Witam,
mam pytanie:
Jak przeprowadzic dynamiczna diagnoze VAGiem w przypadku automatycznej skrzyni biegow (4 biegowa,silnik 1Z)??Dzis robilismy pierwsze proby (zanim zaczela sie slizgawka) i na biegu silowym (dwojce) dawalem po osiagnieciu 1500obr cala na przod i dojechalem do 4000obr ....boli mnie to, bo na bank nie sluzy to mojej skrzyni Dlatego zanim bedziemy ponawiac proby chce sie dowiedziec jak poprawnie przeprowadzic taka diagnoze zeby nie katowac skrzynki.
Diagnoze chce zapodac poniewaz pojawia mi sie blad 575 sporadyczny-po testach dzis sie nie pojawil....
Dynamiczna diagnoza VAG w Automacie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dynamiczna diagnoza VAG w Automacie
Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]
-
- Ma gadane
- Posty: 176
- Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Leon 1M 1.4 16V
- Silnik: AXP
Nie wiem jak jest w automacie golfa ale chyba w każdym automacie są 2 albo 3 biegi "sztywne' (kumpel w renówce 19 ma 2) wbijasz ten bieg i ognia, co się ma stać skrzyni?, ma wybrane przełożenie nie miesza biegami czy coś nie męczysz na niskich obrotach a wysokim biegu co jest gorsze od kręcenia na obroty.
Ja nie widzę problemu, chyba że jakiś inny automat jest.
Ja nie widzę problemu, chyba że jakiś inny automat jest.
Myślcie ludzie to nie boli!!!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości