pisczacy wzmacniacz

Sprzęt audio do Naszych aut i wszystko co z nim związane.

Moderatorzy: dan124, powalla, VIP

Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

pisczacy wzmacniacz

Post autor: Tomasz » ndz sty 06, 2008 19:36

witam kupilem sobie nowiutki wzmacniacz firmy earth quake i podlaczylem go pod radio pioneer i teraz strasznie mi piszcy w glosnikach to je na tej zasadzie ze pisczy jak obroty im wyzsze tym piszczenie wyzsze o co tu chodzi wzmacniacz jest uszkodzony czy moze radio?



Awatar użytkownika
powalla
_
_
Posty: 3729
Rejestracja: wt sty 10, 2006 19:43
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: powalla » ndz sty 06, 2008 20:06

Pioneery mają czasami problem z przerwaną masą na wyjściach RCA i wtedy nie ma "ekranu". Spróbuj podłączyć kabelkiem korpus radia(masa) i zewnętrzną część gniazda RCA ( nie dotykaj tylko środkowej części gniazda ,TYLKO ZEWNĘTRZNĄ CZĘŚĆ ). Nie gwarantuję powodzenia ale dużo Pioneerów ma taki problem. Jeśli nie pomoże poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... ab36c072ea


PS: jeśli nie wiesz jak te ww. połączenie zrobić ,to napisz ,spróbuję to inaczej opisać .



Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » ndz sty 06, 2008 23:33

powalla pisze:Pioneery mają czasami problem z przerwaną masą na wyjściach RCA i wtedy nie ma "ekranu". Spróbuj podłączyć kabelkiem korpus radia(masa) i zewnętrzną część gniazda RCA ( nie dotykaj tylko środkowej części gniazda ,TYLKO ZEWNĘTRZNĄ CZĘŚĆ ). Nie gwarantuję powodzenia ale dużo Pioneerów ma taki problem. Jeśli nie pomoże poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... ab36c072ea


PS: jeśli nie wiesz jak te ww. połączenie zrobić ,to napisz ,spróbuję to inaczej opisać .
zrobilem tak jak piszez czyli polaczylem mase chinczy z obudowa radia bo bylo tak ze jak przelaczalem zglasnialem radio wydobywaly sie jakies dziwne dzwieki polaczenie pomoglo ale piszczenie na odpalonym silniku nie ustalo wogole
dzieki za ten link bede musial troche poprobowac z przewodami



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » pn sty 07, 2008 00:04

A masę na wzmacniacz skąd masz? Z budy?


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » pn sty 07, 2008 00:37

mag2k3 pisze:A masę na wzmacniacz skąd masz? Z budy?
tak



Awatar użytkownika
mag2k3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: wt maja 16, 2006 15:27
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontakt:

Post autor: mag2k3 » pn sty 07, 2008 06:46

Najlepiej ciągnąć z akku w przeciwnym razie dzieją się takie cyrki czasami.
Możesz spróbować oczyścić miejsce styku dokładniej albo ewentualnie poszukać innego miejsca, ale najlepszym rozwiązaniem będzie pociągnąć z akku i tyle.
Pamiętaj tylko że kabel na masę musi być identycznej średnicy co przewód z +12 tyle że nie wstawiasz bezpiecznika na masowym.
Na początek sprawdź podłączając wzmacniacz bezpośrednio z akku o ile dasz radę jakoś to zrobić bez rozpruwania samochodu.


"Nie kłuć się z głupkiem bo ludzie mogą pomylić kto jest kto"

Cookiemonster
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 724
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 12:19
Lokalizacja: Dabrowa górnicza

Post autor: Cookiemonster » pn sty 07, 2008 10:14

..a jak nic nie pomoże to trzeba sprawdzić szczotki na alternatorze. :chytry:


Kłamca z dwumetrowymnosem !

Tomasz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: śr paź 13, 2004 15:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomasz » pn sty 07, 2008 11:06

mag2k3 pisze:Najlepiej ciągnąć z akku w przeciwnym razie dzieją się takie cyrki czasami.
Możesz spróbować oczyścić miejsce styku dokładniej albo ewentualnie poszukać innego miejsca, ale najlepszym rozwiązaniem będzie pociągnąć z akku i tyle.
Pamiętaj tylko że kabel na masę musi być identycznej średnicy co przewód z +12 tyle że nie wstawiasz bezpiecznika na masowym.
Na początek sprawdź podłączając wzmacniacz bezpośrednio z akku o ile dasz radę jakoś to zrobić bez rozpruwania samochodu.
najdziwniejsze jest to ze do tej pory mialem pod wzmacniacz podpiety sam sub.i bylo dobrze.trzeba bedzie poprobowac

[ Dodano: Pon Sty 07, 2008 10:08 am ]
Cookiemonster pisze:..a jak nic nie pomoże to trzeba sprawdzić szczotki na alternatorze. :chytry:
szczotki mam w miare swieze wymienialem je z rok temu a pierwszy raz szczotki skonczyly mi sie po 3 latach mam drugi alternator zmienie go moze cos pomoze



Awatar użytkownika
1986bartek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
Lokalizacja: Kalisz/Poznań
Kontakt:

Post autor: 1986bartek » pn sty 07, 2008 11:30

Ja mialem to samo zalożylem filt szymów i juz jest dobrze. Na allegro jest dużo ja mam coś takiego http://www.allegro.pl/item291736009_fil ... _8240.html



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr lut 06, 2008 00:31

Ja mam ten problem z Pioneerem 6800mp, ale zwarłem mase z obudowy ze stykiem cinchy i piski w głosnikach ucihły i moje pytanie czy da sie ta mase jakos fahowo zrobic zeby nie rozkrecac radia?moze ktos ma jakies fotki jak to zrobic?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
pies86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob sty 19, 2008 15:24
Lokalizacja: Wodzislaw Sl

Post autor: pies86 » śr lut 06, 2008 00:39

tomasz jesli to ci niepomoze to poczytaj temat PROBLEM Z PIONKIEM :)ja borykam sie z podobnym problemem i koledzy podsueli pare fajnych rozwiazan mi jak narazie nic nie daly ale moze tobie....niema sesu pisac 2 razy tego samego.pozdrawiam



iNTELL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pt gru 07, 2007 15:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iNTELL » śr lut 06, 2008 01:26

tomogolf2 pisze:Ja mam ten problem z Pioneerem 6800mp, ale zwarłem mase z obudowy ze stykiem cinchy i piski w głosnikach ucihły i moje pytanie czy da sie ta mase jakos fahowo zrobic zeby nie rozkrecac radia?moze ktos ma jakies fotki jak to zrobic?
Fachowo to tylko rozkręcając radio, wszelkie bypassy na zewnątrz na pewno nie będzie można nazwać fachowymi :)


Serwis Car Audio, Strojenie systemów aktywnych i pasywnych za pomocą systemu pomiarowego pod dane auto - info @PRIV

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr lut 06, 2008 14:11

iNTELL, no widzisz, narazie mase cinch połaczylem kabelkiem z obudowa i roznica jest kolosalna, jest jeszcze lekki pisk jak sie ciho słucha, ale jak mowisz zeby dobrac sie do wnetrza radia i bedzie lepiej to tak zrobie :grin:


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

kania1989
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 11, 2007 00:42
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kania1989 » sob lut 09, 2008 01:05

w glosnikach piszczy przy zalaczonym silniku. i czym wieksze obroty tym glosniej swiszczy. dlaczego? przewody do wzmacniacza sa gdzies razem bisko siebie. dziej sie tak jak przwod zasilajacy +12 jest gdzies rzem z czinczami. pusc czincze gdzies zdala od zasilajacego i juz nie powinno swiszczec



ODPOWIEDZ

Wróć do „Car Audio”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości