LPG ignition czyli jak poprawić osiągi na LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
LPG ignition czyli jak poprawić osiągi na LPG
wczoraj testowałem nowe ustawienia dla LPG i jak myślałem wyprzedzenie zapłonu można dynamicznie zmienić (wyprzedzić w stosunku do ustawień na PB )o około 7 stopni dla nizszych RPM i 5 dla wysokich co nie powoduje jeszcze spalania stukowego. nastepny krok to przełańczane mapy ze srodka samochodu jednym switchem. mody bedą dostępne dla wiekszości wtrysków elektronicznych. różnica jest bardzo odczuwalna, czekamy na pomiary na dyno.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Nic nowego. W dobrych warsztatach dostaniesz korektory kąta wyprzedzenia zapłonu. Korektro taki ma nieliniową charakterystykę zmieniając wyprzedzenie od maksymalnego dla obrotów biegu jałowego do minimalnego przy max rpm.
Korekto taki można zastosować nawet w silniku gaźnikowym pod warunkiem że silnik jest wyposażony w elektroniczny układ zapłonowy (z czujnikiem halla). Cena do 200zł .
Ale tak czy siak gartuluję wytrwałości
Korekto taki można zastosować nawet w silniku gaźnikowym pod warunkiem że silnik jest wyposażony w elektroniczny układ zapłonowy (z czujnikiem halla). Cena do 200zł .
Ale tak czy siak gartuluję wytrwałości
tra, la, la, la 1.8T w nim gra :-)
Na pewno masz rację ale jest jednao małe ale...
Tak duża dokładność może przypaść do gustu Twojemu silnikowi, natomiast jak idziesz w masówkę to taka dokładność już nie jest potrzebna a nawet niewskazana. Chyba, że każdy silnik będziesz indywidualnie dostrajał , a to napewno podraża koszty chociażby o koszt badania na hamowni.
A tak OT, dlaczego "Dróżdż to pedał"??
Tak duża dokładność może przypaść do gustu Twojemu silnikowi, natomiast jak idziesz w masówkę to taka dokładność już nie jest potrzebna a nawet niewskazana. Chyba, że każdy silnik będziesz indywidualnie dostrajał , a to napewno podraża koszty chociażby o koszt badania na hamowni.
A tak OT, dlaczego "Dróżdż to pedał"??
tra, la, la, la 1.8T w nim gra :-)
moze od tyłu...
spytaj o to Staszka z Zakopca
....
a co do tych map to zgadza sie ze; masowka to jedno a badania maxymalnego wyprzedzenia przy ktorym nie ma knocków to drugie. Do tego badanie na hamowni powinno dać prawie idealne dopasowanie i wykorzystanie rezerw silnika.
spytaj o to Staszka z Zakopca
....
a co do tych map to zgadza sie ze; masowka to jedno a badania maxymalnego wyprzedzenia przy ktorym nie ma knocków to drugie. Do tego badanie na hamowni powinno dać prawie idealne dopasowanie i wykorzystanie rezerw silnika.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości