IC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: IC
Myśle że daje rademl2210 pisze:Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???
[ Dodano: Sro Sie 03, 2005 22:10 ]
Jakiś znajomy garaż Z tego garażu to same grube fury wyjeżdżająBorys pisze:ml2210 pisze:Co myślicie o tym IC???
Czy tak może być???
wiela taki IC wyszedł,
ostatnio do octavi TDI cos takiego zmontowalismy
Re: IC
Jakiś znajomy garaż Z tego garażu to same grube fury wyjeżdżają [/quote]Borys pisze:
a juz tam, [/quote]
Jak mnie będzie stać to kiedyś do niego przyjade na mody Pozdro
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Czy wielkość IC który wstawialiście braliście z wzorów i obliczeń. Czy tak sobie, aby duży.
Mój został wyliczony do chłodenia pow. o ok. 5 stopni wiecej niż atmosferyczne przy ciśnieniu do 1 bara.
Pan Otto wybił mi też z głowy przesąd że im większy IC tym lepiej, bo pow. i tak daje się schłodzić tyulko do temperatury otoczenia i nie mniej.
A do tego nie trzeba monstrualnych rozmiarów IC.
A im większy IC, tym większa objętość systemu dolotowego, przez co potrzeba więcej czasu na "nadmuchanie ciśnienia" przez Komr. czy Turbo.
Powstaje duże opóżnienie na pedale gazu, przez co znacznie spada przyjemność z jazdy.
[ Dodano: Pią Sie 05, 2005 09:18 ]
Czemu nie mogę napisać "ped..le" ???
Mój został wyliczony do chłodenia pow. o ok. 5 stopni wiecej niż atmosferyczne przy ciśnieniu do 1 bara.
Pan Otto wybił mi też z głowy przesąd że im większy IC tym lepiej, bo pow. i tak daje się schłodzić tyulko do temperatury otoczenia i nie mniej.
A do tego nie trzeba monstrualnych rozmiarów IC.
A im większy IC, tym większa objętość systemu dolotowego, przez co potrzeba więcej czasu na "nadmuchanie ciśnienia" przez Komr. czy Turbo.
Powstaje duże opóżnienie na pedale gazu, przez co znacznie spada przyjemność z jazdy.
[ Dodano: Pią Sie 05, 2005 09:18 ]
Czemu nie mogę napisać "ped..le" ???
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
IC jaki był taki załozylismy, ciezko dostac cos w dobrych cenach, w dieslu troche chyba inaczej jest, nie ma przpustnicy w tej chwili sprezara pompuje 1.7 Bar, pewnie niedługo bedzie wiecej,ml2210 pisze:
tak sprezone powietrze seryjny IC rozgrzewało do 80 st max, teraz jest 40 st. wiec róznica ogromna,
mniej wiecej wymiary podobne tego IC, co u ciebie,
jaka cena za ten IC cie wyszła, tak orientacyjnie?
www.vrservice.pl
Ja sadze ze mozna odpuscic sobie takie drogie ic i zamontowac nie za duzy bo beda spadki cisnien i efektywnosc spada jeszcze wazne w jakim miejscu i ile laczen gumowych by za duzo rozprezen nie bylo jeszcze liczy sie srednica wlotu i wylotuja do mk2 kupilem IC od 1,9 tdi fiata scudo(150zl) zdaje mi sie ze to najwiekszy jakii moglem wsadzic przed chlodnice 68x32,5x3,5 wlot i wylot 6cm polecam jeszcze od sprintera koszta ok 150-200zl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 204 gości