Nie chce zapalić po wymianie uszczelki pod glowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » pt sty 04, 2008 14:11

spróbuj wypiąć czujnik i zobaczysz co się dzieje obroty powinny skakać jest to oznaka żę sonda działa a komputer przechodzi w tryb awaryjny



Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pt sty 04, 2008 15:42

jbanach1, Tak właśnie się dzieje Kiedy czyjniki są wypięte i odpale obroty wariują i chwile pochodzi a potem zgaśnie i nie do zapalenia no bo świeczki juz zalane i co z tym uczynić


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

jbanach1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 16, 2007 18:59
Lokalizacja: polska

Post autor: jbanach1 » pt sty 04, 2008 16:06

a sprawdziłeś zawór ciśnienia paliwa? nerlst przesłał ci obrazek i jest on tam zaznaczony
dzisiaj nie mogę ci pomóc bo jestem w pracy do rana ale jutro siąde na program to postaram się coś wywęszyć
napisz tylko co sprawdziłeś a czego nie sprawdzałeś
moje zdanie jest takie :pompa chociaż cały czas chodzi to zawór nie powinien puszczać , chyba żę walnięty
ja mam 1.8 i też mi zalewał ale u mnie była żle podpięta sonda
sprawdż czy paliwo nie poszło ci do oleju

[ Dodano: 04 Sty 2008 15:08 ]
spróbuj jeszcze rozpiąć sondę i zapalić bez sondy niech pochodzi



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sty 04, 2008 16:32

Po kolei:

1. Pompa pliwa chodzi caly czas po przekreceniu kluczyka. Masz zle podpieta instlacje elektryczna. Pompa powinna zapompowac na chwile po przekreceniu kluczka a potem sie wylaczyc. Pompa jest sterowana masą przez sterownik i przekaznik. Pewne ktos dal ciala z kablami. Na pewno nie ma to wplywu na zlewanie silnika. Paliwo nie dostaje sie do silnika dopoki nie otworzy sie wtryskiwacz.
2. Zalewa swiece - na bank macie zle ustwiony zaplon. Malo kto umie zplon w digifancie ustawic. Ustawia sie przy odlaczonym niebieskim czujniku temperatury przy 2200 obrotow na 6 stopni. Nie wierze ze tak to zrobili
3. Czujniki wszystkie mają być podpięte włącznie z sondą lambda. Bez nich jesli auto nie jest narzane, nie ma prawa zapalic.
4. Zalewanie moze powodowac rowniez czujnik temperatury niebieski. Sprawdzcie jego opornosc, jesli bedzie niewlasciwa to wymiencie.
5. Auto moze sie zalewac przez niesprawny regulator cisnienia paliwa (gruszka na listwie wtryskowej) Jesli z wezyka podcisnienia dochodzacego do regulora kapie paliwo o regulator jest do wymiany.
6. Zaslepiona rurka w listwie sluzy do pomiaru cisnienia paliwa. Przewod paliwowy zasilający dochodzi do listwy od gory a nadmiar paliwa odprowadzany jest do baku przewodem wychodzacym z regulatora cisnienia paliwa (tej gruszki umieszczonej w listwie). Nic tam nie kombinujci bo auto spalicie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » pt sty 04, 2008 22:11

mialem te same obiawy w swoim PF-ie po wymianie uszczelki przyczyna padniete ECU wtryski tak lały ze wszystkie paliwo bylo w oleju.nie przykręcilem masy na skrzynie i go odpalalem zanim znalazlem tego powod bylo juz za pózno popalone sciezki w ecu


przemek-0401

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » sob sty 05, 2008 15:03

Tysia, Mi też okropnie leją wtryski tylko jak to możliwe że 3 dni po remoncie było oki palił jezdził a teraz leje jak głupi a co do tych wtrysków to jak to rozwiązałeś ??????


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » ndz sty 06, 2008 15:56

podpielem sterownik ecu od kumpla i autko smiga, musze kupic a koszt nie maly


przemek-0401

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » ndz sty 06, 2008 18:23

Tysia, a gdzie znajduje się ten sterownik i jak go sprawdzić czy to jego wina że zapsuty? Ja mam nadzieje że u mnie to jakiś drobiazg bo zwariuje Dopiero co go kupiłem i nawet nie pojezdziłem a za prace w zimnym garażu VW odwdzieczył się tak że nie chce zapalic a ja teraz leze z zapaleniem oskrzeli i dawkują mi zastrzyki :( codziennie 2 razy Ale i tak nie zamienie mojego MK2 na nic innego


GTi czekaj aż wstane na nogi :helm: wtedy się zabawimy :)


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » ndz sty 06, 2008 18:49

sterownik masz na podszybiu z prawej strony stojac przodem do silnika,najlepiej pozycz od kogos i sie upewnij czy to to. ale raczej sie nie myle.

[ Dodano: 06 Sty 2008 17:53 ]
napewno to nie jest wina pompy paliwa oraz wtryskow no chyba ze ci padly wszystkie 4 jednoczesnie co jest nie mozliwe, a za taka ilosc wtryskiwanego paliwa do wszystkich cylindrow naraz odpowiada tylko komputer,

[ Dodano: 06 Sty 2008 17:59 ]
odlacz kostke od wtryskow i niech druga osoba go zapala a ty w czasie rozruchu na sekunde podpinaj kostke i odlaczaj rob to dosyc szybko i zobaczysz ze auto odpali fakt jest taki ze nie bedziesz mogl oddychac w garazu bo bedzie bardzo duza dawka paliwa ale powinien zalapac.


przemek-0401

Awatar użytkownika
krzaś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:49
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

odp.

Post autor: krzaś » ndz sty 06, 2008 19:20

a wycisnąłes ze szklanek zaworów olej?



Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » ndz sty 06, 2008 19:39

krzaś pisze:a wycisnąłes ze szklanek zaworów olej?
jezeli mu odpalil zaraz po remoncie to chyba nie jest to mozliwe ze nagle zawory sie przestaly domykac


przemek-0401

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » ndz sty 06, 2008 22:14

Tysia, Dziękuje za info sprawdze ten sterownik jak tylko wstane na nogi
a jeśli się okaże że to ten nieszczęsny sterownik to w jakich granicach cenowych można go dostać ???????


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Awatar użytkownika
Tysia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt maja 11, 2007 08:04
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: Tysia » ndz sty 06, 2008 22:48

masz tu link na allegro
http://www.allegro.pl/search.php?string=digifant


ja miałem szczescie kupilem za 95zl

http://www.allegro.pl/item294015170_kom ... 0_298.html
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 22:50 przez Tysia, łącznie zmieniany 1 raz.


przemek-0401

Bazyl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob gru 29, 2007 21:41
Lokalizacja: VWielkopolska

Post autor: Bazyl » pn sty 07, 2008 02:43

Tysia, Dzięki kolego rzeczywiście miałeś fart bo widzę że ten sterownik do tanich nie należy :blush:


VW life is good SPRZEDAM!!!!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 271 gości