słabo kręci

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

słabo kręci

Post autor: Tomalaa » sob sty 05, 2008 18:39

rozrusznik po regeneracji , nowy aku słabo kręci co robic jakies pomysły ??? moze tulejka w obudowie skrzyni do wymiany ??
Ostatnio zmieniony ndz sty 06, 2008 00:50 przez Tomalaa, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sty 05, 2008 19:40

Witam kolego :D
Zacznijmy może od podania danych pojazdu hem. :pub:
Przyczyn może byc wieeele.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

kamil163
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 04, 2008 18:57
Lokalizacja: Stara Wieś
Kontakt:

Post autor: kamil163 » sob sty 05, 2008 20:04

Witam Cię i ja

Dobrze by było jakbyś napisał jaki to silnik, ale ja miałem podobny problem i pomogło przeczyszczenie świec. :grin: (Pozdrawiam też mam takiego trupka) :pub:



Awatar użytkownika
Chicony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr lip 18, 2007 09:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Chicony » sob sty 05, 2008 20:12

U siebie Wymieniłem
- Filtr paliwa
- Świece (Beru)
- Olej

I dalej go muszę kręcić dobre 2 minuty zanim zacznie powoli chwytać i odpalać.
Na delikatnym ssaniu pali znacznie szybciej, jeśli przyjdzie -10*C 3 dni i aku do ładowania.

Jedni mówią czyszczenie i regulacja wtrysków, inni mówią nowy filtr powietrza, jeszcze inni wymień olej na rzadszy.


Kasz k***a takie wysokie krawężniki budują !! :)

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sty 05, 2008 23:35

wiesiek1971 pisze:podczas rozruch silnika musze czymać noge leko na gazie bo inaczej gaśnie przez około 5min.pracuje nierówno a potem juz stabilizuje się niemam pojęcia co z tym zrobić
Wiesz w układach gaźnikowych była to pierwsza przepustnica zwana także rozruchową.
W sumie to wtryski oparte sa na gaźnikach. Nie wiem czy jest tam górna przepustnica, zapewne jest.
O ile sie nie myle we wtryskach ta klapką steruje silnik krokowy. Sprawdz jak on wygląda. Niekoniecznie to on jest winny gdyż do niego sygnał podaje czujnik temp. W golfach niebieski. Zlokalizuj ten czujnik i wypnij wtyczke. Jesli nie bedzie roznicy to pewnie on njest walniety.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » ndz sty 06, 2008 00:40

no racja panowie

a wiec silik 1.8 oznaczenie PL czyli mechaniczny wtysk

[ Dodano: 05 Sty 2008 23:46 ]
kurde i teraz tak patrze to trochę złe sprecyzowałem temat :/ po mimo wymiany aku na nowy i regeneacji rozrusznika słabo kreci



rafalczarny
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: sob lis 03, 2007 00:22
Lokalizacja: Namysłów woj. opolskie
Kontakt:

Post autor: rafalczarny » ndz sty 06, 2008 15:36

Jeśli dobrze zrozumiałem to chodzi ci o predkośc obrotowa i siłe obracania silnikiem. Dobrze masz dobrany akumulator? jaka ma pojemnosc i prad rozruchowy. do 1,8 powinien mieć około 60Ah . Sprawdz miernikiem tez jaki jest spadek napięcia na akumulatorze w momencie rozruchu. mozesz też miec juz przewód główny zasilajacy rozrusznik stary i stawia buże opory dla prądy , ja tak kiedys miałem w polonezie.Masę do silnika masz dobrze przykrecona? jesli robiłes juz rozrusznik to tulejke w skrzyni też trzeba było wymienić bo tam jest najwieksza siła tarcia na łożyskach rozrusznika.



Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » ndz sty 06, 2008 16:24

no tak przewody jakis czas temu sprawdzałem akumulator dobrze dobrany a tej tulejki w skrzyni biegów to nie można tak po prosu wymienić musiał bym skrzynie zdjąć



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz sty 06, 2008 17:09

Tomalaa pisze:moze tulejka w obudowie skrzyni do wymiany ??
Możliwe i prawdopodobne. Jeśli jest duży luz to wirnik może się blokować i wolno kręcić.



Tomalaa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: śr mar 29, 2006 21:54
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Tomalaa » ndz sty 06, 2008 18:22

żeby wymontować ta tulejka muszę wyjąc skrzynie ??



Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » wt sty 08, 2008 22:05

Panowie odkopuje temat, otoz mam podobny problem tylko ze moj silnik(1.8 PF) przy odpalaniu sie dlawi... jest tak ze obroci raz lub dwa(normalnie) zatnie sie, obruci tak jak by mial padniety akumulator i znow kreci dobrze, powiem ze tulejke w skrzyni sprawdzal mi tata i powiedzial ze jest ok, rozrusznik po regeneracji... co mu jest?
Prosze o pomoc bo totalnie mnie to wnerwia :grrr:
Czekam na wasze odpowiedzi :)
Ostatnio zmieniony wt sty 08, 2008 22:06 przez chudzik5, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » wt sty 08, 2008 22:47

A kto wam takich głupot naopowiadał, że trzeba skrzynie wyciągac coby sie do tylejki dobrac? wystarczy odpowiedni gwintownik. Wkręcamy go w tulejkę i sama wychodzi. Jeśli sie nie jest pewnym tulejek to jaki problem aby je wymienić. Komplet czyt 2 szt kosztuja mniej niż 10 zł.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
chudzik5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt mar 03, 2006 20:30
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: chudzik5 » wt sty 08, 2008 23:18

No z tulejka to jest najmniejszy problem, tylko co robic jak sie ma pewnosc ze to nie jest to?


Moj Golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=120384&p=4644334&hilit=chudzik5#p4644334

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 305 gości