Włączanie i wyłączanie wycieraczki tylnej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Paweł MarekOkej. Jutro posprawdzam co i jak. Dzięki
Jest problem bo mam z 89roku . A ten przekaznik jest tylko od tylnej wycieraczki?? Przednie działają, spryskują, tylna tylko spryskuje
lukasfenix pisze:Wycieraczka jest na przekaźniku-jeśli masz golfika po 89r to w drugim gnieździe w górnym rzędzie.
Jest problem bo mam z 89roku . A ten przekaznik jest tylko od tylnej wycieraczki?? Przednie działają, spryskują, tylna tylko spryskuje
Ostatnio zmieniony sob sty 05, 2008 23:49 przez kwadrat, łącznie zmieniany 2 razy.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- czarna małpa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 585
- Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
cdn...
1fryc pisze:cze witam mialem ten sam problem.rozwiazanie jest proste i nic nie wymieniaj trzeba 3 razy szybko ruszyc włącznikiem tak jak ja uruchamiasz czyli do przodu 3 razy przełacznikiem
Miałem juz trzy goferki,i w ani jednym niespotkałem sie z tym że żeby zatrzyma tylną wycieraczkę trzeba naciskać dwa lub tryz razy.Raz powino wystarczyc,niema innej opcji.Pozdro all.
Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Przed chwilą patrzyłem co z tą wycieraczką i dalej nic nie wiem. Zdjąłem tą gume co łączy klape z budą z jednej strony i tam pod nią te kable są jeszcze w takiej jakby izolacji i niestety nic nie widziałem. Jak zdjąc tą geme zeby cos zobaczyc, bo ciezki dostep jest do tych kabli?
Sprawdzałem tez bezpieczniki. Wszystkie są dobre. Ale nie wiem co z tymi przekaznikami. Nie wiem który jest od tylnej wycieraczki. Nie wiem czy to jest data ale na jednym z nich (tym niebieskim) jest oznaczenie 8/89. Zapodam fote to moze mi powiecie który jest od wycieraczki. Acha i jak włanczam wycieraczke to słychac co kilka sekund takie cykniecie (tak jakby dostawała impuls do czasowego włączenia sie)
Sprawdzałem tez bezpieczniki. Wszystkie są dobre. Ale nie wiem co z tymi przekaznikami. Nie wiem który jest od tylnej wycieraczki. Nie wiem czy to jest data ale na jednym z nich (tym niebieskim) jest oznaczenie 8/89. Zapodam fote to moze mi powiecie który jest od wycieraczki. Acha i jak włanczam wycieraczke to słychac co kilka sekund takie cykniecie (tak jakby dostawała impuls do czasowego włączenia sie)
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Re: cdn...
Miałem juz trzy goferki,i w ani jednym niespotkałem sie z tym że żeby zatrzyma tylną wycieraczkę trzeba naciskać dwa lub tryz razy.Raz powino wystarczyc,niema innej opcji.Pozdro all.[/quote]
jesli tak piszesz to ok ale dlaczego na wyłaczniku koło rusunku wycieraczki sa 3 kreski _ _ _
jesli tak piszesz to ok ale dlaczego na wyłaczniku koło rusunku wycieraczki sa 3 kreski _ _ _
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Paweł Marek, dzieki. A nie wiesz czy pasuje jakis przekaznik od mkIII do mojego?? Jesli pasuje to który bo mam kumpla co ma mkIII.
A nie wiesz jak wyjąc te kable z tej gumy łączącej klape z budą??
A nie wiesz jak wyjąc te kable z tej gumy łączącej klape z budą??
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 3:04 pm ]
Przy okazji możesz poszukać sobie przekaźnika 99 w miejsce 19. Zyskasz możliwośc regulacji czasowej przednich wycieraczek.
Co do gumy szczegółow nie podam bo mam Vento, ale na pewno się jakoś wyciąga, najlepiej ogrzać suszarką.
mk3 ma taki sam i w tym samym miejscu (masz już auto z nową elektryką po sierpniu 89).kwadrat pisze:A nie wiesz czy pasuje jakis przekaznik od mkIII do mojego??
Przy okazji możesz poszukać sobie przekaźnika 99 w miejsce 19. Zyskasz możliwośc regulacji czasowej przednich wycieraczek.
Co do gumy szczegółow nie podam bo mam Vento, ale na pewno się jakoś wyciąga, najlepiej ogrzać suszarką.
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 16:05 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
Ok dzięki za odpowiedz
A nie wiesz moze czy da sie sprawdzic te kable od stroby wnętrza?? Któredy one idą?? Bo jak zcągnąłem tą gume to te wszystkie kable są jeszcze w takiej izolacji jakby i nie wiem czy i gdzie ona sie konczy
A nie wiesz moze czy da sie sprawdzic te kable od stroby wnętrza?? Któredy one idą?? Bo jak zcągnąłem tą gume to te wszystkie kable są jeszcze w takiej izolacji jakby i nie wiem czy i gdzie ona sie konczy
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 16:13 przez kwadrat, łącznie zmieniany 1 raz.
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zdejm od środka osłonę na klapie bagażnika, jedna śróbka i zatrzaski. Tam ją znajdziesz dzieli się do silnika wycieraczek, oświetlenia tablicy, do zamka. Możesz sobie przy silniku zobaczyć czy prąd dochodzi. Na jednym z kabli ma być plus po włączeniu zapłonu (czarno żółty), na drugim powinien pojawić się przy pociągnięciu wajchy (czarnozielony), no i masa brązowa.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1483
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
No zdjąłem tą osłone na klapie, nawet odkreciłem silniczek z tych trzech srób ale niestety mam mchyba za duzą rekę zeby wypiąc wtyczke która wchodzi do silniczka. Jutro bede jeszcze działał. A jesli przekaznik jest walnięty to słychac to cykanie co pare sekund?? Czy przekaznik do nie ma nic do cykania? Bo mi cyka
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: ndz gru 02, 2007 21:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Witam kwadrat widze że jesteśmy z tego samego miasta
najprościej - połuż palec na przekaźniku i będziesz wiedział który cyka (czuć pod palcem)
cyknąć musi za każdym razem gdy naciśniesz wycieraczkę
odnośnie przewodów - miałem awarję że przecioł się kabel w gumie pomiędzy klapą a dachem, i wogule nie działała wycieraczka, przekaźnik cykał, bezpiecznik był wporzo
Do wyjęcia gumy pomogłem sobie płaskim wkrętakiem (wsadzałem delikatnie pomiędzy blache a gume i podważałem - schodzi prosto i łatwo) połączyłem kabelek który się przerwał lutując, nałożyłem koszulke termokurczliwą i spowrotem powsadzałem gume i cacy
Odnośnie wyłączania wycieraczki - odziwo działą i ponowne jednokrotne naciśnięcie, jak i trzykrotne - ech ta niemiecka technika
Pozdrowionka dla wszystkich
najprościej - połuż palec na przekaźniku i będziesz wiedział który cyka (czuć pod palcem)
cyknąć musi za każdym razem gdy naciśniesz wycieraczkę
odnośnie przewodów - miałem awarję że przecioł się kabel w gumie pomiędzy klapą a dachem, i wogule nie działała wycieraczka, przekaźnik cykał, bezpiecznik był wporzo
Do wyjęcia gumy pomogłem sobie płaskim wkrętakiem (wsadzałem delikatnie pomiędzy blache a gume i podważałem - schodzi prosto i łatwo) połączyłem kabelek który się przerwał lutując, nałożyłem koszulke termokurczliwą i spowrotem powsadzałem gume i cacy
Odnośnie wyłączania wycieraczki - odziwo działą i ponowne jednokrotne naciśnięcie, jak i trzykrotne - ech ta niemiecka technika
Pozdrowionka dla wszystkich
panowie przekaznik tylnej i przedniej wycieraczki w VW ma w sobie układ czasowy z impulsem , i musi sie włączac i wyłączac po jednokrotnym naciśnięciu manetki , innego sposobu nie ma , jesli kable są dobre w przelotkach i krańcowy wyłącznik w silniku jest dobry , to tylko przekażnik może świrowac
[ Dodano: 06 Sty 2008 18:41 ]
jak mi nie wierzysz to rozbierz przekaznik i tam masz scalak 555 , to jest czasówka
[ Dodano: 06 Sty 2008 18:42 ]
chyba że faktycznie masz sp..... wyłącznik krańcowy w samym silniczku
[ Dodano: 06 Sty 2008 18:41 ]
jak mi nie wierzysz to rozbierz przekaznik i tam masz scalak 555 , to jest czasówka
[ Dodano: 06 Sty 2008 18:42 ]
chyba że faktycznie masz sp..... wyłącznik krańcowy w samym silniczku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 279 gości