Witam !
Postanowiłem dzisiaj samodzielnie wymienić końcówki wtryskuów w moim jak że przecudownym golfiku II,
wykręciłem wszystkie sprawdziłem i okazało się że jedna trochę leje,
zatem wymieniłem poskręcałem wszystko na fula (tak że bardziej się nie dało),
założyłem na motor i ta jedna którą rozkręcałem rosi ropą na gwincie co się rozkręca w celu wymiany końcówki (co się rozkłada wtrysk na dwie części),
czy coś zrobiłem nie tak ?? a może to normalka i po jakimś czasie przestanie ?
Proszę o pomoc, liczę na Waszą wiedzę
Z góry dzięki !!!
Problem z wtryskiwaczem !!!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
- kaczor4011
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2264
- Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
- Lokalizacja: Londyn
tam chyba powinna byc podkladka miedziana(ona uszczelnia)! dales taka??Gwizdek1982 pisze:jedna którą rozkręcałem rosi ropą na gwincie co się rozkręca w celu wymiany końcówki
golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160
-
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 10:16
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Kontakt:
Re: Problem z wtryskiwaczem !!!
Oddaj najlepiej do pompiarza ,wtryski muszą być jeszcze wyregulowane ,mnie składali na jakąś pastę specjalną ,zapłaciłem po 20 zł od sztuki ale nie ciekną i są dobrze wyregulowane.Właśnie na te połaczenie trzeba dać tą pastęGwizdek1982 pisze:Witam !
Postanowiłem dzisiaj samodzielnie wymienić końcówki wtryskuów w moim jak że przecudownym golfiku II,
wykręciłem wszystkie sprawdziłem i okazało się że jedna trochę leje,
zatem wymieniłem poskręcałem wszystko na fula (tak że bardziej się nie dało),
założyłem na motor i ta jedna którą rozkręcałem rosi ropą na gwincie co się rozkręca w celu wymiany końcówki (co się rozkłada wtrysk na dwie części),
czy coś zrobiłem nie tak ?? a może to normalka i po jakimś czasie przestanie ?
Proszę o pomoc, liczę na Waszą wiedzę
Z góry dzięki !!!
Ostatnio zmieniony pt sty 04, 2008 22:45 przez robertrog, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
-
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: pt gru 23, 2005 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
witam
Faktycznie musiałem jeszcze raz rozkręcić ale po to aby po szlifować papierem ściernym aby wygładzić powierzchnie styku, dzięki za pomoc ale problem już jest rozwiązany
[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 09:24 ]
Panowie kolejny problem, czy i czym można spawać korpus silnika bo pęk mi gwint do mocowania wtrysku, co prawda wtrysk trzyma się doskonale (jeszcze go nie wypluło) ale wolałbym to jakoś zalepić o ile się jakoś da ????? (p.s. najlepsze jest to że nie pękło to zaraz po dokręceniu wtrysku paliwa, ale po normalnej jednodniowej eksploatacji samochodu )
Czekam na Waszą pomoc !!!
Faktycznie musiałem jeszcze raz rozkręcić ale po to aby po szlifować papierem ściernym aby wygładzić powierzchnie styku, dzięki za pomoc ale problem już jest rozwiązany
[ Dodano: Nie Sty 06, 2008 09:24 ]
Panowie kolejny problem, czy i czym można spawać korpus silnika bo pęk mi gwint do mocowania wtrysku, co prawda wtrysk trzyma się doskonale (jeszcze go nie wypluło) ale wolałbym to jakoś zalepić o ile się jakoś da ????? (p.s. najlepsze jest to że nie pękło to zaraz po dokręceniu wtrysku paliwa, ale po normalnej jednodniowej eksploatacji samochodu )
Czekam na Waszą pomoc !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 307 gości