kolem z boku w kraweznik :grrr:
Koło stoi teraz troche krzywo i dziwnie sie jezdzi, sciaga troche.
Co tam moglo sie popsuc przy takim uderzeniu? Musze gdzies pojechac aby ktos obejrzał.....
Raczej to nie bedzie kwestia regulacji czy ustawienia czegos, pewnie sie cos skrzywilo?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sty 07, 2008 19:05

moze sie przestwai kat amorka na srubach i jzu jedz do mechnika niech obejrzy i ustwi zbierznosc


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 380 gości