Nawiew buczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Nawiew buczy

Post autor: kiss » czw sty 03, 2008 09:32

Wersja bez klimatyzacji.
Kiedy włączę nawiew, nieważne czy ciepłe powietrze, czy zimne dochodzi dosyć głośnawe buczenie: buuuuuuuuuu.
Filtr kabinowy jest nowy
Czego to może być wina?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw sty 03, 2008 10:48

Musiałbyś luknąć na dmuchawę, może coś siedzieć w łopatkach nawiewu, łpatki mogą być uszkodzone lub silnik jest już "zdezelowany".


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » czw sty 03, 2008 12:43

Ja kiedyś tez tak miałem.
Musisz dobrać się do wiatraka i go przeczyścic, może byc nawet tak że jest bicie na łopatkach wiatraka, jak mówił przedmówca ewentualnie silniczek daje ciała.
Bez rozkręcenia się nie obejdzie ;)



Awatar użytkownika
kiss
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2884
Rejestracja: ndz mar 12, 2006 13:23
Lokalizacja: Płock

Post autor: kiss » sob sty 05, 2008 00:36

a może to być łożysko?
czy idzie to jakoś zregenerować, czy tylko wymiana na nowy wiatrak?



RudolfGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 31, 2006 14:53
Lokalizacja: WT
Kontakt:

Post autor: RudolfGT » sob sty 05, 2008 02:14

dołączam się do pytanie.
Z tym że u mnie na 1,2 działa dobrze ale jak dam 3 już nie wspomne o 4 to mam drgania jakby samochód miał sie zaraz rozpaść(MK3)


VW Club #151 :)

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sty 05, 2008 02:36

)siknąć wd 40


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Novik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: śr lis 15, 2006 14:14
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Novik » sob sty 05, 2008 10:53

RudolfGT pisze: u mnie na 1,2 działa dobrze ale jak dam 3 już nie wspomne o 4 to mam drgania jakby samochód miał sie zaraz rozpaść(MK3)
Założe się że jest to spowodowane biciem wiatraka, tzn. że mogą być wyłamane łopatki albo poprostu jest gdzieć walnięty (niewyważony). Przy małych prędkościach 1,2 są niewielkie obroty wiatraka i nie jest to uciążliwe dla ucha. Przy prędkości 3,4 obroty wiatraka są duże przez co drgania bardziej wyczuwalne.
To tak jak z guzem na oponie: jedziesz pomału, nic nie czuć, jedziesz szybciej czuć drganie.
Najrostsza rada to zajrzeć do wiatraka obczyścić go mosmarować troche oliwą, enentualnie wymienić wirnik ja dalej będzie hałasować ;)



Awatar użytkownika
Lewik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: pn paź 22, 2007 18:41
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Lewik » sob sty 05, 2008 11:56

drgania podczas pracy nawiewu moga byc spowodowane wyłamaniem łopatki lub cos przykleiło sie wentylator nie jest wywazony stad te drgania. A co do buczenia to sa juz zuzyte tulejki slizgowe wirnika przez ktore wirnik rowniez moze wpadac w drżenie .Smarowanie czy oliwienie za wiele tu nie pomoze najlepiej wymiana na nowe ale tulejki slizgowe sa niedostepne takze albo robota na własny koszt albo nowy silnik


Lewik

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 48 gości